Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hallo igjen... Ja, det er tungt å gå å vente på at mensen aller helst ikke skal dukke opp!! Jeg klarte å ikke dy meg i går og svidde av en test og den var som forventet så tidlig helt blenda hvit. Har sett på testen opp til flere ganger om det ikke skulle dukke opp en "skygge" strek:-) men nei da... Det skjer ingen ting med den!! Så nu skal jeg ikke teste før tidligst onsdag, helst kan jeg vente med testing til torsdag fordi hcg nivået hos meg ikke er så høyt i begynnelsen... Men, ømheten i puppene er blitt verre, i dag kom det også et munnsår på leppa, noe som også bruker å forekomme når jeg har vært gravid!!! Men det er bare å smørre seg med tållmodighet og vente og se hva som evt skjer...

Ha en fin mandag alle sammen:-)

"Babyfabrikken" min er varm og murrende og kjennes ut som den begynner å blø når som helst. Trur løpet er kjørt for min del. Det gjekk til helvete med heile prøvinga.

...Men oppdater gjerne etter kvart som dåke testa. Enten det blir blendakvitt, skyggestrek eller full baluba. Eg er så spent på alle sine vegner!!!

Jeg svidde seff av en test så ALT for tidlig, og den var blendahvit. Ja, nesten hvitere ;) så jeg dro på trening for å få ut litt futt, men når jeg gjøre mageøvelser så skikkelig knyter det seg nederst i magen. Aldri opplevd dette før i forbindelse med mensen. Kan det være?? Man blir helt desperat i utkikk på alle mulige tegn :P

Annonse

Kjenner til desperasjonen. Har nett brent av ein rfsu tidlig test, men den var kvitere enn sideflesket mitt.

Hadde no bare TR komt så eg kunne fått sløkt håpet mitt ein gang for alle. Eg syns håpet begynne å gjere ilt....

Pleier aldri å ha såå sterk trang litt å teste før ikm.. men er litt usikker når denne uka det er.. tror onsdag eller torsdag.. mulig jeg tar en test i morgen tidlig.. det vises vel mest sannsynnlig da om det er noe.. ingen klare symptomer enda.. mye luft i dag.. kort lunte..men det kan jo være tanta som er på vei og...:(

Dette er definitivt den verste tiden! Er fast bestemt på at jeg ikke skal teste før ikm. Føler ikke det har stemt denne gangen, jeg liker forsatt kaffe! Sist gang jeg var gravid var det det første tegnet, kaffen smakte som gift. Hver morgen løper jeg til frokostbordet og blir like skuffet når kaffen smaker like deilig=) hehe.

Vi har bestemt oss for å vente litt hvis det ikke skjer denne mnd. Orker ikke drive å teste og styre i desember når det er jul, den skal nytes uten el tester og lignende.

Dog, håpet er ikke ute før tr kommer! Jeg er utrolig sugen på godis, men det kan like godt være pms=)

Nå må noen komme med litt gladnyheter her ;)

Huff, jeg har sånne billig, billig tester, samme som du får på disse billigtestsidene, men kjæresten min bestiller disse fra Hong Kong fra en eller annen duppedings side. Anyways, det betyr at jeg har veldig mange som koster under 1 kr per stk. Det betyr at jeg tester i tide og utide, selv om det er 4 dager FØR ikm... Og det resulterer jo i en kjempeskuffelse hver morgen.

I dag er jeg i skikkelig kjipt humør og klarer ikke konsentrere meg om skoleoppgaver. Mye morsommere å sitte her inne og facebook :P hehe

I går kveld når eg låg og las på senga, så fekk eg nokre krampe eg sjelden har kjent maken til. Minte meg litt om etterrier egentlig. Det var 9 dpo, og eg krysser fingrer og tær for at det ar ein liten klump som holdt på å borre seg fast i livmora.

Nei, dealExtreme heter det visst. Tror han betale 10 kr for 10 tester eller noe sånn. Han bestiller andre duppedingser derfra, de har visst alt mulig :)

ååh, krysser fingrene for deg!!

