Kystrøya Skrevet 28. oktober 2011 #1 Skrevet 28. oktober 2011 Er sykepleier i videreutdanning, og har planer om å begynne så smått på fordypningsoppgaven. Men finner ingen mal på prosjektbeskrivelse på universitetets side. Noen som har en slik mal liggende og kan legge ut her til meg?
lille sprelle Skrevet 29. oktober 2011 #2 Skrevet 29. oktober 2011 Har ikke det, men du må ihvertfall ha med Mål Avgrensning Metode Litt avhengig av hva du skal velge hadde jeg også hatt med noe om bakgrunn for valget av oppgave. Det er et godt grunnlag for arbeidet du skal gjøre.
karamba9 Skrevet 29. oktober 2011 #3 Skrevet 29. oktober 2011 jeg ville brukt "problemstilling" istedenfor "mål" ellers er enig i oppbygging av prosjektbeskrivelse
Liv & Røre Skrevet 29. oktober 2011 #4 Skrevet 29. oktober 2011 Disposisjon Det er viktig at man viser at man kan anvende litteratur/teori fra studiet. Følgende punkter bør være med i en slik oppgave: 1. Overskrift – Tema 2. Bakgrunn Hvorfor er dette av interesse å skrive om? 3. Problemstilling 4. Metode 5. Vurdering/drøfting 6. Konklusjon/tilråding 7. Litteraturliste
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 29. oktober 2011 #5 Skrevet 29. oktober 2011 Nå har jeg funnet frem skrivet om fordypningsoppgaven som jeg fikk utlevert i sin tid ved Høgskolen i Bergen, og det står kun dette: "Før første veiledningstime skal studenten levere forslag til problemstilling og en skisse over bakgrunnen for valg av tema, hensikt med oppgaven og forslag til emner som kan inngå i teoridelen" Hvilken videreutdanning tar du? Lykke til med oppgaven!
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 29. oktober 2011 #6 Skrevet 29. oktober 2011 Litt mer informasjon. Prosjektskissen min var på ca 900 ord, hvor jeg også hadde lagt ved en liste over litteratur (tils. 25 bøker og artikler, hvorav 10% er engelskspråklig) jeg tenkte å basere oppgaven på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå