Gå til innhold

Hvor i magen kjenner dere sparkene?

Anbefalte innlegg

Og hvilken uke er du i?

Jeg kjenner sparkene ganske langt nede, men avogtil i navel høyde.. Er så spent når det blir lengere opp :P sånn type ribben osv.. Ikke det at jeg gleder med til å ha vondt i ribbeina altså.. Bare elsker å kjenne at den lille er der :)) jeg er 23+2 :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143733125-hvor-i-magen-kjenner-dere-sparkene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥

Er i uke 25, og kjenner sparkene stort sett rundt navlen... litt utover på siden på en måte. Men ettersom barnet har variert i alle leier på kontrollene (har ekstra oppfølging med ul annenhver uke), så aner jeg ikke hvordan han ligger fra dag til dag;)

Men forrige barn lå i tverrleie med ryggen ned, og de sparkene i ribbeina håper jeg inderlig ikke kommer denne gangen. Trodde de knakk noen ganger.. hehe!

er snart i uke 27 og jeg kjenner spark veldig langt nede og når jef sitter så sparker han opp i ribb bena... en skikkelig turner... jeg går å sier til meg selv at han ligger så langt nede..men hvor langt nede kjenner dere ned? jeg jenner det "ved håret" liksom..

Annonse

Gutten vår ligger i hodeleie, så jeg kjenner spark/slag ut mot sidene, men mest på høyre side. Og så kjenner jeg spark like over navelen. Noen ganger når han beveger seg så stanger han borti blæra med hodet, slik at jeg må akutt på do innimellom. Så håper han snur seg litt snart. :)

Mest nederst i magen, litt på sidene og avogtil rundt navlen. Tydeligvis en som liker å sprette litt rundt inni magen. Om kvelden pleier det som regel være mest på siden av navlen =) Har foranliggende morkake.

Begynte å kjenne spark i uke 20/21, og pappaen kjente de i uke 25.

Er 26 + 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...