I går kveld kommenterte kjæresten at han synes puppene mine var blitt så store i det siste! tegn på gravid eller tegn på for mye mat ? :P haha

Annonse

Oi! Tenk om vi kunne spist puppane våre større! Hahahaha. Det hadde vore bra knall, om du spør meg.

Men eg syns det er litt stilt her hos gjengen. Vi er jo tross alt i IKM uka!

hahaha, ikke sant? huff, ikke gi meg falske forhåpninger :P

Ja, det er veldig stille her. Jeg er så pratesjuk, får ikke konsentrert meg likevel. Er så godt med dette forumet for da kan du prate om de tingene som kanskje ikke er så lett å prate med venninner om.

Denne forsøksrunden er det ingen av mine venner som vet om, mine nærmeste vet om 2 av abortene jeg har hatt så de vet jo at vi gjerne vil ha barn, men ikke at vi prøver akkurat nå.

Vi har ikkje fortalt ei sjel at vi prøver.. Eg hadde ikkje orka folk sin nysgjerrighet rundt EL og IKM i tillegg til min egen.

Og når det kjem til skuffelse ved TR, så dekker eg inn for alle eg har rundt meg.

Vi har to barn fra før, så det hadde jo ikkje litt store sjokket for noen om vi fekk ein tl, til tross for at vi tidligere har gitt signal for at vi har nok.

Men eg tenkte at den her gangen, så skulle det være vår hemmelighet, og om vi kom i mål så skulle vi holde den for oss sjøl så lenge vi klare.

Men så spørs det jo; blir eg gravid, så blir det vel som forrige to ganger: eg ender opp med å sy fram til fødestua.

Men spennande dager, gudbevares.

Vi er vel alle på jakt etter symtomer, og da er det synd at graviditet og pms har mange like feks. ømme pupper, oppblåst mage og sjokolade hunger;-)

Etter en ma i juni forteller jeg ingen av mine venner at jeg håper på en liten til og her haster det jo med tanke på alderen min.

Det var bra sagt HelenM !

Jeg var i 14. uke med den første, 6. med den andre og den siste nå i sommer var jeg i 17. uke.

Vi vet at vi har større sannsynlighet for å få syke fostre enn friske barn da min samboer er bærer at en translokasjon mellom to kromosomer. De syke fostrene har 3 % sjanse for å bli båret frem til fødsel så spontanaborter blir det det dessverre mange av ser det ut som.

Min svigermor er bærer av samme og har hatt 9 aborter og kun min samboer som er frisk.

Ja, livet er så utrolig urettferdig noen ganger

Nei off!! Og her sitter eg og klager....

"Om en ikkje har sko, så skal ein takke Gud like godt, fordi der er mange som ikkje har føtter.."

Trur eg skal kutte ned på sutringa mi....

Vil det si at alle befruktelser medfører denne feilen? Eller er det berre ein andel som får den med seg?

Også såpass langt ute i svangerskapet..

Nei, ikke tenk sånn HelenM, alle har sine utgangspunkt, ingen har mer lov å klage enn de andre :)

Risikoen for syke fostre er like stor for hver befruktelse, altså ikke mindre sjanse dersom det er nr 3 osv. Så når jeg blir gravid er jeg til morkakeprøve i uke 11 og får svar i uke 15 om fosteret er sykt eller ikke. De fleste gangene har det jo skjedd en abort først og så har vi fått vite at de har vært syke og da er det jo på en måte "greit" i og med det er liten sjanse å bære et sykt foster frem til fødsel.

Dette er kun nærmeste familie som vet (altså mamma og pappa + svigerforeldre) men de fleste vet jo om begge de lengste svangerskapene. Er vanskelig å holde sv.skap skjult så lenge :)

Er invitert på vinkveld med mine gode venninner i kveld. Må finne på en unnskyldning for ikke å drikke vin, noen som har en god en?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...