3barnsmor123 Skrevet 28. oktober 2011 #1 Skrevet 28. oktober 2011 Noen som har ordnet dette og hva har dere evt kjøpt? Jeg har kjøpt til den vordende far: -Verdens beste pappa, hakkespettboken for småbarnsfedre -lærarmbånd med en sølvkule på(usikker på merket) -body t snuppa som det står I love daddy -sokker t snuppa med samme tekst -sutter med samme tekst -smekke som det står "pappajente" på men vil så gjerne ha noe mere som er til pappa ( vet han syntes det blir stas med ting t snuppa asså) Til brødrene: -hver sin film -Hver sin Caroline (de fikk knerten forje helg) -Liten pokal og medalje(bare for morro skyld he he)
*Miss Flua* Skrevet 28. oktober 2011 #2 Skrevet 28. oktober 2011 Jeg har ikke kjøpt enda.. Men skal kjøpe Photoshop til min kjære! Han er over gjennomsnittet interessert i å ta bilder, og han har så innmari lyst på Photoshop. Er bare mange andre ting han prioriterer nå.. så det tenkte jeg at jeg skulle kjøpe til han, det vil jo også komme oss begge til gode
Fjellrypa venter gutt nr 2 Skrevet 28. oktober 2011 #3 Skrevet 28. oktober 2011 Vi er i overkant opptatt av idrett og særlig klatring. Så jeg har kjøpt han en ny crash-pad (som er ei matte man bruker under buldring). Noe han uansett skulle kjøpe i løpet av vinteren. I tillegg har jeg kjøpt en babybody fra USA i minste størrelse med klatremotiv på (utroooolig søt). Han har kjøpt "mammagave" til meg i tillegg og den har jeg allerede fått pga at det oppsto et praktisk behov for den. Jeg fikk et helt nytt kompaktkamera som er utrolig stilig. Vi mistet vårt på bryllupsreisen i sommer, så det passet utrolig bra. Vi ga ikke hverandre noen gave i forbindelse med bryllupet, så dette ble kombinert morgengave/babygave til hverandre. Tingene kostet over 5000 tilsammen, så det blir litt mer enn vanlig pappa/mammagave...
3barnsmor123 Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 30. oktober 2011 he he det sa jeg også for noen få mnd siden når jeg så noen nevnte det men ble t at jeg heiv meg på jeg også gitt men ikke noe store dyre greier her i gården
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 31. oktober 2011 #6 Skrevet 31. oktober 2011 Vi skal ha nr tre om noen strakser/uker og her venter det hverken pappagave eller søskengave =) Ikke har det gjort det de andre gangene heller.... Hvorfor skal de få gave fordi det kommer en baby??? Vet at ungene får en liten ting hver når besteforeldrene kommer med babygave, men vi gjør ikke noe ut av det selv. Det er straks jul og de kommer uansett til å få mange ganger så mye gaver som babyen uansett (babyen har jo allerede ALT) De får kalender, det gjør heller ikke babyen.....(ikke i år ihvertfall.... får se hva vi gjør neste år)
RockMama Skrevet 31. oktober 2011 #7 Skrevet 31. oktober 2011 Tenkte å bestille gave til storesøster herfra jeg: http://olliegraphic.com/ og herfra: http://www.mittnavnesmykke.no/Product.aspx?p=1318&m=305 Pappaen skal få en fersk og fin nyfødt sønn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå