Bonanza Skrevet 2. november 2011 #151 Skrevet 2. november 2011 Heisa jenter! Joa babysk85, jeg er her jeg;-). Innom FLERE ganger om dagen for å se etter oppdateringer;-). Jeg håper jeg IKKE får symptomer jeg da, for jeg har hatt "hauger" av symptomer de to forrige pp, så jeg har jo vært sikker på at jeg har vært gravid. Ømme pupper-følt at de var større, kortere kvalmeanfall, fysa på cola, Hardhetsfølelse rett over symfysen, irritasjon og økt sult. Så kom tanta begge gangene gitt. Så alt dette var bare PMS! Husket ikke hvordan pms var engang jeg, for hadde ikke mens eller pms med hormonspiralen! Så her ønsker jeg ingen symptomer med det første;-).
Babysyk85 Skrevet 2. november 2011 #152 Skrevet 2. november 2011 God morgen jenter! Ny dag - nye symptomjaktmuligheter ;-) prinsesse05 , st.hans prins09; Du sier noe der! Sånn sett burde ikke jeg hatt symptomer nå. Har samme symptomer nå som forrige pp. Har tatt dette fra pernille.info: En lang nok lutealfase er veldig viktig av den enkle grunn at egget skal rekke å feste seg og varsle fra til kroppen om at det er der FØR mensen settes i gang - slik at mensen i stedet forhindres. Når egget fester seg utskiller det hCG (humant chorion gonadotropin). hCG stimulerer Det gule legemet til å fortsette å leve videre utover sin normale levetid, produsere enda mer progesteron og kort og godt opprettholde svangerskapet. Det betyr jo at man kan ha pms-symptomer nå, eller ingen graviditetssymptomer, fordi kroppen ikke vet den er gravid! (Hvis jeg har forstått det riktig). Hali, jeg syns jobben din virker skummel, så jeg er veldig glad for at noen andre trives med den: Godt vi er forskjellige!! Ingenting nytt, bare at jeg syns murringene har tatt seg opp, noe jeg ikke tolker som et positivt tegn!
Hali Skrevet 2. november 2011 Forfatter #153 Skrevet 2. november 2011 Hei jenter! Jeg har såvidt vært innom boblen - vært litt opptatt med eksamenskriving. Men jeg har en liten pause nå til å oppholde meg i den Tempen synka drastisk idag, 36,93 igår til 36,64 idag. Hmm, kan det være en festedip??? hehe..eller implantation dip som FF kaller det. Har ikke noe særlig med symptomer bortsett fra at jeg våknet med mild menssmerter og bobling i magen, Og så stikker det til tider, og øm i nedre rygg. Vi vår vel bare se..
Babysyk85 Skrevet 2. november 2011 #154 Skrevet 2. november 2011 Så stille det har vært her idag. Er alle inne i boblen og drømmer eller? Det var kjipe nyheter om tempen Hail. Men vi satser på at det er en festedip!! Har så tro på deg denne syklusen, og jeg blir sur hvis jeg tar feil ;-) Har fortsatt bare pms-symptomer jeg ;-( Har mistet helt troa på meg selv, men heier på dere da!
Athina' Skrevet 2. november 2011 #155 Skrevet 2. november 2011 Hali: Denne boblingen er jo kjente symptomer da, og er skal bli spennende å se på tempen din i morgen :-)) Men jeg synes du har mange av de klassiske tegnene på graviditet da ;-) Babysyk: Jeg holder alt krysset for deg også jeg, og husk du er en dag eler 2 etter oss i dpo land, og her er jo det en hel evighet hehe Selv har jeg vært så dautrøtt i dag, var det i går også men da hadde jeg jo ikke sovet, men i natt har eg sovet og jeg vil bare gå og legge meg igjen :-/ Skikkelige murringer i korsryggen, nesten så jeg må ta paracet altså, og hissig som en lemen! Er som fullblåst PMS dette bare sterkere og mye tidligere enn normalt. Jeg anser ingenting som symptomer altså, for jeg er helt sikker på at det ikke klaffet! :-( Utfloden er fortsatt cremete og anderledes enn normalt, men det er jo forskjell fra syklus til syklus sikkert, jeg har bare ikke tenkt over det før. Tempen dippet hos meg også i dag, fra 36.72 til 36.44, under coverlinja til og med. Men det kan ha noe med at jeg ikke fikk tatt tempen helt rett(tar analt) for etter litt virrvarr i sengen 2-3 minutter senere så tok jeg den igjen og da var den 36.72, så jeg vet ikke hvordan det virrvarret jeg påvirker tempen, men jeg har lest at det er ikke mye som skal til av rørelse til at den flyr opp. Så det kan være at dippen er reell. Åååå jeg gleder meg til det blir stille i huset, da skal jeg dønn ned på sofaen og der blir jeg :-) Har lyst til å bare sove men det kan jeg ikke, for da får jeg iallefall ikke sovet til natten :-/ hehe Dere begynner å nærme dere testetid nå, og jeg er så spent hvordan det blir med alle og hvor mange av dere får positiv test! Spennende dette,også er det dette med å slå 44 klubben ;-))
Babysyk85 Skrevet 2. november 2011 #156 Skrevet 2. november 2011 Er jo ikke HELT uaktuelt at du er gravid heller da Athina! ;-) Håper det var en festedip du hadde idag også! Blir spennende å høre hvordan dere ligger an i morgen! Føler ikke at det er min tur enda! Men plutselig er jeg gravid uten et eneste symptom, man kan jo aldri vite! Syns det virker så lenge til vår uke, men det er jo faktisk neste uke, og det er ikke så lenge før de første kan teste! Det er jo da det virkelig blir spennende!! Blir spenning hele uka, for det er jo en god gjeng på søndag også! Men mandage er ikke såååå lenge til!
**Cayenne** Skrevet 2. november 2011 #157 Skrevet 2. november 2011 Heeeey! Dere skal vel ikke slå oss??!! Oppdatering fra meg: Antatt ikm er altså i dag etter at el kom usedvanlig tidlig. Har tre svaaake postitve clearblue de siste tre dagene, muligens sterkest i dag, men negative A1 (i går tidlig) og RFSU (i dag utpå dagen). Tenker muligens de tre clearblue er falske... Og Athina, kan du ikke se litt på meg, da og sende meg en pm eller noe? Ingen andre som svarer meg. Buhu!
Babysyk85 Skrevet 2. november 2011 #158 Skrevet 2. november 2011 Hei Cayenne, hyggelig å høre fra deg!! Spennende spennende!! Jeg har hørt at RFSU ikke er så sensitiv, så den ville jeg ikke brydd meg så mye om. Kanskje EL har vært bittelitt senere, sånn at det er i tidligste laget å teste! Uansett veldig bra med tre positive da! Skal vel litt til å få tre faske positive!! Lykke til med videre testing!! Må oppdatere oss da! Siden det var her du var først ;-)
Hali Skrevet 2. november 2011 Forfatter #159 Skrevet 2. november 2011 God kveld jenter!! NÅ er jeg tilbake i boblen Huff, tenk om det har klaffet igjen - kommer til være et nervevrak (pga SA'en) men håper det vil gå bra denne gangen! Har hatt litt menssmerter + vond rygg (nedre) + trøtt og fort sliten *gjesper* Så jeg håper det var en festedip jeg hadde idag, og at tempen øker imorgen forblir høyt fram til og over ikm Hvilket DPO er folk på egentlig? Har styr på det? Jeg er i dag 6 dpo...går sakte med sikkert fram!
Babysyk85 Skrevet 2. november 2011 #160 Skrevet 2. november 2011 Holde deg inne i boblen du Hali, du hører til der! ;-) Jeg aner ikke hvor mange dpo jeg er. Merket første EL-slim søndag og siste fredag var det vel. Tappen begynte å lukke seg på lørdag, så kan skje EL var på fredag. Da er jeg 5 DPO idag. Da er det vel kanskej mulig å kjenne festesmerter nå da. Misunner dere så mye som har litt sikre tegn! Er så kjipt å ikke ha noen tegn. TR kunne like gjerne kommet nå, så jeg kom litt fortere til neste EL!!!
LillL Skrevet 2. november 2011 #161 Skrevet 2. november 2011 Åååå nå er jeg mest spent på alle dere!! det er jo det som er bra her! Når jeg mister troa på meg selv, kan jeg fortsatt være like spent på om dere har fått det til!!
Babysyk85 Skrevet 2. november 2011 #162 Skrevet 2. november 2011 LillL, kanskje vi kan lage en egen Heia-boble. Litt hyggeligere det en Ikke-gravid-boble! Så skal du se vi heier alle de andre til positiv test!! Forresten jenter, jeg tenker på å bytte nick. Syns det er så teit å kalle seg babysyk, alle her ikke er jo det!! Noen som har forslag til annet navn? Sånn for å spore av mens vi venter ;-)
Hali Skrevet 2. november 2011 Forfatter #163 Skrevet 2. november 2011 Kanskje du stokke om navnene dine? Det er det jeg har gjort. Tatt første bokstaven i fornavnet og etternavnene mine
Babysyk85 Skrevet 2. november 2011 #164 Skrevet 2. november 2011 Aha, er det det du har gjort ja! Har gjort det på mailadressen min, så det vile jeg ikke gjøre. Vil ikke blir kjent igjen. Men det var et godt forslag!
LillL Skrevet 2. november 2011 #165 Skrevet 2. november 2011 Eller hvis du har tenkt ut noen potensielle babynavn så kan du mikse de? jeg syns ikke det er lett å finne på sånt selv jeg! Har også blandet litt navn!
Babysyk85 Skrevet 2. november 2011 #167 Skrevet 2. november 2011 Har ikke tenkt på babynavn. Eller egentlig har jeg tenkt på så mange, så har ikke funnet "det perfekte". Men skal tenke på saken;-)
Hali Skrevet 2. november 2011 Forfatter #168 Skrevet 2. november 2011 Altså jenter hvis vi skal slå uke 44, så kan vi ikke ha den innstillingen Håper mange herifra blir gravide (inkludert meg selv) Så kan vi følge hverandre videre. Og hvis det skulle klaffe for mange av oss, så er det mest sannsynlig termin til samme tid Ja babynavn - jeg har fallt for navne Keila men finner liksom ikke et navn til som passer til den (dobbelnavn)..hmm *tenke tenke* Sønnen vår har et dobbel, så vi vil fortsette tradisjonen.
Bondespira Skrevet 2. november 2011 #169 Skrevet 2. november 2011 Mandag, 7.11: - Cayenne72 - Ireyna - Prinsesse05, St.hans prins09 ********** Tirsdag, 8.11: -MaMmA311207+Ma ********** Onsdag, 9.11: -Dossa -Ballongmage - BareLykke - Athina ********** Torsdag, 10.11: - ********** Fredag, 11.11: -ArtAug - Hali -Bondespira ********** Lørdag, 12.11: ********** Søndag, 13.11: -Babysyk85 -Harepus35 -Et nytt eplefrø<3 - minimikro -LillL -Lilla80 ********************************** ♥ Gravid ♥ Har vært ut og inn å titta til dere flere ganger om dagen de siste dagene...og melder meg herved inn med ikm 11nov...tror jeg. Jeg sa forrige pp at det var min siste pp, men lot meg overtale av mannen, men nå er det altså sista gang vi prøver. Hvis jeg kjenner veeeeeldig godt etter har jeg mange tegn, men tror det egentlig ikke. Uansett vil jeg være her å heie på alle dere. Ville vært en drøm om det gikk, hadde MA i april og vil jo ikke avslutte på den måten heller...men en gang må en sette strek og for meg er det nå. Men nå vil jeg boble meg inn med alle og bevare håpet til siste stund;-)))
Hali Skrevet 2. november 2011 Forfatter #170 Skrevet 2. november 2011 Velkommen Bondespira!! Håper spiren sitter denne gangen Hva slags symptomer har (når du kjenner etter) ?
Babysyk85 Skrevet 2. november 2011 #171 Skrevet 2. november 2011 Velkommen Bondespira! Har dere prøvd lenge, siden du sier at dette blir siste pp? Håper virkelig spiren sitter på siste forsøk!! Ser ut som tråden er litt delt, enten har man akkurat begynt prøvingen, eller så har man prøvd VELDIG lenge!!! Når jeg sitter og bøyer meg framover, så får jeg vondt i høyre eggstokk. Det stikker liksom. Lurer på om det er noe.....
Et nytt eplefrø <3 Skrevet 2. november 2011 #172 Skrevet 2. november 2011 Fine fine damene mine. :-) Det er virkelig koselig å logge seg på, og se hvordan det bobles og skravles! HERLIG at boblen vokser! Og Babysyk oh Hali; Idag joiner jeg! :-) Ligger syk på sofaen, og kjenner på disse merkelige følelsene nederst i magen. Det "lugger" litt liksom.. Og dette følte jeg ikke forrige pp. Og uansett hva det er, og hvor lite jeg egentlig tror det smalt, så har jeg funnet ut, at jeg trives så fryktelig godt INNI bobla, og ikke utenfor! Bondespira: Godt ha ha deg med på "laget"! Du har hatt godt lesestoff siste dagene da, skjønner jeg? :-) Vondt å høre om MA din, og jeg er enig, dumt å avslutte det slik, når du VET at maskineriet egentlig fungerer! Krysser fingerene for deg! Som du sier, og som flere nevner. Om det ikke skulle være min tur, så er det så fryktelig spennende, med alle dere andre! Hver og en graviditet som kommer dukkende opp neste uke, kommer til å gjøre meg så fryktelig gla!!! Og jeg håper på MAAAANGE!!! :-))) Babysyk: Hvorfor bytte? Jeg blir gla av å se nicket ditt jeg, veldig faktisk! :-) Så herrrlig at du er inni boblen forresten. Me love! Fytti, som jeg håper at vi kan følge hvrandre inn på første trimester nå. Jeg har skikkelig skikkelig lyst til å fakse lykkelig videre med dere! Tenkte på det i sta, når jeg kjente den merkelige "luggingen", Åhh... Hva enn det der var, jeg håper, jeg håper , jeg håper!! Og jeg håper faktisk like mye for dere! <3
Et nytt eplefrø <3 Skrevet 2. november 2011 #173 Skrevet 2. november 2011 "heia-boble" var det ja. Neiiida, med disse stikkingene her og murringene dere beskriver, passer dere bedre inn i den flotte fine boblen vi sitter i! :-) Vil nå jeg si. :-)
Bondespira Skrevet 2. november 2011 #174 Skrevet 2. november 2011 Takk for koselig velkomst! Og ja, har hatt mye artig lesing her inne;-) Vi har da prøvd en stund, men det er mange som har holdt på mye lenger en oss. Men min grunn til å sette strek er vel alderen min...har allerede flyttet den grensa noen ganger. Når det gjelder tegn kan jeg nevne må stadig tisse, mensmurringer, ryggmurringer, kort lunte og trøtt...er også veldig lysten på noe spise-gjerne usunne ting på kvelden;-) Vet ikke om dette er noe eller om det bare er sånn det er... Uansett, neste uke blir veldig spennende for oss alle, noen tester vel allerede en av de nærmeste dagene. Har alltid testa tidlig positivt før selv;-) God klem til alle og håper det blir et skikkelig rush av oss inn på 1. trimester!!!!
Athina' Skrevet 2. november 2011 #175 Skrevet 2. november 2011 Er bare innom en kjapp tur, for jeg er helt utslått i dag, mye verre enn i går og jeg har sovet på sofaen nå i 1,5 time og før det så kjeftet jeg og smalt så det holdt usj ikke bra :-(( Var i ett langt møte i dag og alt jeg ville var å sove, og jeg ble veldig flink etterhvert i å gjespe med lukket munn hehe. Sikkert influensa eller noe for, kroppen er vrang. Så har jeg fått så mange kviser, sikkert for at jeg har bøtta nedpå med søtsaker affffff. Jeg er en liten trøtt Lemen i dag så jeg skal legge meg ned på sofaen, å jeg håper jeg sover i natt nå da, så krysser vi fingre for at jeg er ett nytt og mye hyggeligere menneske i morgen :-)) Klem til alle her i boblen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå