Gå til innhold

Lengde og vekt ved 5mnd kontroll? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt her var 67cm lang og veide 7,88kg :) Fikk beskjed om at han da veide litt mer enn han kanskje skulle, men at det ikke var noe å tenke på. Så bare spent på hva deres små veide ved samme alder? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe... :P min "lille" gutt er 4 mnd om 1 uke, og vi var en tur på hs nå på onsdag, og da var han 67 cm og veide 7980 eller no ;) hehe..

Skrevet

Haha! Min lille vog 9360 på 3mnd kontroll!!! og er 64cm....! Han er michelinmannen! Oh yeah!

Men, er jo berre morsmjølk så ikkje så mykje eg kan gjera med det gitt - han er akkurat slik som storesøstra var for 6 år sia, så eg er ikkje bekymra!

(beklagar kupp av tråd, er jo to mnd til eg kan svara på denne igrunn!)

God helg!

Skrevet

På 5 mnd. kontrollen med lillegutt, så var han vel 70,5 cm. lang og 9 kg:)

På 6 mnd. kontrollen så var han 72,5 cm. og 9550 gr.:)

Stor og god gutt:)

Skrevet

på 5 måneder var jenta vår: 67 cm og 7400.... hun har hele tiden ligget over snittet hun så tenker ikke noe på det, for jeg ser hun er helt fin iforhold til seg selv :)

Skrevet

oooiii...!!! skjønner jeg bare har ei lita tulle... 5,5kg og 64 cm på 5 mnd.kontroll...:-) bra alle er forskjellig.

Skrevet

Jenta mi var 8130 og 65,5 cm. Fikk ikke beskjed om at hun var for lubben. HS mente ballene fort ville forsvinne når hun lærer å krabbe og gå:)

Skrevet

Lillemor var 8980 g og 68 cm på 5 mnd-kontrollen, så tror ikke du trenger å bekymre deg for guttens vekt HI ;-) Jeg stresser iallefall ikke, det forsvinner når hun begynner å bevege mer på seg. HS sier også bare at hun er en stor og god jente :-)

Blir spennende å se hva hun veier på 6 mnd-kontrollen om en uke :-)

Skrevet

Mine er Bare 4 1/2mnd gamle,men på 4mnd kontrollen (akkurat på dagen da de var 4mnd) så var de 7240g 66,5cm,og 6450g og 67,5cm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...