Gå til innhold

Da er vi i gang - med "ballong"! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er -11 på overtid i dag og har vært å satt inn ballong, da jeg ikke var så moden enda. Nå sitter jeg hjemme å venter på underverker og deilige rier:-) Er nå i hvert fall i gang. I morgen blir jeg innlagt og fortsetter med modningspiller - hvis det ikke starter av seg selv da!

Overtid ligger i genene tror jeg, både jeg og min mamma har gått langt over termin med alle våre, så bare å smøre seg med tålmodighet.

Blir en spennende helg:-)

Lykke til, til andre "overtidsdamer"!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lyke til!! jeg har termin imorgen, håper han har tenkt å komme på egenhånd snart!!

Skrevet

Blir misunnelig på den positive holdningen, så bra at du har den!

- 5 dager her-- Strippet i dag, så får vi hva som skjer :P

Tvi, tvi ;)

Skrevet

Masse lykke til, får håpe det starter av seg selv :)

Skrevet

Takk takk! :-)

Jeg belager meg på langt forløp, men håper jo det kan skje fort!

Nesten litt vemodig, min (mest sannsynlige) siste fødsel:-)

Skrevet

Åååh så heldig du er! ;) 6 over i dag og kontroll først onsdag! Masse lykke til! :) vi er forresten overtidsdamer i min familie også, hehe

Skrevet

Hehe, der datt den ut a gitt!

Ringte føden, men får være hjemme i natt, siden jeg ikke kjenner så mye forskjell etter ballong-ferden min:-) Så da får jeg møte i morgen tidlig og da skal vi ikke hjem før babyen er ute!!! Joho nå nærmer det seg veeeeldig! :-)

Skrevet

Hehe, har aldri hørt om sånn ballong før, men synes jeg ser for meg reaksjonen jeg ville hatt når den datt ut! ;)

Lykke til med fødsel!

Skrevet

Ja, følte nesten at den ballongen var et skikkelig prøveprosjekt, for ingen jeg har fortalt det til har hørt om denne start-metoden:-)

Nå er jeg innlagt og har fått første pille. Venter på at riene skal komme å rive tak i meg! "kom å ta meg!".

Gudsjelov for at de har trådløst nett her:-) Kan bli en laaang dag/helg!

Skrevet

Så ballongen datt ut... Kanskje ikke meningen du skulle ha den da ;)

Nå skal jeg ikke tulle med deg sikkert er veeeeeldig utålmodig.

Kjenner ingen som har prøvd ballong, derimot har jeg lest om dette fler plasser- så det er nok fler ballongdamer der ute.

Hvordan føltes det å få satt inn denne ballongen og merket du noe når du gikk med den?

Skrevet

Det var litt ubehag å sette den inn, for de brukte et sånt "andenebb" som de gjør på vanlig gu, og det sprenger godt når du er på overtid, men det gikk ganske fort. Også teiper de fast slangen på låret - og du er klar til å gå! :-)

Ikke noe ubehag å gå med. Den falt visst ut fordi det hadde blitt mer modent, så da hadde den vel gjort nytta si:-) (ut kom også slimproppen, som jeg ikke har sett noe til ved de andre fødslene - endelig fikk jeg også gleden av å se den, hehe).

Vi3:

Hvordan gikk det med strippingen din? Kjent noe?

Skrevet

Godt med alt som går raskt! :S

Slimproppen løsnet da jeg kom hjem, hele kom nok. Jeg kjente murringe i ryggen i går( ingenting i dag). Litt "trykk" fremme i magen når jeg går.

Ellers, så går jeg bare her........ uten noe mer tegn etter strippingen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...