Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #1 Skrevet 29. oktober 2011 Er alenemor uten noe som helst nettverk her jeg bor, så er avhengig av en jobb som passer til barnehagetider.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #2 Skrevet 29. oktober 2011 Barnehage, SFO, assistent i skolen, butikkjobb, kontorjobb, dagvakter på sykehjem / omsorgsbolig etc.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #3 Skrevet 29. oktober 2011 ser mye er nevnt her, men også renholder er et aktuelt alternativ.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #4 Skrevet 29. oktober 2011 SFO er som regel åpen til 16.30. Og barnehage åpner jo kl 07.00 - 16.30 Du kan jo håpe på mellomvakter, men det er nok noen tusen foran deg i køen. Alle vil jo ha slike vakter. Iallefall i barnehagen jeg jobber i. Det samme gjelder butikk - der kommer gjerne en lørdag i tillegg. I helsenorge har jeg ikke noen erfaring ifra. Kontorjobber finnes det nesten ikke for dem uten utdannelse. Mitt tips er å kontakte et vikarbyrå og si den hvilke tider du kan jobbe - og håpe at de har et tilbud til deg. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #5 Skrevet 29. oktober 2011 Mitt tips er å ta en utdannelse innen et felt med gode muligheter for en slik jobb!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå