Gå til innhold

Hvem er vi her inne???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lager en presentasjonstråd jeg.

Jeg hang her inne i ca 2 år før jeg fikk dattern min i april. Er mange nye nick her inne så hadde vært koselig å lese litt om hvem dere er.

Nick/Navn: Carina81- har ei prinsesse

Alder:30

Yrke: Sykepleier

Barn fra før: Ei nydelig herlig datter på 6 mnd

Prøve periode: Foreløbig ikke starta, venter fortsatt på tanta etter fødsel. Men brukte 15 pp sist.

Prøve historie: Ble gravid i nov 08, men endte med en dødfødsel i feb 09. Fødte da en bitteliten syk gutt. Ble gravid igjen i okt-09, MA i uke 8 i nov. Ble gravid igjen i juli-10 og fikk ei datter i april.

Starter ikke med prevansjon og en søster eller bror er hjertelig velkommen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg slenger meg på :)

Kjekt å få en oversikt over hvem vi er her inne *smiler*

Nick/Navn: Dossa

Alder:36

Yrke: Lærer

Barn fra før: En på 7, ei på 5 og ei på 2 år :)

Prøve periode: 15pp

Prøve historie: Ble gravid i mars, men det endte med en exu.

Måtte operere vekk høyre eggleder :(

Har nå tatt pergo og spent på om det kan resultere i en spire. IKM 9.nov

Skrevet

Nick/Navn: Manon

Alder:28

Yrke: Musiker / Selvstendig næringsdrivende

Barn fra før: Ingen

Prøve periode: 1pp

Prøve historie: Venter på TR nå og setter i gang med 1pp etter det.

Gleder meg veldig. Jeg har ventet en stund på at min mann skulle bli klar for å si det slik ;)

Skrevet

Jeg slenger meg på jeg også :)

Nick/Navn: Cornflake

Alder: 29

Yrke: Sivilingeniør

Barn fra før: 0 :(

Prøve periode: 7pp

Prøve historie: Aldri vært gravid, aldri sett to streker på testen. Venter på brev for henvisning til gynekolog. Ikm 6. Nov :)

Skrevet

Trivelig å høre om alle, så jeg slenger meg også på;)

Nick/Navn: snupsi87

Alder: 24

Yrke: Selger

Barn fra før: Bare Bonusbarn;) Mannen har to på 15 og 17

Prøve periode: 1pp.

Prøve historie: Startet for første gang nå. Er usikker på om EL og IKM kommer som forventet, da jeg sluttet på p-piller nå etter nesten 9 år. Skal etter planen ha EL på mandag. Skal uansett en tur til gyn i slutten av november.

Skrevet

Jeg er også med :)

Nick/Navn: Amedillo

Alder:29

Yrke: Kontor arbeider

Barn fra før: En prinsesse på 6 år

Prøve periode: 1pp

Prøve historie: Nettopp i gang med første pp. Ble gravid etter 4 pp med prinsessa mi. Har nå ny mann, og er endelig klar for å forsøke å lage en liten spire. :) *Spennende*

Skrevet

Nick: 2røverdøtre&1røver

Alder: 37

Barn fra før: Ei på 7, ei på 4 og en på 1

Prøveperiode: 2 pp etter sa. Heldigvis prøver vi igjen etter sa'en, det har hjulpet meg gjennom det, egentlig. Lykke til oss alle =)

Skrevet

Nick: Oktober**Mamma08 <3

Alder: 24

Yrke: Butikkmedarbeider i klesbutikk

Barn fra før: En tøffing på 3 år

Prøve periode: Egentlig ikke startet enda, siden jeg nettopp kastet siste p-pillebrettet, og venter mens i dag/morgen.

Prøvehistorie: Gravid på 1.pp sist gang etter å ha gått på Yasmin 28 i 5 år, fikk en frisk og velskapt gutt etter en tøff fødsel oktober 08. Ellers ingen svangerskap utenom det.

Vi har nettopp blitt enige om å prøve på et søsken til sønnen vår som har blitt så stor og selvstendig;)

Skrevet

Slenger meg på her jeg :)

Nick/Navn: <3 baby2012 <3

Alder:28

Yrke: Butikksjef

Barn fra før: Nop

Prøve periode: prøvde litt forrige mnd, men gikk ikke sånn helt inn for det så er 1pp nå fra i morgen :)

Prøve historie: Har aldri prøvd før eller vært gravid før, så dette blir spennede

Skrevet

dytter litt

Skrevet

Flott initiativ Carina!:) har ofte tenkt at vi burde ha en sånn tråd:)

Nick: *Lille blomst*

Alder: 27år

Yrke: Sykepleier:)

Barn: Ei prinsesse på 3år:)

Prøveperiode: siden aug 10, mistet tvillinger i ma i mars(uke10) og hadde en sa nå i august(uke 6)... ikke gitt opp håpet. Nå er tilogmed mini klar for å bli storestøster:)

Skrevet

Nick/navn: Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡

Alder: 22

Yrke: butikkmedarbeider

Barn fra før: 0

Prøve periode: vente på ikm som skal komme i dag eller i måren.

Prøve historie: ikke brukt prevasjon på 4,5år pga fikk vite eg ikke kunne bruke noen typer for p-piller osv. så fant ut me lar de berre skje, men neida. endte med å gå til spesialist å fikk 1 enkel pergo kur, 4 doble kurer å ingenting virket. så i år blei me sendt til prøverør men endte med at di satte meg på metformin. Åsså fikk eg time til Laproskopi, der di fjernet 50 cyster totalt. Så nå håpte di/me at me ska klare de sjøl. neste år blir de prøverør om de ikke går videre i år.

Skrevet

Nick/Navn: Frkena

Alder: 27

Yrke: Helsepersonell.

Barn fra før: En herlig gutt på 9 månder.

Prøve periode: Er ikke startet å prøve, tenkte vi skulle vente til nyåret. Fikk menstrasjon tilbake tidlig etter fødsel.

Prøve historie: Ble gravid i mai 2010 etter 2 pp.

Skrevet

Alder: 25år

Yrke:Sykepleierstudent

Barn fra før: 2 gutter 7år og 19mnd

PP: nr1 gikk på P-piller, nr2: 2pp, nå har vi nettopp startet.

Skrevet

Flott initiativ, Carina81 :-) Koselig å bli "kjent" med nickene.

Nick/Navn: Tigerlise&Anton prøver igjen

Alder:34

Yrke: Kontorleder

Barn fra før: Hjerteknuseren Anton på snart 2 år <3

Prøve periode: Prøvd siden jul på nr. 2

Prøve historie: Begynte å prøve i 2004. Ble gravid etter knapt 1 år, mistet i SA ca. uke 8-10 en gang (ustabile sykluser). Ble gravid igjen med en gang, mistet i ex.u. etter bare 4-5 uker. Ble gravid igjen i 2009 (5 år etter at vi startet prøvinga), noe som resulterte i herlige gutten vår :-))) Har nå prøvd siden jul. Ble gravid i oktober, mistet i SA for 2 uker siden (9+2). Skal starte på ivf etter 2. mens fra nå (må stå over en syklus). SPENT!!

Skrevet

Nick/Navn: hopeful

Alder:24

Yrke: Sykepleierstudent,siste året! juhuu :D

Barn fra før: en gutt på 1 år

Prøve periode: 2pp nå, skal ha IKM i uke 46

Prøve historie: ble gravid på første "forsøk" sist, men regner med at det tar lang tid denne gangen. :-/

Skrevet

Nick/Navn: Solunger aug-07 og april-09

Alder:32

Yrke: Kjemiker

Barn fra før: To gutter på 2,5 og drøyt 4 år

Prøve periode: Prøvd siden mars/april. Første pergokur denne syklus og har akkurat hatt eggløsning...

Prøve historie: Sliter med hormonubalanse og følgende lange/uregelmessige sykluser og kort lutealfase. Eldste var et ettårig prosjekt hvor fotsoneterapi tilslutt fikk fart på sakene og ble gravid to ganger på rappen (1 SA først). Etter fødsel brukte vi ingen prevansjon og ble gravid med nr.2 etter første mens, positivt overrasket! Nå er vi begge litt vaklende ifht en nr.3, ønsket er der absolutt hos begge, men usikre om vi blir en mer lykkelig familie med 3 barn ifht til at det blir mye oppfølging. Har gitt oss selv en tidsfrist da jeg ikke vil dra ut småbarnsperioden for mye.

Skrevet

Nick/Navn: Magica-von-tryll

Alder: 32

Yrke: behandler i rusomsorgen

Barn fra før: Gutt på 13 år fra et tidligere forhold

Prøve periode: 2pp.

Prøve historie: Har nettopp startet prøvingen. Gleder meg til å bli foreldre sammen med den fantastske samboeren min.

Skrevet

Nick: Yoggy :-) (haft samma nick siden 2004 :-)

Jobb: Hjemmesykepleien og Skipatrulje

Barn: Gutt 7år Gutt 4år

Prövep. 1

Pp historie: Tror det var 1-2pp med begge gutta faktiskt, med andre man brukte jag EL-tester, det har vi ikke brukt nu, men köper in det hvis TR kommer neste uka..å nu har jag IKM på mandag, kunde ikke hålla mig og tog en billig test idag å den var negativ :-( Det känns som om jag har de fleste symtomerna..men men,, tiden vill visa.

Hoppas att man fortsatt kan, tänker jag ibland, ålder börjar väll så smått å ta ut sin rätt :-(

Skrevet

Nick: Inbasic (samme nick siden 2006)

Sted: Sunnmøre

Jobb: Barnevernspedagog, veileder

Prøveperiode: 10

Barn: Gutt -07

Har syklus som varierer fra 26 dg til 31 dg, bruker lite el tester og prøver ikke å være altfor fokusert på prøvingen..men lettere sagt enn gjort ;-)

Ønsker alle lykke til og at vi snart kan rope høyt HURRRRRAAAAA!!!

-Inbasic ;-)

Skrevet

oj..lenge siden vært aktiv her inne..nicket mitt er jo miniinme --ha ha!!

Skrevet

lager ny;-)

Nick: Miniinme (samme nick siden 2006)

Sted: Sunnmøre

Jobb: Barnevernspedagog, veileder

Prøveperiode: 10

Barn: Gutt -07

Har syklus som varierer fra 26 dg til 31 dg, bruker lite el tester og prøver ikke å være altfor fokusert på prøvingen..men lettere sagt enn gjort ;-)

Ønsker alle lykke til og at vi snart kan rope høyt HURRRRRAAAAA!!!

-Miniinme ;-)

Skrevet

Nick/Navn: Frk.Håpefull

Alder:29

Yrke: Butikkmedarbeider

Barn fra før: Ingen

Prøve periode: pp7 etter MA.

Prøve historie: Har som sagt ingen barn men har 1 SA (uke 5) og en MA (uke 17) bak meg. Har vært prøve i 2,5 år. Lege har sendt inn forespørsel om utredning, men har ikke fått tilbakemelding på dette. Har snakket med gynekolog og mannen skal levere sædprøve på nyåret dersom ingenting skjer før den tid..

Superbra tråd... deili å kunne snakke med likesinnede:)

Skrevet

Hei:) Hyggelig å se deg her igjen!

Var her en del i forkant av begge mine svangerskap, og må innrømme at jeg sniker innom nå i ny og ne;)

Nick: Høne_pøne

Alder: 31

Yrke: Ja, men liten by;)

Barn: To gutter på 1 og 3 år

Pp: Akkurat hatt første mens, bruker ikke prevensjon, og vi tenker at det som skjer, det skjer. Men jo mer jeg tenker på det, jo større blir lysten på et barn til, og praktisk så er det like greit å bli ferdig med småbarnstiden fortest mulig, derfor tre tette?

Prøvehistorie: Vellykket fødsel i 08, exu i 09 som resulterte at jeg bare har en eggleder, vellykket fødsel i 10.

Skrevet

:)

Nick: Trømborg

Alder: 26år

Barn: ingen

PP: 8pp etter SA i februar i år - ønsker ingenting annet enn en spire i magen til jul:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...