2 snart 3 gull <3 Skrevet 29. oktober 2011 #1 Skrevet 29. oktober 2011 Blir så usikker på termin når den nå har blitt endret tre ganger. Termin var først 6 januar ut ifra mens, men ble satt frem til 11 januar på første svangerskapskontroll. Og følte at dette var veldig riktig termin. Var så på ultralyd og ble der satt frem ytteligere 12 dager, så termin ble 23 januar.( utifra mål på baby) Men jordmor på UL styra fryktelig med måla og virket ikke kjent med apparatene i Norge da hu var svensk. Følt helt siden UL at jeg er lenger på vei. Var så på 3D ultralyd på torsdag som forresten var helt fantastisk og anbefales på det sterkeste !! <3<3 Og utifra mål og vekt på baby ble termin stilt tilbake til 15 januar som jeg føler er mye mer riktig. Ble surrete det her, men spørsmålet mitt er da: Hvilken termin skal jeg gå utifra, hvem hadde DU gått utifra ? Føler som sagt personlig at termin er rundt 11 - 15 januar. Ha en god helg alle sammen <3 og lykke til videre i svangerskapet
Dini Skrevet 29. oktober 2011 #2 Skrevet 29. oktober 2011 Ordinær UL termin de går utfra. De pleier aldri gå ut fra menstermin, da denne er veeeldig usikker.. Unger vokser i rykk og napp, men det e rmellom uke 17 og 19 at utregningen blir mest riktig da de fleste unger er like frem til da =) Så da er 23. Januar.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 29. oktober 2011 #4 Skrevet 29. oktober 2011 de går vel utifra ul termin. har også fått 3 terminer. mens termin som er 23 januar, tidlig ul som sa 14 februar og ordinær ul som sier 7 februar. selv er jeg ganske sikker på mens termin da det var en periode vi ikke hadde sex pga sykdom hos meg å det er akkurat den perioden jeg skal ha blitt befruktet utifra ul termin. Jeg har også født en jente som også var liten i starten av svangerskapet. å var forsåvidt ikke så veldig stor når hun ble født heller, 48 cm og 3,3 kg. Siden vi venter jente denne gangen også tenker jeg selvfølgelig at det kan være samme tilfelle denne gangen men som sagt e går utifra ul termin, men kan ta en vurdering på ul termin om hvor stort barnet er så kansje jeg slipper å gå over ul termin. Du kan jo eventuelt spørre om en lik vurdering om du er veldig bekymret
~Mita~ Skrevet 30. oktober 2011 #5 Skrevet 30. oktober 2011 Hei. Med nummer to hadde jeg ikke rukket å få tilbake mensen før jeg ble gravid igjen, men jeg hadde en liten blødning før positiv test. Jeg regnet meg fram til en termin da til ca 25. Juni. Fikk tidlig ul da jeg var usikker på om dette var mens eller ikke og fikk ny termin 28 . Juni, altså ikke så langt unna det jeg selv trodde. På ordinær ul ble jeg satt enda lengre frem, til 3. Juni, og fikk beskjed om at det var denne vi ville gå etter heretter... Men gjett hvem som bestemte seg for å se dagens lys 20. Juni hehe.. En gutt på 3625 g og 53 cm, altså hadde han skulle blitt i magen til termin, hadde gutten blitt rimelig stor... Stol på deg selv du, etter min erfaring med både nr en og to så har min "egen" termin vært den som har stemt mest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå