Gå til innhold

Kynnere...flere som er plaget?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Usikker jeg, vet rett og slett ikke helt hva det er...men kynnere er det eneste jeg har erfaring med fra før. Kjennes ut som jeg har en tennisball akkurat ved hårskillet (usikker på hva det heter akkurat der :)) Og følelsen kommer brått og varer fra alt mellom sekunder til tjue minutter. Er ikke vondt, men veldig ubehagelig.

med skambeinet der? er livmor båndene som strekker seg,kan å være at du er like "heldig" som meg å får bekken løsning framme... kjennes ut som skambeinet skal sprekke,å det kommer å går akkurat som kynnere... de sier jo at men har kynnere hele svangerskapet,men at man ikke kjenner de før uti 2.trimester..

Kanskje to cm over kanten for skambeinet. Kjennes ut som en tennisball som blir steinhard...for så å gå over igjen.

Bekkenløsning fremme?? Oi, høres jo fantastisk ut da!Hadde bekkenløsning sist også, kom og gikk når jeg var rundt 5 mnd, og kom for fullt på slutten. Kjentes ut som om beina skulle skli fra hverandre, og måtte rulle meg ut av senga. Men det høres ut som det er en lek framfor det å få det fremme. grøss og gru. Ble uansett litt usikker på hva jeg egentlig ønsker det skal være :)

jeg er rimelig sikker på at jeg har kynnere, hadde det fea uke 5 faktisk.

Har alltd fått det tidlig.

Det er ihverfall ikke ligamentsmerter som noen foreslår, fordi det er ikke vond, bare ubehagelig.

Det kommer av og til når jeg ligger strekk ut i sengen, jeg kjenner akkurar som det knyter seg helt nederst i magen, bak skambeinet, og jeg får kraftig økt puls. Føles akkurat som kynnere når jeg hadde stor mage,bareher er det ikke mye å skryte av. Er i 9 uke nå og får detca en gang til dagen

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...