Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2011 #1 Skrevet 28. oktober 2011 Skal på russefest i morgen, men aner ikke hva jeg kan kle meg ut som. Skal ha haloween party, så må jo finne på noe. Jeg har dåårlig råd, så kan ikkje kjøpe mye nytt. Noen som har gode forslag til noe man kan kle seg ut som, av ting man kan ha liggende hjemme? Mange kler seg litt horete kan jeg vel si, og det er noe jeg ikke liker så godt, men vil ikke være dem som kommer mest påkledd heller. kom med alle forslagene dere har Om det er til hjelp har jeg lysebrunt hår.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2011 #2 Skrevet 28. oktober 2011 Hadde så mange forslag, men kan dessverre ikke hjelpe deg i og med at du har lysbrunt hår.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2011 #3 Skrevet 28. oktober 2011 Lysebrunt ? seriøst. Neei, vet ikke da altså. Da er det liksom ikke så mye som passer desverre. Potet kansje ?
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2011 #4 Skrevet 28. oktober 2011 Hvis du har en svart kjole kan du male deg hvit i ansiktet, litt blod i munnviken så vips så er du vampyr. Eller hvis du har noen gamle klær så kan du rive de opp litt og skitne de til, så kan du være zombie (ala The walking dead) Har du en hvit singlett, hvit longs eventuelt hotpans så kan du sy på en dusk på rumpen, lage deg kanin ører av papp som du fester på en hårbøyle så er du en sexy kanin. Har du en hvit kjole som du ikke er så glad i, eventuelt en nattkjole så kan du gjøre den gammel og slitt, male deg hvit i ansiktet så er du et gjenferd. Trollkostyme er også kjempe enkelt å lage, rufs håret skikkelig, har du en snekkerbukse er det genialt, klipp den om til en shorts med rynsjer, finn en t skjorte du kan sy på lapper i forskjellige farger, gjør det også på shortsen. Har du ikke shorts kan du klippe opp en nattbukse. Mal deg skikkelig RØD i kinnene og nesen. Andre forslag: Trønder- trønderbart, skinnvest over t skjorte, mokkasiner og en litt stor dongribukse. Alexsander Rybak- Lag en fiolin av papp ABBA- Dancing queen Steinalder dame
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2011 #5 Skrevet 28. oktober 2011 Foresten......Flett trollhale av garn og sy på.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2011 #7 Skrevet 28. oktober 2011 Har en blond slett parykk liggende og en helt svart som er kort og veeeldig krøllete HI
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2011 #8 Skrevet 28. oktober 2011 Wow, så mye kreativt da Skal nok klare å lete frem noe fra klesskapet! TUSEN TAKK! Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå