håperpånr2snart.... <3 Skrevet 8. november 2011 #26 Skrevet 8. november 2011 Nick/Navn: ghins Alder:28 Bosted: Melhus Yrke: butikkmedarbeider Barn fra før: Ei prinsesse født i 2005 Prøve periode: 2pp Prøve historie: prøvde i år før jeg ble gravid med nr 2. Endte i abort pga dødt foster i uke 12. (Mai 2011), gravid på nytt på september, men ble hasteoperert pga grav.utenfor livmor... venstre eggleder fjernet.. MEN nå er det vår tur... krysser fingre for alle oss!
chamira Skrevet 8. november 2011 #27 Skrevet 8. november 2011 Nick/Navn: Chamira Alder:29 ( i en mnd til) Sivilstatus: Samboer Bosted: Ullensaker (nytt fra i høst- tidligere Oslo) Yrke:Markedssjef Barn fra før: Nei Prøve periode: 3pp Prøve historie: Har gått på prevensjonsmidler av ymse slag siden jeg var 16.. det er ca. halve livet mitt og forventer derfor at dette kan ta noe tid. Byttet til p-ring det siste året før vi startet prøvingen da dette er lokalt og skal ikke være like hemmende som p-piller. Vi får se hva som skjer. Er til tider utålmodig fordi om jeg egentlig synes tiden går ganske fort når man ser tilbake på den. Liker fryktelig dårlig tiden mellom EL og IKM... Da er jeg virkelig loooney i hodet..
ØnskerBIM87 Skrevet 8. november 2011 #28 Skrevet 8. november 2011 Nick: Ønskerbim87 Alder: 24 Bosted:Oslo Yrke: Resepsjonist Ingen barn fra før. Begynte å prøve på kjærlighetsbarnet siden mai men no show hittil. I følge min svigerinne så klaffer det denne mnd så får se om hennes spådom går gjennom Lykke til alle sammen <3
Smileyone77 Skrevet 8. november 2011 #29 Skrevet 8. november 2011 Alder:34 Bosted: Røyken Yrke: Helsesekretær Barn fra før: Sambo har to barn, altså har jeg to bonusbarn Prøve periode: tar ut spiral nå medio november, så i gang med pp Prøve historie: Ingen av nyere dato.
Babylykken Skrevet 8. november 2011 #30 Skrevet 8. november 2011 Nick/Navn: Babylykken Alder:32 Bosted: Nordland Yrke: Regnskap/Skatt Barn fra før: 1 skolegutt Prøve periode: Tok ut spiral for ett år siden Prøve historie: Prøver og prøver og prøver ....
snartfampå5 Skrevet 8. november 2011 #31 Skrevet 8. november 2011 Nick/Navn: fampå5 Alder:36 Bosted: Oslo Yrke: Kontormedarbeider Barn fra før: En gutt på 11 Prøve periode: Tok ut kobberspiral i går, starter prøvingen nå Prøve historie:Fikk sønn i 2000 på første forsøk. Har dermed store forventninger til at det skal gå like fort denne gangen. Fallhøyden er kanskje stor, med tanke på alder ++ Kjæresten min har en datter på 16, snart blir vi forhåpentligvis en familie på 5... Forøvrig mitt første innlegg her siden sist jeg var gravid.
lykke73 Skrevet 8. november 2011 #32 Skrevet 8. november 2011 Nick: lykke73 Alder: 38 år Bosted: Finnmark Yrke: Lærer Barn fra før: 2 gutter på 3 og 7 år Prøve periode: ca 2 år Prøve historie: Har hatt tre aborter siden siste mann kom til verden, mister tidlig i svangerskapene. Nu har jeg ikke vært gravid siden i mai mnd og håper at det snart kommer en liten spire og klorer seg fast.-) Har vært her inne flere ganger å lest, men ikke hatt noen innlegg, men håper at jeg blir gravid snart - føler alderen ikke er på min side så alt for lenge og har veldig lyst på en til!
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 10. november 2011 #33 Skrevet 10. november 2011 Ja, da skal jeg presentere meg Jeg er ikke så veldig ofte innom her.. Er redd for å øderlegge for meg selv ved å tenke det ihjel.. Men here it goes Nick/Navn: Marita, både nick og fornavn Alder:25 (26 i februar) Bosted: Holmestrand Yrke: Vekter (alarmoperatør) Barn fra før: Bruce (4bent 8 årig kastrert katt) Prøve periode: Siden august. Ingen pos tester enda desverre.. :-/ Prøve historie: Jeg og sambo har vært sammen i 1,5 år. Vi kjøpte oss leilighet i mai, og har fått etablert oss. Vi bestemte oss for at jeg skulle slutte på p-piller i sommer. Brettet forsvant i juli, og vi ble enige om at det som skjer det skjer. Dette med et håp om at det skal skje noe da
Hybelkanina Skrevet 10. november 2011 #34 Skrevet 10. november 2011 Henger meg på denne jeg Nick/Navn: Zebrah Alder:34 Bosted: Akershus Yrke: Økonom Barn fra før: En sønn 1,5 år Prøve periode: Starter 1 pp november 2011. Prøve historie: Gravid i 3 pp høst 2009, håper det går like greit denne gangen
Bergen87 Skrevet 13. november 2011 #35 Skrevet 13. november 2011 Nick/Navn: Bergen87 Alder: 24 år Bosted: Bergen Yrke: Kokk, kjøkkensjef Barn fra før: Nei Prøve periode: pp4 Prøve historie: Sluttet på pillen i mai 2010, men omstendighetene gjorde det slik at vi måtte vente med sommer 2011 å prøve aktivt, så vi brukte prevensjon fram til da. Begynte å prøve aktivt i mai 2011, vellykket i juli, men mistet i uke 7, så håper nå at det kommer en ny spire snart. Vi er kjempeklar til å ønske en ny verdensborger velkommen, liten som stor, gutt eller jente (eller kanskje 1 av hver )
lille_knirk Skrevet 13. november 2011 #36 Skrevet 13. november 2011 Nick: Lille_knirk Alder: 30 Bosted: Akershus Yrke: Regnskap og rådgivning Barn fra før: En født 2006 Prøveperiode: 3pp
Minimikro Skrevet 13. november 2011 #37 Skrevet 13. november 2011 Nick/Navn: minimikro Alder: 23 Bosted: Sør-Trøndelag Yrke: Student Barn fra før: 0 Prøve periode: 3. pp (Har IKM i dag, så mulig jeg hopper over på 4. pp i løpet av dagen) Prøve historie: aldri vært gravid
Vivica Skrevet 13. november 2011 #38 Skrevet 13. november 2011 Nick/Navn: Vivica Alder:28 Sivilstatus: Gift Bosted: Nordland Yrke: Kvalitetskontrolør Barn fra før: Ja, ei jente på 3,5 år Prøve periode: 1pp Prøve historie: Venter bare på EL så er vi igang Forrige gang gikk det på første forsøk, men jeg har mine tvil denne gangen pga PCOS...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå