Gå til innhold

Stellebord på barnerommet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi må ha stelleplass på soverommet pga liten plass, tenker det får gå fint, men har ikke prøvd det før :)

Med førstemann stelte vi på vaskemaskinen, før vi flyttet, etter det hadde vi stellematten på badegulvet for da var mini blitt så turbo at vi ikke turde ha hun høyt oppe.

Vi har en skatt på snart 1 år som har stellebordet på soverommet... Dette grunnet liten plass på badet.

Har aldri hatt noen problemer med det.. Noen ganger savnet vann men det har vi løst ved at jeg har fikset en bolle og kult på forhånd. Etter at han har lagt seg lukker vi døren og da tar vi ut bleiebøtten. Kan bli litt lukt hvis den står der inne !! Null stress :)

Hei!

Vi hadde stellebord på barnerommet med førstemann, og ser oss nødt til å ha det denne gangen også. Badet i nyleiligheten er større, men fortsatt knappe 6m2 og med badekar og en familie på snart 4 blir det for trangt med stellebord.

Vi orker ikke å presse innpå et stellebord på badet rett og slett fordi det gikk så greit forrige gang, når vi hadde det på barnerommet. Vi sørget for at rommet hadde en god temperatur, og drøssevis med våtservietter og stelleprodukter. Ved behov vasket vi såklart babyen i vasken eller dusjen. Men det var veldig greit å ha tilgang på alle klær (som lå på barnerommet). Vi hadde stellebordet på barnerommet til jenta vår var 2 år. Etter det satt vi mest på gulvet på badet.

Hvis du ammer så avgir avføringen minimalt med lukt, og vi brukte vanlig søppelbøtte forrige gang. Allikevel var vi ikke plaget med luft, men vi sørget for å legge alle bleier i en brødpose før vi kastet den. Vi var ikke særlig fornøyd med bleiebøttene, derfor utgikk disse.

Lykke til!

Vi hadde også stellebordet på barnerommet og har syntes dette har gått veldig greit takket være et lager av våtservietter og en liten bolle med vann vedsidenav. Det er helt klart faktisk en fordel i forhold til tilgang på klesskapet og at det ofte er lettere å ha det halvmørk her enn på badet under nattskiftet.

Vi skal nå flytte inn i nytt hus og tenkte at jeg gledet meg til å ha stellebord på badet. Men siden det er litt mindre enn jeg husket på visning (!) og at det gikk så greit sist, så vurderer vi faktisk å ha det på barnerommet igjen :-)

Med andre ord; Ikke no problem å ha det på barnerommet :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...