Gå til innhold

Hvorfor har jeg så vondt nederst i magen? Er jeg bare forstoppet? Trenger noen ideer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ligget våken veldig mye i hele natt med magesmerter helt nederst i magen, ved bekkenet på en måte. Har også hatt vondt i korsyggen. Har også hatt mye murringer i både magen og ryggen samtidig som magen har vært mye hard/kynnere. Kjenner meg uggen og føles som om jeg må på do.....men får det ikke til. Var et ærend på do i sted, og da kom det bare litt.

Har hatt løs mage i flere dager, og senest i går, er det ikke litt rart om jeg skulle være forstoppet da? Føler heller ikke at jeg kjenner så mye liv som jeg vanligvis gjør...men tenkte å se det an litt utover dagen. Eller hva tror dere jeg burde? Kan det være et faretegn på noen måte ha slike smerter i magen?

Er 36+3. Har vært mye inn og ut av føden de siste ukene pgr av rier som har vist seg å stoppe opp igjen. Har 2 cm åpning (sist vi sjekket for 3 dager siden).

Håper på respons, blir gal av å gå rundt å lure, greit å dele tanker med andre :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært luft og forstoppelse i mitt tilfelde ihvertfall! Utrolig ubehagelig :( for min del pleier det å hjelpe å gå en rolig tur, da klarer jeg som regel å "kvitte" meg med det siste om det er :)

Drikk saft med isbiter å dytt litt om du synes det er lite bevegelse, da pleier mini her å reagere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...