Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har nå fått bare posetive tester. men tør ikke si noe til min mann, side vi allerede har mistet 3 ganger siden mai.

jeg er selvfølgeli veldig lykkelig siden vi hadde gitt opp og prøve mer, men han er ennå trist etter vårt siste tap. så vet ikke helt hvor lenge jeg skal tørre og vente før jeg sier noe til han. er nå 5+4.

vil ikke ende opp med ennå en skuffelse og trur ikke han klarer flere skuffelser. han ønsker seg så veldig barn, så d er litt vanskeli.

hadde vært fint og høre noen andres synspungt på dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si det med en gang, han er tross alt faren. Tror ikke han blir glad når han får vite at du ikke ville si det..

Vi har selv mistet, men jeg sa det med en gang jeg testet positivt. Hvis det skulle vise seg at det går galt enda en gang, så er det bare noe en må igjennom sammen.

Skrevet

Skjønner problemstillingen...men jeg ville sagt det med en gang, Vi har også mistet før,men sa det med en gang testen var positiv denne gangen. Vi er jo sammen om dette,og jeg trenger hans støtte hvis det ikke går bra:-)

Skrevet

Fortell det med en gang! Han er tross alt pappaen + at han er din partner. Dere kan hjelpe hverandre igjennom alt. Min samboer hadde blitt veldig skuffet hvis jeg ikke hadde fortalt han det...

Skrevet

Si det til han med en gang.

Har akkurat mistet selv og han tok det hardt, men er mye bedre om en er to om dette visst det skulle skje noe.

Får håpe det går bra denne gangen:) Lykke til vidre.

Skrevet

takk får gode råd.

har sakt det til han. vet ikke helt hvordan jeg skal si reaksjonen var. det virket som om han tok sorgen på fårskudd. men han håpet jo selvfølgeli at dette skulle gå bra, selvom han ikke ville begynne å glede seg før det var gått 12 uker.

men det var ganske godt å få sakt det:)

Skrevet

Selvfølgelig er han redd, det har han full rett til. Men nå er dere to om det og kan hjelpe hverandre. Ikke ta det personlig om han ikke slipper jubelen løs. Han ønsker seg barn og er redd ;) Kos dere sammen <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...