Peispå! Skrevet 29. oktober 2011 #1 Skrevet 29. oktober 2011 Drittlast!! -Aldri spist is omtrent i hele mitt liv. Helt til dette svangerskapet... Så nå når jeg vil ha bort magen, og er ferdig med graviditeten, spiser jeg is som aldri før. Er så svak, så svak. Klarer ikke å la være å kjøpe, eller å fortære i mengder.... BAHHH!!! Hvor ble det av den sinnsyke motivasjonen jeg følte da jeg gikk stortjukk og plagdes med bekkenløsning??? Er det bare en nyvunnet forelskelse for is, eller kan det fortsatt være hormoner?? (håper det siste...så is kan smake pyton igjen..) BTW 3 1/2 mnd siden fødsel.
Reddiken Skrevet 29. oktober 2011 #2 Skrevet 29. oktober 2011 Ha ha! Kjenner meg så godt igjen :-) Bortsett fra at jeg spiste masse karamellpudding med saus og krem. Og hvis jeg ikke hadde pudding, sto jeg mellom kjøleskapet og matskapet og sprayet krem i kjeften, og tømte i meg karamellsaus.... Uff og uff, jeg blir så flau. Nå er det snart 7 mnd siden fødsel, og tror det begynte å roe seg da gutten ble rundt 5 mnd. Sååå... Lykke til!! :-) :-)
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 29. oktober 2011 #3 Skrevet 29. oktober 2011 Ammer du Trønderline? Jeg blir ivertfall veldig sulten av å amme, mer enn når jeg var gravid:P Men lykke til ja, kanskje det bare er e liten periode og?
Peispå! Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 29. oktober 2011 Jadda, ammer i hytt og gevær:-) Vet ikke at det er direkte sult, bare så innmari lysten på is....med masse sjokosaus....(Takk, Redikken, Turde nesten ikke å slenge på den engang) Krysser fingrene for at det går over, men akkurat nå så er det såååå godt:-)
NiT&miniputt Skrevet 29. oktober 2011 #5 Skrevet 29. oktober 2011 Hehe. Kjenner meg igjen! Spiste sjokkis til alle døgnets tider. Spiste 4 brødskiver, et eple og en stor yoghurt til frokost. Like store mengder til lunsj og kvelds, kjempemiddag og to-fire brødskiver på natta. Og gjerne masse frukt. I to uker levde jeg på kake, til alle måltider. Det var helt vannvittig! Men, gikk ned 25 kg på den dietten.. Sykeste jeg har opplevd. Fungerte til omtrent 5 måneden, da begynte vekten å snike seg på igjen, og drastiske endringer måtte til;)
Gjest Madolyn & Muffin Skrevet 29. oktober 2011 #6 Skrevet 29. oktober 2011 Jeg kjenner meg også igjen! Fikk et vanvittig søtsug og økt appetitt under graviditeten, dette roet seg i et par uker etter fødselen, men så kom det igjen... Spiste mengder av brødmat, doble middagsporsjoner og altfor mye sjokolade... Etter ammeslutt for 2 uker siden har appetitten roet seg betraktelig, og søtsuget er lettere å kontrollere. Men vekta står bom fast, og regner med at den vil gjøre det til jeg kommer meg tilbake i jobb og i aktivitet igjen. Nå er det mest kjedespising og trøstespising, hehe
Luna 31.3.11 <3 Skrevet 29. oktober 2011 #7 Skrevet 29. oktober 2011 hehehe, kjenner meg igjen også! i svangerskapet var jeg såå flink! til tross for smerter i bekkenet, så skulle jeg gå tur å trene..spise sunt å hele pakka..gikk tilåmed ned i vekt i begynnelsen. Gikk opp tilsammen 7 kg. Raste det ned å enda mer en uke etter fødsel..BRÅTT! ut av det blå..så skulle jeg ha is(spesielt krones is typene) sushi og masse dritt mat. Gikk plutselig opp i vekt igjen da vettu ;p ikke bra! er 7 måneder siden her..har gitt seg nå heldigvis..så nå er det bare å begynne å trene for min del
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 29. oktober 2011 #8 Skrevet 29. oktober 2011 Skal gande på deg litt styrke jeg......hehe:) Men nå er jo ikke akkurat jeg den rette til det da, har fått meg et nytt motto om dagen og det er: For meg er det rett og slett lettere med total avhold enn måtehold..... Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå