3barnsmor123 Skrevet 30. oktober 2011 #1 Skrevet 30. oktober 2011 Har ringt føden og det virker som jeg har tegningsbødning etter som det jordmor forklarte. Hun spurte om det evt lignet på slimproppen men det er jeg rimelig sikker på at det ikke er!!! Noen som har hatt tegningbldning tidligere og hvor lang tid har det gått før noe var i gang???
katie77 Skrevet 30. oktober 2011 #2 Skrevet 30. oktober 2011 Min forrige fødsel startet med og at slimproppen gikk. Jeg fødte i løpet av et døgn. Masse lykke til!
SNURF 5 GUTTER Skrevet 30. oktober 2011 #3 Skrevet 30. oktober 2011 Hadde tegningsblødning med nr 3 og det var i 17:00 tiden og mensmurringer i 22:00 og orde rier kom rundt 3 tiden om natten. Barnet født i 7 tiden.
wowo Skrevet 30. oktober 2011 #4 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg hadde en del slim i går og så en liten blodstripe, er det sannsynlig at det er slimproppen som har gått det? Var ikke kjempe mye, men helt klart slim? Husker ikke når og om jeg i det hele tatt regist. dette med forrige mann...
3barnsmor123 Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 30. oktober 2011 Ja da får jeg håpe det skjer noe innen et døgn...jippi Dette er min tredje og slimproppen har ikke gått på noen av de...enda, men dette er ikke slim med blodstripe(har hørt at det er slik slimproppen er) det jeg har er rett å slett brun/rød utflod og jordmor mente dette var tegningsblødning. Beklager detaljer asså. Formen har også vært så som så i dag, utafor og små vondt så håper at alt dette henger sammen med at det er noe på gang wowo: Ja tor nok det er slimproppen hos deg Hvor lenge har du igjen?
wowo Skrevet 30. oktober 2011 #6 Skrevet 30. oktober 2011 Blir spennende å se da. Du hadde temin nå rett rundt hjørne?? Jeg har termin 17 nov, planlagt ks 7 nov, så er ennå noen uker igjen her. Men på fredag hadde jeg veldig jevne kynnere eller maserier og lå inn på sykehuset til lørdagen for å følge med. Jeg hadde da en myk tapp og hode var ganske sentrert, de gav meg en del smertestilliende for at jeg skulle få hvile og for å se om de gjorde at ting roet seg litt. Det gjorde det, men som sagt i går var det slim og en liten stripe blod. Nå i ettermiddag har jeg igjen mye vondt over ryggen og gaske intense kynnere, som er neste helt regelmessig igjen... Sist gang fødte jeg to dager før fødselen så var ikke helt forbedredt på dette nå....
3barnsmor123 Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter #7 Skrevet 30. oktober 2011 Oi så spennende, er jo bare en uke t planlagt ks på deg da Jeg har termin i dag og veldig klar for at det skal skje noe selv og jeg faktisk har litt panikk...gruer meg så t alle timer med rier huff men enn overlever jo
wowo Skrevet 30. oktober 2011 #8 Skrevet 30. oktober 2011 Da skal du se at det blir baby på deg. Ja er ikke så lenge uansett, har ks på bekgrunn av forrig fødsel. Må si at jeg, tor det eller ei, misunner deg litt som skal føde da det er en så fantastisk ting:) Du får holde oss oppdatert!!
3barnsmor123 Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter #9 Skrevet 30. oktober 2011 Og jeg misunner deg som får ks. Jeg har en ks og en vaginal fra tidligere men fikk avslag på ks nå så er sikkert derfor jeg er ekstra nervøs for fødsel siden den siste var så grusom og ks var helt fantastisk men men overlever vel denne gangen også he he
August 2010 <3 November 2011<3 Skrevet 30. oktober 2011 #10 Skrevet 30. oktober 2011 det startet slik med meg å vaet gikk 15 mi etter blodetkom
anna_lou Skrevet 30. oktober 2011 #11 Skrevet 30. oktober 2011 Med min første la jeg aldri merke til denne tegningsblødningen. Denne gangen fikk jeg tegningsblødning i uke 35 da jeg var innlagt på føden til observasjon. Dette var ca en uke etter slimproppen, eller hvertfall deler av den gikk. 2 cm åpning. Hadde rier som ga seg etter 6 timer, og siden det har jeg ikke hatt noe mer.....går nå å venter. Det er nå en uke siden tegningsblødningen og så langt har det ikke skjedd noe mer. Er jo fortsatt noen uker til termin her, men begynner å bli utålmodig ettersom jeg nå har vært innstilt på fødsel i to uker..... Ønsker deg hvertfall lykke til og at du slipper å gå særlig lenger nå....
wowo Skrevet 30. oktober 2011 #12 Skrevet 30. oktober 2011 Prinser3...: Var det fødsel du hadde sist gang?? De som har født flere ganger sier jo at andre fødsel er som flott, og ofte går ting både fortere og lettere!
3barnsmor123 Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter #13 Skrevet 30. oktober 2011 Ja fødte vaginalt sist gang og det er over 6,5 år siden men har også hørt de sier at fødsel nr to er enkelere å går fortere så håper på det Han var også veldig stor 4520g og denne gangen mener de hun skulle være ca 4100g ved termin så håper ikke hun er noe særlig større enn det
wowo Skrevet 30. oktober 2011 #14 Skrevet 30. oktober 2011 Kjenner flere som har født store barn og som har hatt lette 2 og 3 fødsler så det går nok bra, han gutten din har jo allerde "banet" vei.. Både søsteren min og svigerinne min har fått flere barn både vanlig og med ks, og det er ingen av de som synes ks var mye bedre... Jeg krysser fingrer for en liten og nett prinsesse som kommer i løpet av natten:) Lykke til
3barnsmor123 Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter #15 Skrevet 30. oktober 2011 Mitt ks gikk helt fantastisk, hadde null problemer i ettertid og arret er kjempe fint mens med den vaginale fødselen tok det mye lenger tid før jeg kom meg, gikk i en tåkeverden i mange dager etter og det var jo ikke så rart for de hadde ikke målt blodprosenten og den lå på 6.6 så måtte ha blodoverføring og da kom formen seg og selve fødselen var helt grusom. Men syntes ikke det er riktig at alt det vonde er over etter en vaginal fødsel...en er jo "litt"øm å sår nedentil så for meg så har ks vært desidert den beste opplevelsen. Men snakket med en jordmor her for litt siden som var utrolig beroligende ifh t vaginal fødsel så er veldig forberedt på vanlig fødsel og siden jeg har født før så sier de jo at nr to er lettere siden det har vært tøyd tidligere, overlever jo helt sikkert he he Takk for lykkeønsker, det trenger jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå