RosaParasoll Skrevet 30. oktober 2011 #1 Skrevet 30. oktober 2011 Min lille datter på 9 dager sliter med noe jeg tror er mageknip.. Hun skriker og trekker beina oppunder seg.. Hun trykker til svetten renner men med dårlig resultat.. Jeg har kuttet ut alt med koffein og kullsyre, jeg har prøvd å hjelpe henne med å forsiktig trykke knærne hennes sammen og opp mot magen, vi stryker og masserer og vi prøver å la henne ligge litt på magen.. Ingenting hjelper, selv med mange rapepauser under amming.. Hun tisser vanlig, og det er ofte en liten teskje med bæsj i bleia, men jeg vet ikke om det burde være mer avføring.. Hva gjør jeg?!?! Noen med tips eller lignende erfaringer?
miepia30 Skrevet 30. oktober 2011 #2 Skrevet 30. oktober 2011 Får hun kun pupp? I såfall er det ingen fare for forstoppelse. Det er ikke anbefalt å gjøre ofte og du må være forsiktig, men du kan prøve å sette et termometer eller q tip helt ytterst i endetarmen, da bruker bæsjen komme. Ellers kan sukkervann hjelpe på smertene. Løs opp 1strøken spiseskje i 1dl kokt vann, avkjøl til 37 grader, så gir du 2 ml av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå