Hali Skrevet 1. november 2011 Forfatter #126 Skrevet 1. november 2011 hehe..altfor spennende, spør du meg!! Tør ikke å håpe for meg, men ikke lett gitt :/
Et nytt eplefrø <3 Skrevet 1. november 2011 #127 Skrevet 1. november 2011 Merkelig dette med tempen, har tatt tempen siste to dagene, og jeg ligger jammen meg på 37,2! Men det betyr vel ikke annet enn at El har har vært? Du som har peiling på temping Hali, hva har tempen å si på en tidlig graviditet? Uansett temp, har e skikkelig god følelse for deg!! :-) Jippi!! Ang stress, så ja, jeg var jo super stressa og lei meg i forhold til at trollet mitt var fryktelig sykt forrige uke, men igjen, jeg vet jo at jeg hadde EL, så da finns det kanskje håp likevel! :-) Athina; kan ikke du se for oss da? :-P
LillL Skrevet 1. november 2011 #128 Skrevet 1. november 2011 Her skravles det både morgen og kveld! Det er bra! Babysyk85, jeg har ikke sjekket tappen.. Har aldrig gjort det så jeg er usikker på om jeg hadde skjønt hva jeg kjente!! Men jeg fikk uansett vekket min kjære og tatt en runde for sikkerhets skyld! Hehe Hali: deg har jeg også trua på!! Tror og håper på alle jeg!! Det hadde vært skikkelig kult!! Athina: så gøy at du kan se!? Jeg tror litt på sånt, problemet er at jeg ikke tror på alle! Man skal vel vite hvem man skal spørre! Jeg tror det er mye tull fra mange også!! (men du vet kanskje hvem som er seriøse).
Athina' Skrevet 1. november 2011 #129 Skrevet 1. november 2011 Hali: Kom til å tenke på at jeg har att mer eller mindre insomnia de siste 2 dagene, så da blir jo tempene feil, for de blir jo høyere, og når jeg tempet i dag så tempet jeg 1 time før i går. Så hvis man reduserer 0,1 pga av lite søvn og opp 0.1 på grunn av 1 time før så blir tempene sånn: Igår: 36.64 idag: 36.72 Så da håper jeg på en god natts søvn i natt for å se indikasjonen på tempene som jeg har tatt ;-) Ett lite eplefrø: Hehe tror dere vil på en måte bli for nære, for jeg har så store ønsker for dere, at jeg kommer til å til å være usikker på om det er mine ønsker, deres ønsker eller realitene som kommer opp :-) Men får jeg opp noe noengang, noe som popper inn sånn plutselig så skal jeg si fra :-)) LiIIL: De fleste inne på spåforumet er seriøse, men det kan ta tid før man får svar for de fleste har sitt å gjøre på dagtid og de har familier og sånn :-) Anonyme som svarer har jeg ingenting til overs for, på grunn av at da kan det være hvem som helst, og kokkosbolla holder man seg langt unna for det er bare tull!!
Hali Skrevet 1. november 2011 Forfatter #130 Skrevet 1. november 2011 Eplefrø: Etter EL inntart jo hormonet progesteron kroppen, og det er det som gjør at tempen blir høy etter EL (men det visste du kanskje). Og det kalles en monofasisk kurve men dersom kurve øker (mest sannsynlig etter egget har festet seg), får kurvet et slags trifasisik utseende (sånn nesten sånn som trapper oppover, bare stiger og stiger) er det et tegn på graviditet (spesielt etter man har passert IKM). Forrige pp var tempen høy selv 12 og 13 dpo - det er da den egentlig skal begynne å synke hos meg, for da er det tegn på at mensen er på vei (progesteron begynner å avta). Det var slik jeg fikk bekrefte SA for meg selv; tempen synket drastisk ned. Godt at noen har en god følelse på meg...hehe!! Har en liten tro på at det har kanskje klaffet men tør ikke å satse på det. Eller håpe for mye.. For å si det sånn, skuffelsen kommer til å bli ekstra stor denne pp, men det får jeg takle når den tiden kommer.
