Gå til innhold

Er sååå glad og spent!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde ikke det skulle være like stas å bli gravid for 3-gang... Men det er det absolutt. Klarer nesten ikke tenke på noe annet :-) Vil bare lese alt mulig som handler om graviditet og den lille spira!

Er såååå glad og vil fortelle det til alle, men må jo vente en stund ennå!

Hva føler dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har de på samme måte. Må ha med ALT!! Gleder meg til å gå til innkjøp av alle ting og selvfølgelig å fortelle nyheten:)

Har to gutter fra før på 3 og 5 år.

Skrevet

Ja, er det ikke koselig :-) Ble så positivt overrasket over at det var like gøy!

Jeg har en gutt og ei jente.

Hvor langt er du på vei?

Skrevet

Jeg er 6+2. Har termin 25.juni.

Hvor langt er du på vei? Og hvordan er formen?

I helga begynte jeg å bli kvalm. Og har stort sett lagt hele helga fordi jeg er så kvalm.

Har litt dårlig samvittigheter iforhold til guttene, men blir forhåpentligvis snart bedre :)

Skrevet

Jeg vet egentlig ikke hva jeg føler jeg:) Hehe. Vi hadde prøvd ca 1 år før vi ble gravide, og nå når jeg endelig ble det så har jeg plutselig ikke mye lyst lenger....! Håper det ordner seg etterhvert:)

Skrevet

Vi og skal ha nr tre;) og jeg er supe happy, klarer liksom ikke tenke på noe annet....

Vi har to jenter fra før ei på 7 og ei på 3 ;)

Håper på prinsen;)

Skrevet

Jeg er 6+0 dager på vei idag. Termin 29 juni.

Gutt på 5 og jente på 3.

Gleder meg aller mest til å fortelle det til dem!

Gleder meg stort sett hele tida, men får noen øyeblikk der jeg blir litt stressa... Oi, greier vi dette? :-)

Men noe jeg har tenkt på er... Kommer til å fortelle det til barna 12 uker på vei, men syntes det er fryktelig dumt at det ikke er ultralyd før det, sånn at en er sikker på at alt ser bra ut osv...

Har dere tenkt på det?

Klem til dere andre spente 3 barns mammaer.

Skrevet

Kjenner til det med samvittigheten overfor barna, kvalm, trøtt og kort lunte. Men prøver og trøste meg med at det er forbigående. Også vil de jo få "verdens beste premie" til slutt :-)

Skrevet

Kaster meg på denne. på min CB stod det 3+ i dag. Tenker ikke på noe annet. <3 Men tør liksom ikke å glede meg helt da jeg føler meg så redd for at det skal gå galt :/

Skrevet

Godt å høre andre som har det likedan! Hele mitt første svangerskap gravde jeg meg ned i ALT jeg fant om graviditet, fødsel, barneoppdragelse osv osv. Nå er det andre gang og jeg føler det akkurat likedan :) Ser frem til ei koselig (om enn noe slapp og kvalm) tid med forventning frem til den lille kommer. Om alt går bra da - er bare noen få uker på vei foreløpig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...