Gå til innhold

Anbefalte innlegg

ÅååååÅÅååÅååÅåÅÅÅÅ... skulle ønske dagane gjekk fortare, men på ei anna side så vil eg at desse dagane skal vare fordi no eg er kanskje gravid, kanskje ikkje. Det er betre enn å møte TR og virkelig ikkje være gravid.

Er det noken som merker endring i kroppen sin?? Noen med trur dei er i mål? Kor tidlig begynner dåke å teste?

Fortsetter under...

IKM

Mandag:

Tirsdag:

Onsdag:

Lykke73

Torsdag:

SallySue

Blidogfornøyd

Fredag:

Hippiopp

Lørdag:

Helen M

Søndag:

Jaja, jeg tar det kuli i helgen og satser på at jeg ikke skal ta meg en øl på veldig veldig lenge=) Selv om jeg ikke har noen som helst symptomer, men det velger jeg å overse! Har dere noen symptomer enda? Jeg håper virkelig at uke 47 gruppen skal slå til denne gang.

Alle på "tjukka" er min spådom.)

Ha en fin helg alle sammen!

Mandag:

Tirsdag:

Onsdag:

Lykke73

Torsdag:

SallySue

Blidogfornøyd

Fredag:

Hippiopp

Gawi

Lørdag:

Helen M

Søndag:

Er ikke helt sikker når IKM er, tror det kanskje er tirsdag, men skal nok ikke teste før på fredag. Gidder ikke kaste bort mange penger på tester og bli skuffa :P

Ellers ha en riktig fin helg jenter! Kos dere masse, før den uka vi har venta på, hvor vi håper såklart det blir mange positive tester :D

Jeg selv skal jobbe, hurra! Siste inspurt, før 3 uker ferie da ;)

Mandag:

Tirsdag:

Onsdag:

Lykke73

Severine

Torsdag:

SallySue

Blidogfornøyd

Fredag:

Hippiopp

Gawi

Lørdag:

Helen M

Søndag:

Sist mnd. ble syklus på 32 dager så regner ut fra det denne gangen også, men tester ikke før fredag hvis ikke TR er kommet før.

Krysser fingrene for oss alle sammen:-)

Mandag:

Tirsdag:

Arie 2pp (MA i første pp.)

Onsdag:

Lykke73

Severine

Torsdag:

SallySue

Blidogfornøyd

Fredag:

Hippiopp

Gawi

Lørdag:

Helen M

Søndag:

Har dere testet jenter?

Jeg har fått en svaaaak test!

Annonse

Mandag:

Tirsdag:

Onsdag:

Lykke73

Severine

Torsdag:

SallySue

Blidogfornøyd

Noah08

Fredag:

Hippiopp

Gawi

Lørdag:

Helen M

Søndag:

Litt usikker på ikm så prøver å ikke teste før fredag.. har bare en A1 test liggende :) Ingen symptomer enda..

Hallo jenter. Hvordan går det med dere? Jeg er veldig usikker om stikkingen/ømheten i puppene er et tegn eller bare spiller meg et lite puss:-) I tillegg har jeg veldig treg avføring og oppblåst i magen... Tiden får vise om det blir noe denne måneden. Men egentlig tror jeg jo ikke det, siden mannen har jobbet borte store deler av måneden, men kanskje var han hjemme når det trengtes.-)

ha en fortsatt flott lørdagskveld jenter:-)

Får håpe det er et tegn lykke73 ;) Er ikke så veldig lenge til vi får vite det nå :D

Jeg har egentlig hatt litt av det motsatte av deg i dag, med tanke på avføring. (folk er vel vant med detaljer her, hehe). Hatt litt mageknip og sånn. Og pleier å ha det før tr, men samtidig kan man jo også få det av noe mat eller andre ting også.. Og er litt tidlig med tr ennå, hvertfall hvis syklusen er lik som de to siste mnd. Men som du skreiv Lykke73. Tiden vil vise ;)

God natt jenter :) En dag til så er det vel noe ordentlig testing på gang :D

Denne tiden er nervepirrende. Det er som du sier lykke, det er akkurat som symptomene spiller deg et puss. Her er det ikke så mye symptomer enda, vonde/stive brystvorter og veldig vondt i hele ryggen, spes i korsryggen.

Jaja, det blir som det blir, jeg SKAL vente til torsdag med å teste! :)

Hello jenter!

Jeg har IKM i morgen, så jeg tok en test i dagtidlig,men den var negativ :( Testet med CB.

Jeg skjønner ingenting. De to andre gangene jeg har vært gravid,så har jeg testet 1-2 dager før IKM,og da har den vært positiv,så hvorfor ikke denne gangen...? Er jeg ikke gravid,da? :((

har ømme pupper,vondt i magen,treg mage,kvalm...

huff...

Annonse

Ja nettopp! Stikker og kitler brystene så eg tenker på det, eller stikker og kitler det fordi eg tenker på det?

Ka kjem først? Tanken om symptom, eller symptoma?? Eg blir tosken på heile greiene....

Hello jenter!

Jeg har IKM i morgen, så jeg tok en test i dagtidlig,men den var negativ :( Testet med CB.

Jeg skjønner ingenting. De to andre gangene jeg har vært gravid,så har jeg testet 1-2 dager før IKM,og da har den vært positiv,så hvorfor ikke denne gangen...? Er jeg ikke gravid,da? :(( er det syklusen min som er på bærtur,kanskje ?

har ømme pupper,vondt/stikking i magen,treg mage,kvalm/svimmel...

huff... Noen som har noen oppmuntrende ord?:)

Hmm...tjaa, det hjalp kanskje litt...hehe ;-p

Men sitter fortsatt som et spørsmålstegn etter dagens nedtur.. får nå satse på at TR kommer fort som f... da ,sånn at vi får begynt på den nye sjansen ;-)

Men jeg klarer jo egentlig ikke å helt slippe taket på at jeg _kan_ være gravid,pga alle symptomene.. får vel bare vente å se! :-)

Mandag:

Tirsdag:

Onsdag:

Lykke73

Severine

Torsdag:

SallySue

Blidogfornøyd

Noah08

Fredag:

Hippiopp

Gawi

Baby2012? sa 2011..

Lørdag:

Helen M

Søndag:

Jeg har ikm søndag, men skal teste fredag;p klarer nok ikke å vente lenger.. Denne mnd har jeg faktisk ikke kjent de vanlige pms symptomene, så har virkelig et håp nå!! Har fått litt ømme pupper i helgen, men vanligvis får jeg SUPERVONDE rett etter el!! Så har jeg ubehag i bekkenet/korsryggen, og dette er ikke vanlig pms for meg. Eller ingenting:) Bare en usedvanlig god magefølelse på at nå er jeg gravid! (men har tatt feil før:p)

Holdt nesten på å glemme en ting: i går (lørdag) hadde jeg ved et toalettbesøk farge på utfloden når jeg tørket meg, liksom svaaakt brun/beige eller fersken? Festeblødning?? Håperhåper:D Er 7dpo i dag.. år kan jeg tidligst teste da?

Natt til i går våkna eg brått av ein fantastisk drøm.. Eller fantastisk og fantastisk.. Eg drømte at eg tok fire heilt tydelig positiv g-testar, bare for å våkne brått fordi eg skjønte at det var ein drøm.... SKUFFA!!!!

For nokre dagar sida gjekk eg med ein magefølelse på at den her gangen hadde vi gjort alt rett, og at ting var på gang, men no kjenner eg meir og meir på vanlege menssymptom.

Gud i himmelen kor eg hatar desse usikre dagane!!

Mandag:

Tirsdag:

Onsdag:

Lykke73

Severine

Torsdag:

SallySue

Blidogfornøyd

Noah08

Fredag:

Hippiopp

Gawi

Baby2012? sa 2011..

Lørdag:

Helen M

Søndag:

<3 Gravid <3 :

eing HelenM, denne tiden suuuger. selv om en tester for tidlig så blir man skuffa, men likevel er håpet der helt frem til tanta kommer. Jeg håper håper håper at alle vi her inne kan skrive oss inn i 1. semester etter denne uken.

Klaffer det ikke denne pp heller så har vi bestemt oss for å la vær å prøve mer på en stund. Skal ikke begynne på prevansjon, men dropper el-testing, pliktsex og ventingen så godt det lar seg gjøre.

huff, håper jeg slipper det... :P

Vi har ein litt anna versjon. Om vi ikkje er gravide den her gangen, så er det på med prevensjon igjen.

Er vi ikkje i mål no, ja så er det ikkje meininga...

Det var vi iallefall enige om før vi kom så langt uten å være gravide...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...