Bergans Skrevet 1. november 2011 #131 Skrevet 1. november 2011 Mandag, 7.11: - Cayenne72 - Ireyna ********** Tirsdag, 8.11: -Bergans ********** Onsdag, 9.11: -Dossa -Ballongmage ********** Torsdag, 10.11: - ********** Fredag, 11.11: - ********** Lørdag, 12.11: - Hali - Et nytt Eplefrø ********** Søndag, 13.11: -Babysyk -Harepus35 -Et nytt eplefrø<3 ********************************** ♥ Gravid ♥
Athina' Skrevet 1. november 2011 #132 Skrevet 1. november 2011 Afff nå fikk jeg svar fra Aurora på spåforumet, og hun ser meg gravid noe før mars, så nå er det bare å sprekke denne boblen i allefall... *banner* Se meg gravid NÅ da!! hehe
Athina' Skrevet 1. november 2011 #133 Skrevet 1. november 2011 Da har jeg ringt å bestilt utredning for kun meg for å se om det er noe galt her i gården, gidder ikke å gå sånn lengre i uvissheten. Så er det noe feil med meg, eller lite egg osv så vet jeg det iallefall og da kan man snu tankegangen og ikke ha disse forbanna forventningene hele tiden :-) Så nå er det bare å vente på at blodprøve rekvisisjonene kommer i posten, noe som skjer kjapt siden jeg har ikm på onsdag og første bp må tas på dag 3 i syklus :-) Jeg mener absolutt det er bedre å vite enn å tro, og nå har jeg trodd lenge nok så da er det på tide å få vite :-)
LillL Skrevet 1. november 2011 #134 Skrevet 1. november 2011 Lykke til Athinas verden!! Men håper først og fremst vi alle går over på 1.trimester i stedet!
Et nytt eplefrø <3 Skrevet 1. november 2011 #135 Skrevet 1. november 2011 God ettermiddag ladies! :-) I dag har jeg hatt barnefri for første gang på maaange uker. føler jeg. Pappan er jo hjemme her og der, når han ikke er på jobb, men like vel så går jeg med øyer i nakken. Og med syke barn, så VIl man være der. Så mannen sa; Ta deg en tur på byen, og kjøp deg noe fint! :-) AND I DID! Kjøpt meg masse nye klær, som jeg ikke hadde råd til.. ;-)) Såå deilig det var! Athina; Søte deg... ;-) Da skjønner jeg at du ikke vil se!! Du skal vite at jeg håper sså fryktelig fryktelig for deg også. Du fortjener det så inderlig!!!!! Min mor brukte gudinne kortene på meg, forrige pp, og fikk da opp fruktbarhetsgudinnen, der det sto at det nærmet seg en graviditet, og at det skulle komme et barn til snart.. Men alt er relativt. :-)) Hva bruker du av hjelep midler forresten? Eller bare får du ting opp? Fryyktelig spennende dette der. Men tror det er kjempe viktig at man ikke stoler blindt på slikt uansett. Sikkert ikke en dum ide' og sjekke systemet litt. Har mannen sjekket svømmerene sine? det må jo ikke være ne galt med DEG? Og det må jo ikke være noe galt i det hele tatt! hoho.. smilte litt når du sa du hadde satt deg opp til utredning; Ser det er mange som har gjort det, den mnd de faktisk har blitt gravide. ;-)) håpe,håpe, håpem håpe så VELDIG!!!! Hali: Takk for enda en spennende innføring! Nei, jeg visste ikke det fra før faktisk. :-) Jeg har uansett ikke målt tidligere, så det å mple NÅ er jo bare høl i huggu ;-) Hvordan går det med skrivingen/lesingen? super kos at du stikker hodet innom når du har tid. :-) Klarer du å fokusere på skole nå da ;-P ? Oi, dette ble masse.. ;-)
Et nytt eplefrø <3 Skrevet 1. november 2011 #136 Skrevet 1. november 2011 Du skal se dem finner hcg i blodprøvene dine Athina! <3
Athina' Skrevet 1. november 2011 #137 Skrevet 1. november 2011 Et nytt eplefrø: Han tar ting som de kommer, og han er fornøyd med hva vi har, det er mer meg som peser sånn sett, og hvis jeg vet at det ikke er noe galt da er jeg fortsatt med, men hvis jeg er en 'sliter' så vet jeg det og da er ikke håpet slik som nå, og iallefall ikke forventningene :-) Hehe jeg er nok ikke en av de som plutselig blir det når man skal på utredning, men en morsom tanke da :-)) Englekort er spennende, de gir fine råd og vink om fremtiden, så bare vent så ser du at det stemmer :-)) Jeg kjenner veldig på følelsene/energiene til de jeg ser på, har du hodepine så får jeg det, ryggvondt osv. Jeg ser ting og sanser ting og bruker intuisjon og kort noen ganger. Har pendel men den føkker med hodet mitt og lyver verre enn pinocchio altså, så den bruker jeg ikke :-) Kanskje jeg skal prøve den på forumet bare ved kontroll spørsmål så får jeg se hvor syk den er i 'hodet' og hvor stor av en lystløgner den er hehe. Er kjempekoselig denne 45'ern, og synes vi alle kan fortsette på 1.tri - det hadde blitt litt av ett forum da :-))
Hali Skrevet 1. november 2011 Forfatter #138 Skrevet 1. november 2011 Hei jenter! Sitter på jobb nå. Sitter her og faktisk jobber litt med eksamen...og skriver til dere. Bruker mobilen da, så beklager hvis dere oppdager feil og slik. Jeg tror jeg har roet meg litt. Ikveld er ikke jeg så optimistisk men heller ikke pestimistisk. Hmm, rart egentlig! Men kanskje det forandres imorgen. Har noe par symptomer men jeg vet ikke helt om jeg stole på de eller ei men men får svar om uke uansett. hva med dere andre da? Hvordan går det?
Hali Skrevet 1. november 2011 Forfatter #139 Skrevet 1. november 2011 Hei jenter! Sitter på jobb nå. Sitter her og faktisk jobber litt med eksamen...og skriver til dere. Bruker mobilen da, så beklager hvis dere oppdager feil og slik. Jeg tror jeg har roet meg litt. Ikveld er ikke jeg så optimistisk men heller ikke pestimistisk. Hmm, rart egentlig! Men kanskje det forandres imorgen. Har noe par symptomer men jeg vet ikke helt om jeg stole på de eller ei men men får svar om uke uansett. hva med dere andre da? Hvordan går det?
Et nytt eplefrø <3 Skrevet 1. november 2011 #140 Skrevet 1. november 2011 Herrrlig multi-tasking Hali! :-) jobb,skole OG oss! ;-) Og hodet, er litt over alt? :-) Hold deg inni bobla du Hali. Men det er nok en smart tankegang, og være forberedt på begge resultater. Athina: Jaah!!! Ta en juge-pendel test!! :-) Høres morsomt ut!! :-) Har dere barn fra før forresten? (beklager hvis jeg gnir inn...) mtp at mannen var fornøyd med det dere hadde? Eller misforto jeg? Fornøyd med slik prøvingen gikk nå, uten utredning? :-// Her er formen SHIT. Begynner å bli dårlig kjenner jeg. Vondt i halsen, og snørrete. Så jeg får kaste meg over en pakke "vekk i morgen" . Mtp på symtpomer, så er de ikke eksisterende i dag. Men det sikkert fordi jeg har kjørt total shoppingmodus. :-)
Ireyna Skrevet 1. november 2011 #141 Skrevet 1. november 2011 Ojojoj, her var det bare å lese seg opp Syns det er veldig hyggelig å lese skravlingen deres, selv om jeg ikke alltid får bidratt så mye Leste masse i den symptomtråden det var linket til, og det var ikke så lurt Jeg sitter nemlig her med tidenes kink i ryggen, og det har jeg lest flere har hatt inne på symptomtråden. Dernest har jeg noen ganger anfall av kvalme, går veldig fort over. Har litt mørkt blod (egentlig helt brunt, usj :S) på papiret når jeg tørker meg. Har overhodet ikke ømme pupper, hvilket egentlig er litt rart siden jeg nærmer meg mensen. Tror heller ikke jeg har like mye PMS som vanlig.. Tok for morro (og utålmodighetens) skyld en test i dag tidlig, og den var negativ. Greit å få det litt ut av banen. Akkurat nå når jeg sitter her murrer det litt i magen, som menssmerter. Akk og ve så lenge det er til mandag!!!! Athina: Syns det er veldig spennende med sånt! Kjente en som var veldig dyktig på det der, men har dessverre mistet kontakten over årene.. Lurer på om jeg skal ta en tur innom spåtråden
Babysyk85 Skrevet 1. november 2011 #142 Skrevet 1. november 2011 Oj, hvor skal jeg begynne!?! Så morsomt at det er skravlet MASSE her, men SÅ vanskelig å huske alt som er skrevet nå som jeg skal svare! Det er dritt med bim, at man bare kan se siste svar!! Jeg har fått bittelitt mer utflod. Men igår hadde jeg helt likt som deg Eplefrø! Alle har jo ikke like symptomer, så vi kan også være gravide!! Selv om jeg ikke tror jeg er det da! Lurer litt på om det er den toppen jeg har snakket så mye om. Da betyr det at jeg har IKM på tirdag/onsdag. Men tror egentlig det pleier å komme mer enn det har gjort idag! Jeg har virkelig tro på Hali!! Og så håper jeg masse masse at Athina er gravid!!! Skjønner ikke at du har holdt ut helt til nå uten å gå til utredning! Du må jo være tålmodighetens gudinne!!! På denne tiden pleier jeg å ha litt såre brystvorter, men når jeg løper opp trappa merker jeg at puppene er litt ømme - det pleier ikke komme før nærmere TR. ÅNEI, det betyr vel at TR kommer tirdag det da!! En mnd jeg stresset skikkelig og sov lite, hadde jeg en syklus på 42 dager, så jeg tror EL kan bli påvirket av det. Kan også være fordi jeg brukte primolut (til å utsette mensen) syklusen før. Men det er jo mange "slitere" som blir gravide når de tar en pause fra prøving. Eller at de setter igang med adopsjonsprosessen, så jeg tror kroppen blir påvirket av stress, ikke bare depresjon. Men skal vel litt mer til enn at man stresser avgårde til bussen en dag ;-) Er også nysgjerrig på spåing. Men vet ikke om jeg vil vite det. Redd for at spådamen sier at det tar veldig lang tid. Vil jeg virkelig vite det? Flink du er som jobber, leser og skriver her Hali!
Hali Skrevet 1. november 2011 Forfatter #143 Skrevet 1. november 2011 Kjenner at NÅ gleder jeg meg til å komme hjem!! Fått min daglig dose av blod, selvskading osv (jobber på ungdom psykiatrien hvis dere begynte å lure). Det blir godt å komme hjem og tilbake inn i boblen, med symptomer, babynavn og andre baby relatert ting! Har ikke hatt så mye utflod idag men litt er det ennå. I stad fikk jeg melkespreng i brystet, skikelig brått men forsvant fort igjen. Og så har jeg så utrolig mange kviser men det pleier jeg alltid å ha før mensen - så vet ikke. Jeg håper på det beste men er forberedt på det verste! Så vi får se, jeg tror jeg kommer til å bli fristet til å teste neste tirsdag - da er jeg 12 dpo. Bare for ha gjort det, da har jeg noe dager til å forberede meg til mensen hvis testen skulle vise seg å være negativ! Ireyna: jeg har lest gjennom hele den symptomtråden. Og det er jo ikke sunt vettu..hehe. Men merket at det å ha mye utflod var veldig vanlig.
