Gå til innhold

Hva skjer??? Nå er jeg totalt forvirret......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde ikm i går,og det kom kun noen ferske dråper med blod. Da var det i gang tenkte jeg og klar for å starte opp på kort regime.

Ble operert for en mnd. siden, lap med elektrokoagulering av eggstokkene. Jeg har nå hatt en naturlig syklus.

Uansett var graviditets testen negativ i går. Så da var det jo helt klart for meg at tanta var på vei.

Har de siste dagene hatt mye kløe i underlivet og satte derfor inn en canesten pille i går kveld. I tillegg tok jeg meg et glass vin...

Så av ren rutine tok jeg en billigtest i dag og det ble med en gang en tynn strek nr.2..Gravid? De andre to testene var blendahvit... Ikke gravid?

Har ikke følt meg gravid de siste dagene,men var overbevist tidligere i uken at jeg var gravid pga. illende stikninger, trøtt, luft i magen, småkvalm....

Må nok ta en tur for en blodprøve i morgen. Jeg blir jo totalt forvirret av den kroppen min..

Er det noen andre som har opplevd å teste falskt positivt??

Ps. Frykter at det har vært en kjemisk graviditet. I værste fall en exu i min siste eggleder...Huffamej må ikke tenke det....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det tenk postivit! Tenk hvor artig skulle vaert hvis dokke skulle ha klart det på egen hånd :D

Jeg liker best cb digitale tester. Dei er enkle å tolke - enten er man gravid eller så er man ikke. Men som du sier og jeg selv har opplevd så er det best med to blodprøver. Da vet man hvilken vei det går.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...