Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 30. oktober 2011 #1 Skrevet 30. oktober 2011 Har bestilt babyklister og håper det skal være til hjelp i dette forsøket. Regner med uttak neste mandag, når skal jeg begynner med babyklisteret da? En uke før uttak? Må bare sjekke..
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter #2 Skrevet 30. oktober 2011 Sleng gjerne med noen erfaringer også, hvis dere vil
jente_80 Skrevet 30. oktober 2011 #3 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg ville ha starta med en gang - ingenting å vente med!
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 30. oktober 2011 Har du brukt det? Følte du at det ga noen virkning? Har det flere "oppgaver" enn å hjelpe til festing/ holde seg festet?
dincene Skrevet 30. oktober 2011 #5 Skrevet 30. oktober 2011 Babyklisteret hjelper på å bygge opp ei fin slimhinne. Jeg starta opp med den samtidig som med sprøyter. Ble gravid begge gangene.
jente_80 Skrevet 30. oktober 2011 #6 Skrevet 30. oktober 2011 jeg har brukt det, men ikke da jeg ble gravid. Det er vel ingen forskning som sier at det funker, men greit å ikke ha noe uprøvd Det koster så lite..
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter #7 Skrevet 30. oktober 2011 Ja, greit å prøve! Og det er jo bare en mikroskopisk dråpe i havet økonomisk sett.. Takk for svar, jenter! Jeg tok nettopp mine første dråper
caramello Skrevet 31. oktober 2011 #8 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg har og handlet babyklister,men har ikke turt å bruke det ennå. Snakket med klinikk Hausken om dette og de hadde nettopp begynnt å bruke "embryoglue"(tror det var det de kalte det).De hadde ikke noe kjennskap til fructus femina.. Noen som vet om det går å bruke både fructus femina(babyklister) og embryoglue?Tenker om det kan være for mye av noe da?Eller er det bare jeg som fintenker for mye nå .....
dincene Skrevet 31. oktober 2011 #9 Skrevet 31. oktober 2011 Tror ikke babyklister skader. Det er jo bare noen urter fra naturen i små doser. Er du redd så kan jo du ta fram til innsett da. Den bygger opp ei fin slimhinne osgå blant anna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå