Mumblenumber1 Skrevet 29. oktober 2011 #1 Skrevet 29. oktober 2011 Lillebøll har nå i en måneds tid tullet på morningen, har ingen behov; hjelper ikke å mate, skifte bleie eller gi smokk. Ser ikke ut til å ha behov for å gjøre nr 2 eller slippe ut luft. Har prøvd hele denne måneden å være konsekvent; venter lenger og lenger før jeg går inn og sjekker og da skal han faktisk gråte nå. Han sliter med å finne roen. Snakker ikke til han, oppmuntrer ikke til kontakt, gir smokken og går ut. Tar 5 minutter så er han igang igjen. Jeg kan ikke ta han opp og starte dagen, da er helvete løs, jeg får ikke legge senere for da bryter også helvete løs. Han vil bare ligge i sengen sin og leke smokkeleken. Noen nye tips? Kan alle de gamle, vil ikke ha skrikekuren, for jeg liker at han ikke føler at han må seriøst bælje for småting og at han utviklet litt mer tålmodighet så langt en baby kan få det. Men jeg går snart på veggen, før dette var han kolikkbaby, han dro en ammenekt så er flaskebarn og han sov overaskende godt før på natterstid når ikke kolikken herjet. Han vil forresten ikke samsove eller, død på mamma'n om jeg prøver. Ikke no'n kosegutt bare helt rambo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå