Gå til innhold

Kynnere eller???

Anbefalte innlegg

Skrevet

I ettermiddag/kveld kommer kynnerene ganske ofte sånn ca hvert 20 min +- men ikke noe spess vonde så jeg tenker at det bare er kynnere men er så uvandt at de kommer så regelmessig for det har de ikke gjort tidligere....drømmer om at det kansje endelig kunne være noe på gang!!!

Ul-termin i morgen

Mens-termin var på torsdag

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende! Du får fortsette å følge med på tida i natt. Dersom de fortsetter å være regelmessig og blir litt tettere er det jo ikke usannsynlig at det kan være fødselen som er på vei. Da jeg fikk datteren min som nå er over 3 år var jeg veldig usikker på om de første veene var kynnere eller veer. Etterhvert som de kom tettere og ble sterkere skjønte jeg at det måtte være veer!

Lykke til med natten!

Skrevet

Her sitter jeg...like gravid, har ikke hatt en kynner/rie i natt som jeg har kjent...åååå blir så skuffa selv om jeg gruer meg noe forferdelig men er så lei nå!!!

Sist gang så skjønte jeg med en gang når jeg hadde rier og har hatt denne følelsen et par ganger nå også men det gir seg like fort som det begynner.

Ja ja får bare nyte en deilig søndag :)

Skrevet

Skal krysse fingre for deg:)

Du er nok snart igang skal du se. Fort gjort å bli lurt som flergangsfødende:(

Heier på deg. God klem og håper du får en fin søndag:)

Skrevet

Tusen takk Katta, koselig å se du er innom :)

Går det bra med deg og den lille??? Kan tenke meg du syntes det er deilig å være ferdig :)

God klem tilbake

Skrevet

Alt vel her, men rimelig hektisk med 2 så tette hehe (15 mnd) Først idag har han godtatt henne, hun fikk faktisk en klem idag:) Det rørte morshjertet:)

Har hatt mye hjelp fra mannen, men nå begynner han for fullt på jobb igjen så regner med jeg får nok å henge fingrene i. Hun er glad i puppen og spiser som en hest. Heldigvis en litt roligere utgave enn hva sønnen var på den alderen.

Litt vemodig at det er siste gang jeg skal en liten baby i hus:( Tiden går så alt for fort.

Håper du føder snart:)

Stooor klem.

Skrevet

Så bra at hun er så flink til å spise og at hun er rolig, hjelper mye det :) Kan tenke meg det er hektiskt ja med to så tette. Mine to gutter er det 2 år og 2 uker mellom og husker det som en travel tid mens nå blir det nesten 7 år mellom minste gutten til prinsessa kommer. Er a innstilt på at det også kan bli hektisk bare på en annen måte, drømmer om å få ei tulle som er flink til å spise og sove he he

Er veldig rart å tenke på at dette er mest sansynelig siste gangen som gravid og baby i hus så vi får bare nyte tiden begge to :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...