Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da fikk vi ny IKM uke og nye muligheter!

Tenkte det er greit med en presentasjonsrunde i starten :)

Navn: SallySue

Alder: 25 år

Bor: i Oslo

Jobber: studerer siste året i en bachelor i sykepleie

Prøvetid: Har vært aktiv prøver siden desember 2009, vært gravid 3 ganger, 1 MA og 2 SA. Bruker Pergotime

GOD HELG !

Fortsetter under...

Nå er det endelig min tur til å melde meg på en IKM uke, etter å ha ventet flere år på at min mann skulle bli klar!

Navn: Manon

Alder: 28

Bor i: Vestfold

Jobb: Selvstendig næringsdrivende

Prøvetid: 1 PP og gleder meg!!!

Skulle egentlig holde meg unna DIB, men det er så kjedelig å lese til eksamen, så da vil jeg være her og sjase litt=)

Navn: Hippiopp

Alder: 28

Bor: Oslo

Jobber: Student

Prøvetid: 2pp, har et barn på 2 år fra før.

Går i gang med prøvingen til uka :)

Navn: Noah08

Alder: 29

Bor: Trøndelag

Jobber: Assistent i bhg/barneskole

Prøvetid: Første pp ( har hatt 6pp vinter/vår 2010/11,men tok en pause etter en kjemisk i juli-11)

Har et barn på 3.5 år fra før :)

Annonse

Jeg er i nytt forhold med en som ikke har barn, så her blir det baby i godt voksen alder for min del.

Navn: Severine

Alder: 42

Bor: Rogaland

Jobber: Med barn

Prøvetid: 4 pp

Har ei jente på 10 år og en gutt på 8 år.

Jaja jenter, nå er det bare ei uke ++ til EL og 3 uker til IKM... Denne tiden er alltid den kjedeligste synes jeg, nå venter man bare og IKM virker åresvis langt unna. "Heldigvis" har jeg eksamen og en ekstremt travel periode på skole så da går dagene unna :)

Ja da kan det se ut som jeg kanskje må flytte inn til IKM 48.

Vi skal til på 1. pp nå, jeg skulle bare ha besøk av TR først, men nå er den dager for sen. Jeg er vanligvis helt regelmessig, så nå fatter jeg ingen ting. Har hatt alle kroppslige symptomer og "vondter" som jeg pleier ved TR, men ingen TR... Fatter ingenting jeg!

Vi får se hvor jeg havner ti slutt.

Heisann.. :)

Navn: Poppelopp81

Alder: 30 år

Bor: Hedmark

Jobber: Selger (reiser mye og stresser en god del.. :) )

Prøvetid: Har vært aktiv prøver siden aug 2010, hatt 4 eggløsninger siden da og er i gang med første runde med Pergotime.

IKM: ca 24 nov

Håper det klaffer for oss denne pp.. :)

Navn Lykkeliten

Alder 28 år

Bor Nord Norge

Jobber med barn

Prøve tid Startet på min 6 pp. 3 pp med el tester er rundt hjørnet, de 4 første pp viste det seg at vi ikke traff rett pga annerledes el enn kalkulator tilsa. Så er evig takknemmelig for Cb :)

Ink. Vanskli å si har etter jeg begynt å prøve hatt sykluser på 27, 31, 32 35 og 41 dager så tror den blir påvirket :)

41 dagersen var riktignok en kjemisk :)

Så her venter vi :)

Annonse

samme her :) Har mest sannsynlig EL på torsdag/fredag så tester nok ikke før ut i uka en gang. Vi koser oss sammen ca annehver dag likevel, så får bare være ekstra på denne uka :)

Er det sånn at dere som tester etter EL tester med morgenurin eller spiller det ikke noen rolle hvilken man bruker?

Her i gården prøver jeg ikke å tenke så mye på det nå :) Prøver å holde fokuset litt "borte".. Lettere sagt enn gjort. Jeg venter vel EL rundt samme tider som deg, Sallysue. Og når det gjelder eggløsningstester mener jeg å hå hørt at man bør ta de med ettermiddag-kvelds urin. For LH stigningen er lavest om morgenen, og stiger utover dagen...

El torsdag/fredag her også.. :) samboer er borte med jobben, kommer ikke hjem før torsdagsnatten, så håper det ordner seg:) :) bra jeg skal sent på jobb på fredag.. ;):) tihi

jeg hadde ingen planer om å teste meg.. har ikke kjøpt el-tester. men angrer nesten litt nå.. tester alle dere??

noen som har erfaring med bestillig fra nettet? og hvor fort de kommer i posten?? :)

tenkte vi skulle se det litt ann..har hatt litt el-slim før, så håper å kunne gå utfra deg denne gangen også:)

lykke til alle sammen!! :)

Jeg tester ikke enda.. Tenkte akkurat det samme som deg. Så var nett inne å bestilte meg nå, på billigetester.no... Men kan jo være jeg får de for seint...Men det får vi se på ;) Men stresser ikke, ikke utålmodig enda ;) hehe

Jeg tester ikke, prøver å ta det med ro siden det bare er 2pp, og er ganske sikker på at jeg ser tydelig hver mnd når EL er, kommer en del slim da.

Tror ikke det kommer til å funke denne mnd siden typen er på bortejobb tilogmed torsdag, og jeg forventer EL i morra. Har jo stått på i helga da, og det er jo ikke umulig!:)

Synd man bare må vente to uker for å finne det ut.. :P

Jeg el tester, gjør det mest for gøy. Ingen hast med å bli gravid, men det hadde passet perfekt denne mnd altså. *håpe håpe* =)

De billigtestene er litt vanskelige å tolke da, ser spøkelsesstreker hele tiden. Har dere noen erfaringer med de?

Mitt mål for denne gangen er å ikke teste før ikm. Det blir hardt!

Litt usikker selv når jeg får EL.. Jeg har tatt min første Pergokur og er på dag 13 nå. GY sa at det er sjangs å få EL fra dag 12 til dg 16, men jeg tok en test i går og det dukket opp en strek, men langt i fra markert slik den skal være. Tidligere har jeg fått blendahvite tester, så det viser at jeg har tatt pergo. Forhåpendligvis så blir det positiv EL test enten i morgen eller på fredag.

Har hørt at de som går på pergo, så vil syklusen forskyves med et par dager, så jeg tror det er lurt å teste. Skal inn til blodprøve neste fredag på dag 22, da får man i alle fall svar på om jeg har fått EL eller ikke..

Her gjelder det egenlig bare å ha aksjer inne hele uka og håper at det klaffer.. :)

Hei jenter :)

Hvordan går det med dere? :)

Får håper du får EL de nærmeste dagene da Poppelopp81, du får oppdatere ;)

Ser ut som jeg har EL nå, og det er dumt siden jeg sitter på hotell i Trondheim, mens kjæresten er hjemme på østlandet.

Jaja, kommer hvertfall til å følge med på dere, og er en bitteliten mulighet for at det kan gå fordet da, men trua er liten.

Får bare vente å se da!:)

Hallo, holder også til i denne uka, har bare vært å sett på dere, så skal presentere meg og hive meg med:-)

Navn: lykke73

Alder: 38 år

Bor: i Finnmark

Jobber: som lærer

Prøvetid: har holdt på siden siste mann kom til, han ble nettopp 3 år. Har gått igjennom tre aborter siden han kom til og tar det som det kommer, men nu håper jeg at det kan skje noe og når det skjer at den skal klore seg fast og bli der i 9 mnd!!

Tror jeg har el nå, mannen kommer hjem i kveld, så da er det bare å vente til i morgen og håpe at det klaffer:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...