Gå til innhold

Clearblue Fertilitetsmonitor. Noen som vil del erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått til innkjøp av denne, er spent på å ta den i bruk neste syklus :)

Har prøvd siden mars 09 uten hell (1 Ma og 1 SA), har brukt både 10 og 9 mnd på å bli gravid, nå kjenner jeg at vi begynner å bli utålmodige her.

Har noen av dere der ute erfaringer, positive / negative sådan? Del gjerne! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter å ha prøvd i over 1 år, gikk vi til innkjøp av CB fertilitetsmonitor. Man blir jo desperate, og til slutt prøver alt. For oss er dette bare en av tingene...(helsekost og naturterapeut er også på listen :)

Første periode den er i bruk, og er midt inni syklusen nå, så om det blir baby ut av det gjenstår å se :)

MEN, den har vært pinadø nøyaktig og vist veien frem til eggløsning, med både høy og max fertilitet!! :)

Masse lykke til!! :)

Skrevet

Klaffet etter 3 mnd bruk.

Skrevet

Det var jammen moro å lese snurf!

Ser at jeg skrev feil, har prøvd siden mars08, ikke 09...

Er sant det du skriver Marie, man føler seg litt desperat.. Spennende å lese at den er så nøyaktig, kjenner jeg gleder meg til å starte med monitoren!

Har også vært innom helsekost, kjøpt Wild Yam og Salvie te, gikk også til innkjøp av Ginseng da jeg har lest om par som har blitt gravide med det. Men, så fikk jeg høre at det kunne være fare for brystkreft dersom man tok det, derfor lar jeg den stå i hylla.

Hva har du kjøpt på helsekost / tenkt til å kjøpe?

Skrevet

her klaffet det på første pp meg fertilitetsmonitoren :) lykke til!

Skrevet

Har brukt monitoren siden i sommer.Ingen spire på meg ennå, men jeg fikk i allefall bekreftet mistanken om manglende eggløsning. Så nå har jeg vært hos legen min og blitt satt på Pergo, så håper det blir fart på sakene nå!

Synes den var super å bruke og du har jo kontroll på alt:)

Lykke til!

Skrevet

Jeg har også kjøpt fertilitetsmonitor nå., og har så vidt startet å bruke den. Veldig spennt på om det kan føre til resultater:)

Skrevet

I tillegg til monitoren knaskes det div typer helsekost.

Her er listen:

- Smooth Cycle (for å få stabilisert syklusen)

- Vital Strength (for å få fart på svømmerne)

- Peace of Mind (for å stresse ned)

- E- vitaminer (skal øke fruktbarheten)

- Betakaroten

- Multivitaminer

- Folat

Noen som tar noe annet som er å anbefalle?

Er forresten 8 dpo i dag, ingen følelse av at spiren sitter denne mnd heller..

Hvordan går det med dere andre?

Skrevet

Bare husk å kjøpe nok testpinner, det bommet jeg på. Ellers et bra verktøy, spesielt mht det å konstantere EL eller ei.

Skrevet

Utfordringen var at den fortsatte å be om testpinner ut i både 2 og 3 syklus, og da rakk jeg ikke bestille nye. Tenkte kanskje det hadde med uregellmessighet i syklus å gjøre, at den ikke hadde nok data for å gi et gyldig resultat for de neste pp.

Skrevet

Hvordan merket du manglende el? Håper pergoen gir deg en spire:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...