Gå til innhold

Gravid?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hele tiden tenkt at mensen skulle komme 29 (det er det vanlige). Begynte å få kviser, mensenlignende smerter og ømme pupper. Men nå er jeg en dag etter og ikke noe tegn til mensen. Eneste jeg har nå er ømme pupper MEN har tatt to tester og begge negative.

Hva skjer?!

Hvor lenge må/burde jeg vente før ny test?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vent to - tre dager, hvis du fremdeles ikke har fått mens tar du en ny test, hvis den er negativ kan du jo ringe legen din å få en time å ta en prøve der;)

Krysser det som krysses kan for deg og at spiren sitter:) oppdatering ønskes

Skrevet

Akkurat samme problemstilling som meg! Skulle fått TR på fredag. Tok test i går, negativ. Har hatt tegn på at tanta er i anmarsj i forrie uke, men nå har jeg ingen PMS symptomer. Tenker å teste meg på nytt på onsdag igjen hvis den ikke er kommet. Krysser fingrene for oss begge. :D

Skrevet

Takk ;)

Bestilt nye tester og venter til de kommer.

Fortsatt ikke noe tegn men ømme pupper :S

Og guuuud som jeg håper!!!!

Skrevet

Åååh det er så nervepirrende !!

Krysser alt jeg kan for deg :)

Skrevet

Enda ikke noe tegn til mensen.

Ømme pupper fortsatt. Skal ta en test i dag eller i morgen.

Er det galt av meg å viiiirkelig håpe nå?!?! Herregud hvor skuffa jeg kommer til å bli hvis jeg får mensen nå :(

Skrevet

Ta en test nå i dag, er du gravid vil det synes på testen i dag, likegodt som i morgen :-) Og du slipper å gå og vente og håpe og vente og håpe.. Da VET du jo... :-) Lykke til !!

Skrevet

Ok! Gleder meg til jeg kommer hjem.

Men er så redd den skal være negativ! :(

Skrevet

Åååååh takk!!!!

Jeg håper og jeg håper :)))

Skrevet

Jeg håper også!! Hadde IKM 29 med 28 dagers syklus og IKM 2 nov. på 32 dagers syklus (Plutselig fått de siste gangene . Jeg bruker å begynne med spotting 28 dag, men ikke denne gangen. Hadde vært morro om det klaffet for begge :D

Tester i morgen om TR ikke viser seg! Er SÅ spent! :)

Skrevet

Rart med min kropp:

- Store hovne,ømme bryster

- Mensmurringer (Avtatt litt)

- Skjelvinger (blodsukkerfall)

- Tørr/ kløe i underlivet.

- Litt uvel/kvalme i dag. (kan ha noe med at jeg IKKE vil gå til jobben)

- Litt trøtt

Hva har du nå?

Redd alt dette er psykisk!

Men jeg har hatt mensenkramper i en uke.

Skrevet

Åh krysser fingrene for oss :)

Lykke lykke til. Hold meg oppdatert :)

Skrevet

Høres jo veldig mistenksomt ut :)))

Jeg har ømme pupper, mensenmurringer og veldig trøtt og sliten.

Skal ta en test etterpå ;)

Krysser fingrene for oss :)

Skrevet

Ingen tegn til tanta ennå. I dag er i følge noen kalendere dag 32 og i følge noen andre er det dag 31. Har bestilt hjem noen tester via billigtester. Teste når de kommer..om jeg klarer å holde meg.

Tvi TVI!

Skrevet

Tok test i kveld da de kom i posten. Ja, for kanskje en halv time siden. Først en strips som viste to tydelig knallrøde etter 10 sek. Tok en stick. Viste å to knallrøde! :o Lurer på om jeg er gravid!? :P

Skrevet

Åååååh sååå gøy!!!! Gratulerer!!!!!

Skrevet

Uff mensen kongen dager etter den skulke ha vært. Gud så deppa jeg ble. Men er bare å spre beina og prøve igjen :)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...