mamsen11 Skrevet 30. oktober 2011 #1 Skrevet 30. oktober 2011 Noen andre som har rundt samme dato og område ? Skal på legetime neste uke for å se hvordan jeg ligger ann i prosessen...
Lilletrille91+ønske om søsken Skrevet 30. oktober 2011 #2 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg har termin 30 november å skal og føde på fredrikstad men har time til vendingsforsøk neste uke. Klarer de ikke snu han får jeg planlagt ks.så da får jeg vel det litt før termin kanskje
mamsen11 Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2011 min ligger å i seteleie for tiden... Så får vite 8 nov hva som skjer videre... LYKKE TIL !!!
Lilletrille91+ønske om søsken Skrevet 30. oktober 2011 #4 Skrevet 30. oktober 2011 Jo takk. og lykke til du og er 8 november jeg skal inn og, i utgangspunktet. men jormoren min skal prøve å få time i løpet av uka som kommer siden modningen er i full gang, så hun syns det var lenge å skulle vente til neste uke igjen. så vi får se hva som skjer
Lilletrille91+ønske om søsken Skrevet 7. november 2011 #6 Skrevet 7. november 2011 jeg fikk komme inn forrige mandag. så da slipper jeg timen i morgen. Det viste seg nemlig at gutten min hadde snudd seg helt på egenhånd i løpet av forrige helg. så nå går jeg bare å venter på fødsel egentlig hehe
pusemor79 Skrevet 8. november 2011 #7 Skrevet 8. november 2011 Hei, Jeg har termin 1 desember og skal også føde i Fredrikstad.
mamsen11 Skrevet 9. november 2011 Forfatter #8 Skrevet 9. november 2011 Er liksom så rart å snakke med folk her og så kan det være man møter dem i gangene på sykehuset etterhvert... men egentlig uten å vite hvem det er Lykke til allihopa ! Jeg var på undersøkelse igår og skal tilbake neste uke igjen for de ble ikke helt enige med seg selv iforhold til keisersnitt eller vanlig fødsel :/ så vi får se.. Ungen skal ut uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå