elias30 Skrevet 29. oktober 2011 #1 Skrevet 29. oktober 2011 Hei!! Jeg lurte på en ting. Jeg fullammer nesten, med unntak av en flaske på kvelden. Om natten sover mini alt fra 7 til 10 timer, pumper meg heller ikke da. Har opplevd å blø litt x2 ganger den siste tiden, men bare for et par timer. Hormonelt sett følger jeg at mensen er i anmarsj men den kommer liksom ikke helt i gang føler jeg. Er det noen andre som har opplevd dette? Føler jeg går som en tidsinnstilt bombe, blir liksom ikke sikkelig mens av det.......stakkars mann sier jeg bare!!
Lille- MO Skrevet 30. oktober 2011 #3 Skrevet 30. oktober 2011 ja, selv om jeg fullammet hadde jeg småblødninger når lille var 4 mnd, men så kom først ordentlig mens når han var 6 mnd gammel:) din kommer nok snart. ellers er det ikke uvanlig med litt ustabilitet etter sv.skap og fødsel;)
ninairen Skrevet 30. oktober 2011 #4 Skrevet 30. oktober 2011 Hei:) Jeg fullammer og jenta mi er 8 uker. Jeg fikk mensen når hun var 6 uker, veldig kjedelig :/ Siden mange slipper den i mange mnd...
elias30 Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 31. oktober 2011 Takk for info jenter....trodde ikke det var mulig å få slik halveis mens jeg, men den gang ei!! Håper den holder seg unna litt til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå