Goomba84 Skrevet 28. oktober 2011 #1 Skrevet 28. oktober 2011 Jeg er endelig gravid!! Etter 2 1/2års prøving, og en SA, så har det endelig klaffet:) Så da er det bare å håpe at spiren klorer seg fast inni der i 8 mnd til.. I følge kalenderen har jeg menstermin 7/7-2012.. Og til dere som lurer på hva jeg har gjort for å bli gravid denne pp: Begynt med Levaxin, pga for lavt stoffskifte.. Begynt med b-vitamin byttet ut b-vitamin med Folat når det kom i posten.. tatt 2 stk trantabletter hver dag. Gått masse tur og ikke minst: Hatt sex...hehehe Mine symtomer så langt: Feber/Varmefølelse Nautisk følelse (føler at hodet er nede på gulvet når jeg står oppreist) Sterk PMS følelse..vært mer sint enn jeg pleier..og ikke sint når jeg burde vært det:p Det verste er at jeg i skrivende stund føler at mensen kommer...ikkje bra... Klem fra Goomba:)
Hali Skrevet 28. oktober 2011 #2 Skrevet 28. oktober 2011 Ååå, gratulere så mye med spiren!! Håper at spiren klorer seg fast
**Cayenne** Skrevet 28. oktober 2011 #3 Skrevet 28. oktober 2011 Grattis!!! Sender masse baby-klore-seg-fast-støv til deg!:-)
havrebodl Skrevet 28. oktober 2011 #5 Skrevet 28. oktober 2011 Hei. Gratulerer så masse!!!:):) Veldig kjekt å lese, spesielt med tanke på at dere har prøvd så lenge! Vel unt:D Jeg er 3-5 dager over IKM, og min syklus er Stabil med stor S! Tatt to tester, begge negative.. Litt rart når du skriver hva dine symptomer er, fordi; Jeg har også feber/varmefølse i tillegg til at jeg har reagert på at jeg har humørendringer, slik som du skriver noe om at du ikke blir sint når du burde.. Hehe.. Har egentlig ikke tenkt på at dette kan være symptomer på noe? Krysser fingrene for deg, og nyt å være GRAVID!!
mumitrollet Skrevet 28. oktober 2011 #6 Skrevet 28. oktober 2011 Gratulerer så mye. Må være fantastisk etter å ha prøvd så lenge. Masse, masse lykke til. Håper alt går fint fremover.
Ida* Skrevet 28. oktober 2011 #7 Skrevet 28. oktober 2011 Gratulerer, så utrolig moro! Jeg ble gravid èn mnd etter at jeg begynte på levaxin Mistet desverre to ganger. Men nå har vi prøvd i to og et halvt år vi også, håper vi er like heldige som dere
Carina har to små gull Skrevet 30. oktober 2011 #9 Skrevet 30. oktober 2011 gratulerer så masse og nyt graviditeten og den voksende magen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå