blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 29. oktober 2011 #1 Skrevet 29. oktober 2011 noen andre? lillegutt har begynt å gå, men vil ikke gå ute blandt andre. var på en messe i dag som endte med balluba for han slo seg helt vrang og bare skulle krabbe rundt plutselig. er gravid på nytt og har prolaps i nakken så har egentlig ikke mulighet for å bære rundt på han så mye.. han er jo i tillegg ganske tuuuuuung! så da pakerte e gutten i vogna å reiste hjem fra den messa. orker ikke være den som alle skal se på for ungen slår seg vrang!
Streisand Skrevet 29. oktober 2011 #2 Skrevet 29. oktober 2011 er det lenge siden han begynte å gå? Når min gutt begynte å gå da han var 13 mnd, krøp han fortsatt rundt en stund fordi at han kunne det bedre og det gikk fortere. Men etter ca en måned var det mest spennende å gå. Skjønner at du mister tålmodigheten!! Men heldigvis går slike vrange perioder over. Lykke til:)
Gjest ♥ JuniGull10 ♥ Skrevet 30. oktober 2011 #3 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg syns den tiden fra han tok sine første 2-3 skritt til han begynte å gå var den vanskeligste. Det var i sommer, det var varmt og vi var mye ute. Jeg måtte fly etter han hele tiden, for det er ikke like greit å krabbe rundt uten mye klær.. Enkelte dager var jeg så frustrert at jeg også helst kunne tenkt meg å holde meg hjemme hele dagen, men heldigvis fikk jeg med meg en bestemor på flere strandturer og det hjalp! Men det varte bare i 3-4 uker. Så kan trøste deg med at det blir bedre, selv om det selvsagt kommer nye utfordringer i perioder.
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 30. oktober 2011 litt fint å se at jeg ikke er den eneste... det blir jo bedre.. men så tenker e litt med skrekk på at vi skal igjenom det IGJEN! vi må jo være gale.. heheh, men det er jo veldi koselig med barn altså.. ville ikke vært foruten!
n74 Skrevet 30. oktober 2011 #5 Skrevet 30. oktober 2011 Da vår lille begynte å gå så gikk det greit å gå ute så lenge det gikk på hennes premisser. Men vi var også på en messe rundt den tiden og det gikk ikke greit - tror rett og slett det ble for mange mennesker og lange bein rundt henne. Dessuten så er det jo en ny måte å møte verden på, som kanskje er litt skummel? Men det kommer seg etterhvert:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå