ButterflyƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 30. oktober 2011 #1 Skrevet 30. oktober 2011 Helga ble litt mer hektisk enn jeg hadde forventet. Skal se om jeg ikke får tid til å se på noen av dere i kveld. Spørs om lille snupp her er bedre i form, siden det kun er mamma som er god nok når hun ikke er i form Beklager dette, men om jeg ikke får sett på dere i kveld så vil jeg se på dere i løpet av uka Ha en kjempe flott søndag jenter Lys og kjærlighet <3
Happy H Skrevet 30. oktober 2011 #2 Skrevet 30. oktober 2011 Masse god bedring til vesle frøken Kjenner til at d bare e mamma som gjelder;) sånn e d her i huset og! Håpe dåke får ein fin søndag:)
Blondie Skrevet 30. oktober 2011 #3 Skrevet 30. oktober 2011 dt skjønne jeg veldig godt! god bedring til lille tulla! og ha en fin søndag!
Dossa :) Skrevet 30. oktober 2011 #4 Skrevet 30. oktober 2011 Masse god bedring til snuppa di, håper ho snart er frisk att *smiler* Ikke stress, vi har ikke dårlig tid og venter til du er klar ) HA en fin søndag!
Athina' Skrevet 30. oktober 2011 #5 Skrevet 30. oktober 2011 God bedring til lille syklingen og jeg vet hvordan det er ja, noen ganger er mamma verdens beste :-) Klem <3
ButterflyƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 3. november 2011 Forfatter #7 Skrevet 3. november 2011 Vil bare si at jeg har ikke glemt dere altså Uka har vært veldig hektisk, så krysser fingrene for at helga vil bli rolig og jeg får tid til å se på dere som har skrevet i tråden min
Eva ^^, Skrevet 4. november 2011 #8 Skrevet 4. november 2011 Lurer på om noen kan spå/ta en titt på meg? Jeg er født 03.12.88 Mannen min: 05.03.84 Om: 1.Barn 2.Hus 3.Jobb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå