zombie2be Skrevet 28. oktober 2011 #1 Skrevet 28. oktober 2011 Trenger sårt en ny nå, den må kunne gå på batterier så den kan brukes ute i vogna:) Og helst ikke koste skjorta..
Bad habits har tre små Skrevet 28. oktober 2011 #2 Skrevet 28. oktober 2011 Vi har hatt en hel haug;-) Er i grunn fornøyd med den vi har nå. En fra Phillips. Den har holdt lengst av de vi har hatt, og den kostet vel rundt 400 kr tror jeg. Både batteri og strøm. Synes det er mange ok på markedet - så du må ikke nødvendigvis gå for de aller dyreste.
zombie2be Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2011 er detden som er hvit og gul?? er jo en hel jungel out there... takk for svar;)
Gjest Madolyn & Muffin Skrevet 28. oktober 2011 #4 Skrevet 28. oktober 2011 Jeg ELSKER vår VisionNOVA med skjerm, kjekt å se når babyen har sovna på magen (han klarer ikke å flytte seg tilbake selv ennå), se om han har sovna med dyna over hodet uten å måtte gå inn å sjekke, osv. Men de er dyre da Og, så klart, ikke nødvendige! Men - det er nå den vi har, jeg anbefaler den på det sterkeste, og jeg føler meg totalt hjelpesløs med babycall uten skjerm nå
Hera_75 Skrevet 28. oktober 2011 #6 Skrevet 28. oktober 2011 Signerer for Neonate.. veldig bra at begge enhetene har oppladbare batterier, holder i en evighet, og at enhetene er så små.
miepia30 Skrevet 28. oktober 2011 #7 Skrevet 28. oktober 2011 Hadde en vision nova med skjerm, svindyr og helt håpløs syns vi. Endte med å kjøpe IKEA sin, strålende fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå