Gå til innhold

advents kalender...

Anbefalte innlegg

Skrevet

trenger gode tips til kalenderpakker til en liten gutt på snart 1,5år :)

er jo bare en mnd igjen nå så er vel på tide å begynne å tenke på kalenderen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pakke med smokker

Pakke med sokker\strømper

Ellas smoothie

Kjeks

Liten pakke med en duplo figur. (40kr på Obs.)

Har ikke bestemt meg om min skal få kalender enda, men tenker hvertfall å gi han noe av dette da. Vil ikke at han skal få godteri, og han bryr seg jo egentlig ikke om hva det er oppi, så bruksting er veldig greit.. :P

Skrevet

Hvorfor ikke kjøpe en pakke med duplo eller brio-tog og pakke inn en og en del:)

Skrevet

Når barnet er så lite, forstår det ikke all verdens av kalenderen. I fjor var lillebror her i huset halvannet år. Storesøster skulle ha kalender, så da måtte jo lillebror få også. Løsningen min var å klippe ut et juletre i grønn papp og lime på døra til rommet deres. Lillebror fikk hver dag en pakke i julekalenderen som inneholdt et klistremerke som han satte på treet så det ble mer og mer pyntet. Han var fornøyd som fikk pakke og brydde seg ikke om at storesøsters kalender inneholdt mer spennende pakker. Var så vellykket at jeg gjerne deler tipset.

Skrevet

Juletre med klistremerker var lurt! Takk for at du deler :D

Skrevet

lur klistremerke ide! :)

noe annet jeg så idag, var på nille. de hadde et sett med tja, 12-15 småbiler til 40 kroner. det er vell kjempe stas for gutter i denne alderen :) også var jeg på apoteket å kjøpte mye badeleker. fargebadevann, fargeskum, knitrebad, farget såpe.. Det falt veldig i smak til 2 åringen min i fjor, så det blir noe sånt også :) så er det ting man alikevell skal kjøpe, sokker, tannbørste, tannkrem osv. Rosiner, ballonger, tegnesaker...

Skrevet

Lillegutt på litt over 1 1/2 år får den billige sjokoladekallenderen de har på Rimi. Regner med at den faller i smak. Storesøstrene har valgt seg hver sin kallender som kostet rundt 200 kr stk. Petshop og Troll.

Men klistremerketreet var jo glimrende, og har stor tro på at det ville falle i smak hos lillegutt. Takk for ideen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...