Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei hvordan går det med dere? Nå er jo uken snart omme så vi burde vel få svar snart. Her tok jeg en test nettopp den viste negativ selv om el tester har slått ut 3 dager på rad nå. Frykter det blir samme som en tidligere mnd her da jeg var 11 dager på overtid, el tester slo ut i 13 dager på rad og en graviditetstest slo ut på dag 10. Var riktignok kun en kjemisk.

Har samme symp nå. Mye el slim så mye at jeg ikke trenger "oppvarming" før sex, stikkinger og luft i magen.

Blir så lei av dette, vist jeg er gravid er jeg vist av disse som ikke kan stole på testene...

Fortsetter under...

Nå har jeg tatt en test til , og det var et tydelig kryss! Juhu! Gravid! Selv om det tar tid før det synker inn da... Har kjøpt en grønn og hvitstripete sparkebukse allerede.... Hihi! En liten augustbaby!

Tror jeg har ikm i morgen, men er litt usikker.

Er litt usikker på syklus, har pleid å ha 28 dagers sykluser, men etter SA'en tror jeg de har blitt noen dager lengre. Trodde derfor opprinnelig at ikm var torsdag, men vis syklusen min er 31 dager, er ikm i morgen..

Tok en test i går, den var negativ.. Håper på en posetiv test i morgen.... Det er så spennende....

Annonse

Vi får nok bare vente Lykke-liten:) håper det plutslig blir positivt på testen:)

jeg innbiller meg at det er hcg nivået som er treigt:p hehe..

men har også fått svakt positivt på el test.

lykke til vertfall :)

så morsomt :) Her har æ fått 3 positiv. Typiskt med dagens e at engangs sensoren min nok e blitt ødelagt nu for de 4 siste testan har blitt ødelagt så har ikke fått sjekka om den e positiv det siste døgnet men e nu ingen tante her enda da :)

kanskje vi etterhvert får flytt inn i 1 trimester begge to :)

Hei jenter!:)

Gratulerer til alle med positiv test! Så glad på deres vegne!:D Og lykke til videre dere som fortsetter videre med en ny pp, håper dere lykkes neste gang ;)

Jeg selv venter og venter.. Hadde IKM på tirsdag, tok test på lørdag og søndag, to billigtester, men er litt usikker på di. Kan se to svake svake streker på begge :) Og siden jeg er så langt over ikm, er det vel noe som skjer :D

Men har ingen symptomer, og føler liksom at jeg går å venter på det. Tror jeg må kjøpe en ordentlig test, så jeg slipper å være så usikker og vente på symptomer, for er ikke sikkert jeg får det en gang :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...