Gå til innhold

Dere som har hatt S.A/M.A

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere mistet før dere har fått barn eller etter at dere har fått barn? Hører om så mange her hjemme som har mistet nr.2. Synes det er skummelt..:( Har selv 1 barn fra før av. Prøver på nr.2!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk på det som skulle være nr 1.

Skrevet

Hadde en MA første gangen jeg ble gravid.

Andre gang fikk jeg en nydelig gutt:) Tredje gangen hadde jeg en SA.

Skrevet

Fikk en flott gutt i 2010, så har jeg hatt 2 SA i år, en i juli og en i starten av oktober. Håper neste sitter som den skal...

Skrevet

Jeg har hatt en ma og en sa i år, første graviditeten min var min nydelige jente på 3år:) så nr 2. lar vente på seg. men ikke bekymre deg du! kos deg med prøvingen!

Jeg kjenner mange fler som har fått det til enn jeg kjenner folk som har mistet. må ha troa på at dette blir bra:)

Skrevet

vi fikk en nydelig datter i 2005, og prøvde i 3år før det endelig klaffet nå i vår... Men fikk den tunge beskjeden på tidlig ultralyd(uke 12) at fosteret var dødt... Klarte å normalisere hverdagen etterhvert, men ble hasteoperert tidlig på september pga graviditet utenfor livmor.. Fordelen her var at jeg ikke visste at jeg var gravid, så det ble ikke så tungt.. Så nå er vi igang med prøving igjen... Gir meg ikke så lett... Lurer på å teste ut akupunktur, hører mange blir gravid ved hjelp av dette.. Noen med erfaring?

Skrevet

jeg prøver aku nå, har iallefall fått kortere sykluser foreløbig:)

Verdt å prøve;)

Skrevet

Ti ghins:

Vi prøvde i et halvt år uten resultat. Prøvde så akupunktur, og da satt det i løpet av neste syklus.

Skrevet

jøss det var kjapt.... men hvor settes nålene, blir det bivirkninger, hvor mange behandlinger å hvor mye penger? mange spørsmål her nå...:)

Skrevet

Jeg hadde 2 aborter ( uke 20 og 8) før jeg fikk ei nydelig jente.

ghins, jeg ble også gravid vedhjelp av skupunktur. Syntes det var verdt pengene. Men jeg fikk overhodet ikke prøve å bli gravid mens hun holdt på.Hun gjorde som hun klalte det "ovnen" sterkere til å gjennomføre en graviditet. Hun hadde spesialutdannet seg for innenfor kvinnkroppen og deriblandt for de som ville bli gravide eller hadde problemer med å bli gravid osv.

Nålene hos meg ble sat i livmorområdet. Hun satt også nåler i beina og i armene. Tror det va for blodsirkulasjonen. Fikk også nåler i hodet for å få meg til å fokusere på noe annet.

Man kunne bli ganske støl etter ei behandling, men ellers ingen bivirkninger.

Jeg gikk til henne 1 gang i uken i 2-3 mnd og kostet 420 kroner for en time.

Men jeg slet også med kort lutelafase så jeg måtte ha noen benadlinger før jeg var oppe i normalen. Og det funket veldig på meg. Etter ca 3 mnd var jeg oppe i en lutealfase på 12 dager og fikk klarsignal. Den mnd ble jeg gravid.

Skrevet

så absolutt ingen prøving før på 3 mnd?

Skrevet

Nei ingen prøving. Den behandlingen hun brukte på meg var så sterk det kunne skade et evt foster.

Prøvde også aku før jeg ble gravid med MA uke 8, men det var hos noen som ikke hadde slik peiling. Så jeg turde rett og slett ikke prøve heller.

Skrevet

hmmm...lurer på om jeg må revurdere her...3 mnd uten prøving er leeenge for meg.... *ler* tror jeg må undersøke litt mer med hun som har klinikken før jeg eventuelt bestemmer meg for akupunktur..

Skrevet

Mistet 2 før og nå 3 etter jeg fikk jenta mi...

Skrevet

ghins;

Jeg gikk til 2 beh pr uke i starten for å styrke nyreenergi, stresse ned og få balanse i kroppen. Nålene ble satt rundt hender/håndledd og fra knærne og ned i tillegg til livmorområdet. Alt etter når i syklusen jeg var. Noen ganger fikk jeg også i kjeve og nakke grunnet stress/spenninger.

Etterhvert kuttet vi ned til behandling ca hver 3. uke, men så fikk jeg altså MA i slutten av uke 9. Dette var i en periode uten behandling så jeg tror ikke det har noen innvirkning på at det gikk galt. Jeg leter jo naturlig nok etter forklaringer nå men det kan være så mye som gjorde at det ikke gikk.

Jeg betaler kr 350 pr gang.

Jeg fikk beskjed om at det var greit at kroppen fikk et par sykluser å stabilisere seg på, men så fungerte det altså med en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...