Maibaby:) Skrevet 28. oktober 2011 #1 Skrevet 28. oktober 2011 Kiwi kommer med ny avtale nå halv pris på libero bleier + hver andre pakke gratis!!! Samme med barnemat på glass, halv pris og hvert andre glass gratis!! Gjelder ut året:) Jippi!!!
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 28. oktober 2011 #2 Skrevet 28. oktober 2011 Så bra da:) Når trer den i kraft da???? Takk for at du sa fra....
Maitrollet Skrevet 28. oktober 2011 #3 Skrevet 28. oktober 2011 Kilde? Syns akkurat jeg så reklame for hver 4. gratis som vanlig jeg... (den med storken, litt morsom. hihi)
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 28. oktober 2011 #4 Skrevet 28. oktober 2011 Veldig morsom faktisk......hehe:)
Maibaby:) Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 28. oktober 2011 Stod i et reklamehefte med info om den lokale volleyballen faktisk:) stod ikke noe om når tid den starter, men infoen om volleyen var fra 2012 så kanskje på nyåret:) var en annonse med info om at den lokale kiwien har økt åpningstidene i tillegg:)
Maibaby:) Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter #6 Skrevet 28. oktober 2011 Uff ble usikker nå, kanskje d bare er vår Kiwi? Gjelder ut året står d jo så kanskje det bare er ut dette året... Skal kikke innom Kiwi i morgen å skjekke d opp!!!
Flaggermusa Skrevet 28. oktober 2011 #7 Skrevet 28. oktober 2011 Det stod ikke noe på kiwi.no hvertfall...
Maibaby:) Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter #8 Skrevet 28. oktober 2011 Kikket på annonsen igjen, og lurer på om d kan være trykkfeil, de er jo sponsorer så har di kanskje ikke endret annonsen fra ifjor!!!:( Virker litt logisk siden dette ikke står på Kiwi sine sider nei!!! sorry folkens vis jeg gav noen forhåpninger nå... skal som sagt skjekke i morgen....
mammantilguttensin Skrevet 28. oktober 2011 #9 Skrevet 28. oktober 2011 Det høres jo mer ut som den bleiekrigen som var i fjor... høres for godt ut til å være sant siden ingen andre butikker har tilbud.... Kan du ha sett på noe fra i fjor?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå