Babysyk85 Skrevet 2. november 2011 #176 Skrevet 2. november 2011 Det er så mye energi i innleggene dine Eplefrø, skikkelig morsomt å lese di! De murringene mine er sånn jeg alltid har, så jeg har ikke så mye tro på symptomene mine. Da må jeg isåfall være gravid uten symptomer! Nei, jeg står vakt. Tror det er en måte å beskytte meg selv på. Bondespira, har du barn fra før? Snart er det vel på tide å lage en testetråd?!? Hali er alltid så flink til å lage sånne tråder med mye dilldall ;-)
Hali Skrevet 2. november 2011 Forfatter #177 Skrevet 2. november 2011 Eplefrø: Godt se at du befinner deg i boblen. Syns flere skal joine Det er jo godt å være inn i boblen enn utenfor for min. Boblen for min del er full av spenning og optimisme Og ser jeg du har fått deg symptomer - håper håper det er en spire! Jeg skal teste på tirsdag, klarer dessverre ikke å vente!!. Så jeg er spent!!
Ireyna Skrevet 2. november 2011 #178 Skrevet 2. november 2011 Velkommen Bondespira Her sitter jeg og leser alle dagens nye innlegg, så koselig å komme hjem til dette Jeg sitter og føler meg litt småkvalm :S Og så stikker det ubehagelig og vondt muligens i eggstokkene.. Litt usikke rpå om det er der, eller bakenfor? vondt er det iallefall Har utrolig FÅ symptomer på at mensen er rundt hjørnet.. Skal egentlig ha mensen på mandag, og da burde jeg ha fått PMS og ustabilt humør, samt hovne pupper innen nå.. Skjønner ingenting!
Hali Skrevet 2. november 2011 Forfatter #179 Skrevet 2. november 2011 Mener du lage en ny uke tråd? Herregud, tenk at vi er snart opp i 200 innlegg (på litt under en uke). Me like Kan lage ny når det nærmer seg etterhvert Athina: du er ikke alene med å være trøtt. Idag (og igår) har jeg vært sinnsykt trøtt. Sovnet idag - huff, og jeg som har eksamen, men heldigvis har jeg jobbet en del med det ikveld. Mye er på plass. Men ja, trøtt som f...
Babysyk85 Skrevet 2. november 2011 #180 Skrevet 2. november 2011 Så gøy å lese om symptomene dine Ireyna! Og ikke minst fraværet av pms-dritt!! Kjenner jeg får mer og mer spenning i kroppen etter hver symptom jeg leser om!! Og jeg digger det!! Du testet jo tidlig sist Hali, så du kan sikkert trygt teste tirdag.
Hali Skrevet 2. november 2011 Forfatter #181 Skrevet 2. november 2011 Ireyna: Teste i helgen??? Tror det er noe i gang hos deg
Hali Skrevet 2. november 2011 Forfatter #182 Skrevet 2. november 2011 Det som er merkelig (litt morsomt å tenke på) hos meg denne pp, er at syklusen min er prikk lik den forrige. EL på samme dag og IKM på samme dag. Testet sist på en tirsdag, og kommer mest sannsynlig til å teste på tirsdag denne gangen òg. Hadde eksamen også sist på denne tidspunkt (uken før ikm uken). It's like the universe is speaking to me!!
Babysyk85 Skrevet 2. november 2011 #183 Skrevet 2. november 2011 Hehe! Ikke bli helt overtroisk nå Hali! Lage deg ritualer før testing og sånn ;-p Kjenner jo voldsomt etter om det er noe anderledes enn det pleier. Har velidg ømme pupper i kveld. Det pleier ikke komme før nærmere mensen. Har liksom hoppet over såre brystvorter. Kan være jeg hadde EL tidligere. Nei, jeg må bare tenke at IKM er lørdag........ Var en liten tur innom boblen for å se at alt står bra til med dere, men kom meg fort ut igjen,. Kjenner at jeg ikke klarer å drømme meg bort nå ;-(
Et nytt eplefrø <3 Skrevet 2. november 2011 #184 Skrevet 2. november 2011 Din lille luuuuuuring Hali. ;-) Uansett, da krysser vi fingre for tirsdag! :-) Babysyk: Har egentlig ikke kjent et eneste lite symptom jeg heller. Men denne luggingen har jeg ikke kjent før som sagt, men... det kan lett være psykisk. Men det får vi ta da. Null stress om jeg ikke er gravid denne mnd, for jeg forventet det ikke. Derfor koser jeg med i boblen og all spenning den måtte bringe. Driiter i om jeg blir skuffa, det går over fort. :-) Irenya: Har blødningen stoppet ja? Skal si du har mye symptomer!Så gøy! Og vi inviterer deg herved inn i boblen! :-))))) Spurte på spåsiden, igjen.. Og fikk til svar at hun så en graviditet innen 4 mnd. Kanskje før jul. Tolker det AKKURATT som jeg VIL!! Mohaha!
Hali Skrevet 2. november 2011 Forfatter #185 Skrevet 2. november 2011 Bra innstilling, Eplefrø. Blir man skuffa, så går det faktisk over - og så er det på'n igjen evt. neste syklus Tør ikke å bli spådd...hehe..vet ikke om jeg tror på det, og så frykter jeg for å bli skuffa. Kanskje hvis det ikke har klaffet denne pp, så kan jeg ta tur på spåsiden
Babysyk85 Skrevet 2. november 2011 #186 Skrevet 2. november 2011 Kommer inn i bobla neste uke tenker jeg, Eplefrø, har du symptomer på tr da? Hvis ikke er jo det veldig positivt!! Tolk det sånn du vil du ;-) Håper du er gravid allerede! Men om du ikke er det, så er det ikke ille å bli det om 4 mnd heller da!
Et nytt eplefrø <3 Skrevet 2. november 2011 #187 Skrevet 2. november 2011 Hali: Nei, det er liksom ikke stort man får gjort med det uansett! Så enten være pesimist(som jeg sikkert burde) eller optimist, og heller bli skuffet, pytt,pytt. Og vi er jo i en heldig posisjon, vi vet jo allerede at vi kan lage barn. Selv om man ikke skal ta som en selvølge aat man kan få fler :-/ babysyk: akk... Ja, det var det da? Aner ikke hvilken symptmer jeg vanligvis har på tr skjønner du! Har aldri kjent etter, hun har bare kommet! Var uten piller 6 mnd før jeg fikk min sønn, men da var vi på jordomseiling, og tenkte svæært lite over det. men ut i fra forrige mnd symtomer, der jeg hadde vondt i brystvorter, og vondt litt der jeg ville ha vondt, så har jeg ikke helt samme symptomer denne mnd.. Men det er lenge til tr, så man få se hva som dukker opp av symptomer på ditt og datt. :-) Problemet er vel, at jeg tror jeg kan få akkuratt hvilke symptomer jeg vil, bare jeg kjenner eekstra godt etter. Du har bare murringer? Hvis kroppen ikke vet om graviditeten før egget festes, så ka man jo fint ha pms frem til da! g du hadde jo sen-sen el troligst, så symptomene dine lar seg nok vente på seg.. Takker for meg i kveld snupper!! Skal ta meg to paracet å håpe det æ likar i mårra! Stor klem!
Babysyk85 Skrevet 2. november 2011 #188 Skrevet 2. november 2011 Jeg har murringer, de begynner å ta seg opp, så tror ikke jeg får sove så lett etterpå, Så har jeg veldig ømme pupper og en rastløs legg - den er skikkelig ille. Alt dette hadde jeg forrige mnd også ;-( Nei, nå er det natta. Og i morgen er vi enda en dag nærmere IKM!! Og ikke minst testing!! God bedring Eplefrø! Sov godt snupper. Kroppen trenger hvile når den ruger ;-) Nattaklem
LillL Skrevet 3. november 2011 #190 Skrevet 3. november 2011 God morgen jenter! Håper dere har hatt en fantastisk avslappende natt!! Huff det er ikke meningen å være negativ! Hadde det ikke vært for denne spottingen så hadde jeg definitivt vært i bobla med dere!!! Hvis dere titter ut av boblen så ser dere kanskje kloremerkene mine?! For jeg klorer meg fast helt til det kommer ordentlig tr! Hehe (kanskje like greit å være inni) Jeg prøver å huske hvordan jeg hadde det forrige gang! Jeg var så utrolig mye mer avslappet til det hele den gangen ( skulle reiser var en eeeeevighet siden.. Hehe). Jeg hadde ingen blødninger da, kan faktisk ikke huske at jeg hadde noen som helst symptomer før jeg testet positivt! (bortsett fra murringer da som før tr) Jeg skal vel ikke sammenligne uansett, kjenner folk som gikk 1.svangerskap uten problem og 2. Spøy de som griser! Forrige gang hadde jeg i ca uke 5-6 voldsomme mens/rie smerter, jeg hadde flere "anfall" av dette per dag! Lå og vred meg i smerter! Allikevel kan jeg ikke huske at jeg var engstelig eller trodde noe var galt! Huff jeg får prøve å finne tilbake noe av den roen! Nå får jeg jobbe litt! Snart er uka vår! Hilsen LillL som er bittelitt i bobla!! Tjohooo
Babysyk85 Skrevet 3. november 2011 #191 Skrevet 3. november 2011 God morgen god morgen jenter!! Jeg trives egentlig godt utenfor bobla jeg. Merkelig nok. Er litt ensomt, men vil ikke lokke dere med å komme ut. Men titter innom av og til da! LillL, pleier du å spotte så lenge før tr? Har lest flere som har hatt akkurat den samme spottingen de pleier å ha før tr og allikevel vært gravid ;-) Så ikke gi opp du. Som du sier så skal man ikke sammenligne. Alt kan jo være stikk motsatt nå, så det er kanskje ingen hjelp Men er jo de som har hatt akkurat samme symptomene også, så det er vanskelig å vite. Her er det ikke store symptomene, bortsett fra at nå har brystvortene blitt litt såre da!! Men jeg kjenner nok ekstra godt etter!! Om dette er tr så syns jeg kroppen er slem mot meg!! Kan den ikke bare ha de samme symptomene hver gang, i SAMME rekkefølge!!! Til slutt blir det jo håpløst å tolke hva som er hva!!! Ha en fin dag jenter!! Ikke lenge til helg, og rett etter helga er det vår tur! Klem
Hali Skrevet 3. november 2011 Forfatter #192 Skrevet 3. november 2011 Da var jeg endelig ferdig med hjemmeeksamen, og skal straks ta en tur på skolen og få levere den. Woohoo, og så er det HELG!! Sove lenge og godt imorgen!! Vel, har er det ikke noe symptomer MEN jeg er litt øm i den ene brystet (ved armhulen) - det er bittelitt vondt når jeg trykker på det. Men for alt jeg vet så kan det være et ønsket tenkning. Tempen føyk rett opp idag; fra 36,64 til 36,93. Men jeg sover dårlig for tiden, så jeg tar ikke tempen som en selvfølge...men vi får se hvordan det vil gå i helgen Lever inn i boblen fram til tirsdag, tenker jeg. Ha en fin dag, snupper!! Prates mer ikveld, tenker jeg
Athina' Skrevet 3. november 2011 #193 Skrevet 3. november 2011 Babysyk: Først må jeg si at jeg synes ikke du skal skifte nick, er jo deg og ett kjempekoselig navn å ha her inne :-) Hold deg utenfor boblen så lenge som du kan, for det er ikke noe kos her inne, kun forvirrende og tar all energi ut av deg hehe. Er ikke helt inne jeg heller altså, men dras veldig lett inn, og da får jo ikke hjernen hvile i det hele tatt, fysj ;-) Hali: Så spennende med tempen da :-)) Her føk den opp også fra 36.44 til 36.81 i morges, men jeg heller legger ikke så mye i denne store dippen jeg heller for jeg har sovet dårlig jeg også, og våknet 5 at jeg hostet og måtte tisse. Men men gøy allikevel :-) Og så flink du er som er ferdig med hjemme eksamen da! Da har du jo mye mer tid til å være inne i boblen du jo :-p Ellers så har jeg fortsatt disse murringene i ryggen og stikkningene i eggstokkene pluss denne cremete utfloden, men det er vel noe nytt som skal skje med meg, og nå vet jeg iallefall at dette er normalt for meg i neste pp så jeg ikke tyder det som noe tegn :-) Ha en fin dag alle sammen både i og utenfor boblen :-)
**Cayenne** Skrevet 3. november 2011 #194 Skrevet 3. november 2011 Er du SIKKER på at du ikke er gravid, Athina? Mange som ikke får positiv test før etter en uke eller to etter ikm...
Lurifax og knøttene Skrevet 3. november 2011 #195 Skrevet 3. november 2011 Hei damer! Jeg har ivrig lest innleggene deres, men har holdt meg i tøylene når det gjelder å skrive selv. Grunnene til det er mange, blant annet at det er hektisk på skolen for tiden, og at jeg fort blir litt oppjaga av å henge så mye inne på forumet. Uansett, jeg må bare si at jeg kjenner meg så veldig igjen i det dere beskriver, og jeg begynner å gi opp håpet om å kunne utlede noen teorier om graviditet/ikke graviditet på bakgrunn av symptomer. Jeg har liksom ingen velfungerende strategier, særlig når det virker som om symptomene på graviditet er nøyaktig de samme som symptomene på at mensen er i anmarsj. Finnes det egentlig noen forskjeller i symptomer på at det ene eller det andre er tilfelle? Her er det i alle fall murringer i magen og såre brystvorter, samt hvit utflod, men de samme symptomene betød mens i de forrige prøveperiodene. Kanskje er en festeblødning eneste klare symptom, men det har jeg ikke sett noe som helst til, altså! Blæh! Ålreit, det gjelder vel å holde motet oppe, og fokuet et annet sted! Lykke til, alle dere!
Lillababy Skrevet 3. november 2011 #196 Skrevet 3. november 2011 Hei alle sammen! Eg har kost meg masse med å lesa innlegga dekas, de er så positive og oppmuntane for kvarandre- ein fryd å lesa Hali ang navn, så er Keila nydeleg, det slo meg plutseleg at Keila -Linn hadde vore fint?? men ikkje sikkert du syns det Eller Keyla Lynn, det såg veldig fint ut også Babysyk: enig med at du ikkje treng skifta navn, så mange som er vant til at du heiter det no. Eg strevde veldig med å finna navn sjølv, og klarte faktisk heller ikkje å bli medlem her sjølv, det vart krøll heile tida med pålogginga, så tilslutt var det mannen min som hjalp meg, og han som fann navnet og- me har nylig gifta oss, og alt i bryllaupet var lilla Eg er 3 dpo no, fekk utslag på eggl testen på søndag, så skreiv meg inn her då, men så var det utslag mandag og, så hører egentlig til på 46. Men veit at eg kjem til å testa før, så tenker vera begge plasser mi gravide bestevenninne og mannen skal på middag til oss lørdag den 12, og er eg gravid då så har eg lyst å sei det under middagen - me sa det så tidlig begge to sist ( gjekk galt for meg då men) Ang evt. symptomjakt (?) : Eg hadde ein skikkelig ekkel opplevelse i natt. Me mista jo i juli så eg er naturleg nok litt engsteleg. Og i sist svangerskap hadde eg ein del mareritt om babyar, og tenkte på det i etterkant som et mulig forvarsel. I allefall då eg skulle legga meg i går skulle eg ta paracet fordi eg har sydd bak i hovudet denne veka ( ville ikkje tatt noko om det ikkje var heilt nødvendig) og då eg tok i skuffa etter tabelettane så var det ibux der! og då vart er livredd for om det var det eg med ein feil hadde tatt tidligare på dagen. Kom til slutt fram til i dag- at det ikkje kan stemma, at det er mannen min som ahr tatt det. Men iallefall gjorde det meg veldig urolig, og i natt hadde eg to ekle drømmar om babyar, utan å gå i detaljar- at eg ikkje klarte å passa skikkelig på ein baby... Var grusomt. Så no berre håpar eg at det handlar om min frykt- og ikkje betyr nokon ting. Og så håpar eg det betyr at det skejr noko med kroppen min og at eg er gravid. ( huff eg var ikkje så positiv no inne på denne fine tråden dekas) føler berre så for å dela dette med nokon som også håpar så inderleg på baby.. Elles fekk eg eggl slim på tirsdag og onsdag, endå smilefjeset forsvann på mandag? nokon som har opplevd lignande? Me hadde masse sex før og ved eggl, men ikkje hatt sidan mandag fordi eg har så vondt i hovudet.... Håpar de har det bra med symptomjakt, bobler, ikkje bobler osv . De er jammen flotte jenter!
Athina' Skrevet 3. november 2011 #197 Skrevet 3. november 2011 Cayenne: Nei det er nok en helsikes til PMS jeg har for jeg har så kort lunte, trøtt som en dupp og kjenner at kroppen krangler :-(( Jeg er ikke en særlig hyggelig person å ha med å gjøre for tiden, heller ikke å være sammen med, og innrømmer det glatt. Aldri hatt sånn opplevelse med PMS før, og heller ikke at den er så langvarig, startet rett etter el, og sånn vil jeg ikke ha det heller. Men blir greit å få høre etter jeg har vært på utredning på hva som skjer med kroppen min, og om det i det hele tatt er noen muligheter for å få flere barn. Men nå etter 30 pp og med denne utrolige pms'en tviler jeg på at kroppen jobber med meg, og nesten sikker på at noe er galt eller ikke som det burde være. Kom til å tenke på siste graviditet i dag, og det som slo meg da var at jeg visste at jeg var gravid for jeg hadde absolutt ingen pre-mens symptomer. Men skal ta blodprøver å sånn og se hva de forteller, og eventuelt ul om blodprøvene ikke sier noe. Men tiden min renner ut, og jeg har vel mer eller mindre bestemt meg i dag for at dette styret orker jeg ikke mer, 30 pp er nok for både kroppen min og psyken. Har du testet noe mer? Håper virkelig du får en positiv test nå altså, 3 svake/falske tester er jo forferdelig ondskapsfullt! Krysser alt jeg har :-)
Ireyna Skrevet 3. november 2011 #198 Skrevet 3. november 2011 Hali, Babysyk og Eplefrø: Jeg føler meg ikke særlig gravid Og jeg syns ikke jeg har noen symptomer.. men kjenner at jeg venter veldig på mandag, og nå er jeg jo snart der! Har overhodet ikke ømme bryster, fortsatt stikker det av og til i venstre eggstokk-området.. Hvis jeg ikke er gravid denne pp skal vi teste oss. Lei av å vente nå! Skal sjekke om svømmerne er i orden først, også får det bli min tur etterhvert
Hali Skrevet 3. november 2011 Forfatter #199 Skrevet 3. november 2011 Kjenner at jeg er dritt lei denne ventingen..men kan ikke gjøre noe annet enn å VENTE!! Nå har jeg lagt en plan på hvordan jeg skal komme meg over skuffelsen dersom jeg skulle få negativ test/TR dukker opp. Da blir det SHOPPING - både juleshopping og ting til meg. Altså trøste shopping!! Og så kan jeg feste bort sorgen den helgen (jentehelg). Så det er planen, og så er det over i en ny pp... Nå sitter jeg her trøtt som fy, irritabel, verk i kroppen, milde menssmerter, øm rygg og bryst. Så om dette er PMS eller reelle symptomer - eller begge deler, vet jeg ikke. Gleder meg til å få teste og bare få det ut av systemet. Jeg føler meg gravid, men hvor mange har jeg følt meg gravid liksom... :/
Et nytt eplefrø <3 Skrevet 3. november 2011 #200 Skrevet 3. november 2011 Irenya; Spennede tid for deg fremover må jeg si. Jg holder en knapp på deg denne mnd.. :-) Holder egentlig ganske så mange knapper her og der denne mnd, til tross for all pesimismen! Hali: Shopping høres ut som en knakende ide! Kaster meg på den! :-) Men du, snupp.. Skal vi ikke lage en ny tråd nå når vi bikker 200 innlegg igjen? (du er så flink på detta der!) Jeg har fortsatt murringer/lugginger i magen, men minner meg mer og mer om de smertene jeg hadde forrige pp. Damit! Athina: Det som er så rart er jo det at kroppen din tr deg HELT anderledes denne mnd? Føler du likevel at det bare er andre typer pms plager? Litt påfallende at du ikke har følt slike symptomer tidligere da, i dine 30 pp. Ikke meningen å fyre opp under altså.. Men, jeg håper veeeldig du tar feil ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå