Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kiwi kommer med ny avtale nå:) halv pris på libero bleier + hver andre pakke gratis!!! Samme med barnemat på glass, halv pris og hvert andre glass gratis!! Gjelder ut året:) Jippi!!!;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra da:) Når trer den i kraft da????

Takk for at du sa fra....

Skrevet

Kilde? Syns akkurat jeg så reklame for hver 4. gratis som vanlig jeg... (den med storken, litt morsom. hihi)

Skrevet

Veldig morsom faktisk......hehe:)

Skrevet

Stod i et reklamehefte med info om den lokale volleyballen faktisk:) stod ikke noe om når tid den starter, men infoen om volleyen var fra 2012 så kanskje på nyåret:) var en annonse med info om at den lokale kiwien har økt åpningstidene i tillegg:)

Skrevet

Uff ble usikker nå, kanskje d bare er vår Kiwi? Gjelder ut året står d jo så kanskje det bare er ut dette året... Skal kikke innom Kiwi i morgen å skjekke d opp!!!:)

Skrevet

Det stod ikke noe på kiwi.no hvertfall...

Skrevet

Kikket på annonsen igjen, og lurer på om d kan være trykkfeil, de er jo sponsorer så har di kanskje ikke endret annonsen fra ifjor!!!:(:( Virker litt logisk siden dette ikke står på Kiwi sine sider nei!!! :( sorry folkens vis jeg gav noen forhåpninger nå... :( skal som sagt skjekke i morgen....

Skrevet

Det høres jo mer ut som den bleiekrigen som var i fjor... høres for godt ut til å være sant siden ingen andre butikker har tilbud....

Kan du ha sett på noe fra i fjor?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...