Gå til innhold

Flere som gruer seg til å stille klokka? Gjeeesp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat nå så synes jeg påfunnet om å stille klokka fram og tilbake må være det dummeste noensinne!

Tenk på alle oss som allerede står opp før hanen galer..

Blir jo moro og stå opp 5 for så å stille klokka tilbake til 4!

Hmpfr.. Galskap..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp grua meg veldig!

Men akkurat nå tror jeg det skal gå bra, for "heldigvis" var vi sent ute igår kveld, på en høstavslutning for lillegutts halvsøster, og han fikk ikke sovna før i 21 tiden på kvelden (sovner vanligvis i 19-tiden), noe som resulterte i at han sov mye lenger enn han pleier på morran idag!

Da håper jeg vi får til daglurene og resten sånn at han legger seg en time senere ikveld også, og håper da han ikke våkner så grytidlig som jeg fryktet imorgen :D

Lykke til med omstillingen :D

God lørdag!

Gjest Madolyn & Muffin
Skrevet

Nå er jeg jo i permisjon, så det er helt greit. Men ja, etter man har fått barn, så virker det som en real uting å måtte stille klokka en time hit og dit; ikke alle har babyer som føyer seg etter foreldrenes behov gitt.

Har starta å legge Muffin litt senere for å ikke få for brå overgang, men det er ikke så lett da han er stuptrøtt hver eneste kveld. Men han sovnet 15-20 min senere enn vanlig i går kveld, og våknet faktisk 20 min senere i dag, så er lov å håpe at dette vil gå seg til!! Her står vi jo opp i 06-tida da; frister lite å stå opp kl 05 i morgen, men som sagt - er i perm og har ingenting å rekke :)

Skrevet

Kall meg kontrollfreak, men jeg har jobbet de siste par ukene for å få minior i vintertidmodus. Så i stedet for å legge seg halv åtte, som han har gjort tidligere, er klokka nå rundt halv ni. Og så har han natt (avbrutt av et par måltider i løpet av natta) til i åttetida, noe som tilsvarer kl sju i vintertid. Helt greit å stå opp da. Men enig i at vintertid egentlig er noe stort tull. (Selv om det alltid er godt om våren, når dagene plutselig blir mye lysere;)

Trikset blir vel å ta det gradvis. For noen vil overgangen gå kjapt og greit, mens andre må slite litt mer.

Uansett: happy weekend!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...