Hali Skrevet 1. november 2011 Forfatter #144 Skrevet 1. november 2011 Kjenner at NÅ gleder jeg meg til å komme hjem!! Fått min daglig dose av blod, selvskading osv (jobber på ungdom psykiatrien hvis dere begynte å lure). Det blir godt å komme hjem og tilbake inn i boblen, med symptomer, babynavn og andre baby relatert ting! Har ikke hatt så mye utflod idag men litt er det ennå. I stad fikk jeg melkespreng i brystet, skikelig brått men forsvant fort igjen. Og så har jeg så utrolig mange kviser men det pleier jeg alltid å ha før mensen - så vet ikke. Jeg håper på det beste men er forberedt på det verste! Så vi får se, jeg tror jeg kommer til å bli fristet til å teste neste tirsdag - da er jeg 12 dpo. Bare for ha gjort det, da har jeg noe dager til å forberede meg til mensen hvis testen skulle vise seg å være negativ! Ireyna: jeg har lest gjennom hele den symptomtråden. Og det er jo ikke sunt vettu..hehe. Men merket at det å ha mye utflod var veldig vanlig.
Fiemamma Skrevet 1. november 2011 #145 Skrevet 1. november 2011 Det er feil at mannen ikke har sædceller ved daglige ejakuleringer. De har sædceller hele tiden, men mengden avtar noe. Det er imidlertid mer enn nok sædceller til å befrukte egg fordi om:) Dette er forsket på og vitenskapelig bevist, så bare ha så mye sex dere orker
Babysyk85 Skrevet 1. november 2011 #146 Skrevet 1. november 2011 Ikke hyggelig med selvskading. Kjenner jeg får vondt inni meg når jeg ser folk med masse arr på armene!! Jobber du på sykehuset? For de er vel innlagt de som holder til der? Syns du skal holde deg inni bobla jeg Hali, for jeg har tro på deg!! Sjekket tappen nå, den er helt lukket, men husker ikke om den var like lukket forrige syklus, så det er nok ikke noe tegn! Hadde litt tynnere utflod, men den er fortsatt ganske tykk-lotion. Murrer litt i ene eggstokken, men det er nok ganske likt som før, blæhh!!! Hvor blir det av de andre på lista? Har de blitt skremt av all skravlingen?
LillL Skrevet 1. november 2011 #147 Skrevet 1. november 2011 Hei jenter! Jeg er så trøtt at jeg ikke husker helt hva jeg skulle svare på! Mye å gå gjennom hver gang Jeg har SKIKKELIG tr følelsen igjen nå! Murringen er blitt litt mer til vondt og det var bittelitt friskt blod i trusa i sta! Så nå venter jeg mer eller mindre bare på at driten skal komme Og så er det jo alt for tidlig noe som betyr at syklusen ikke var så stabil som jeg trodde!! Pokker!! Hehe jeg får nok følge litt mer med på ting og tang som skjer med kroppen!! Jeg gir ikke før slaget er tapt og henger her til da!
Et nytt eplefrø <3 Skrevet 1. november 2011 #148 Skrevet 1. november 2011 Kjære LillL!!! FESTEBLØDNING! woop,wopp!!!! :-D Ikke meningen å fyre opp under, men... Hvis du har så regelmessig mens, hvilken annen grunn er det til at det var frisk blod der?? Har du tidligere hatt slike "mellomblødninger?" Det nærmer seg! Og noen mer enn andre kanskje. ;-)
Athina' Skrevet 1. november 2011 #149 Skrevet 1. november 2011 Her var det masse og jeg er på seriene mine så her blir det kort ;-) Ireyna: Det må du gjøre, tar sikkert litt tid, men det er alltid spennende å få svar :-) Babysyk: Har ikke så mye utflod idag jeg heller, men det er fortsatt melkete, kanskje holder på å tørke opp? Og ja jeg har vel vært tålmodig, men det har blitt sånn at man tar mnd for mnd og plutselig har det gått 30 pp, men nå er jeg lei, så nå får jeg sjekkes :-) Hali: Skrev om utfloden til Babysyk, og det blir vel sikkert testing her også før ikm, greit å ha en indikasjon og kanskje skal jeg ut i helga :-) Etter 30 pp så setter man ikke livet på hold :-) Men jeg er 99% sikker på at jeg ikke er gravid nå så jeg lever ed god samvittighet :-) LiIIL: Vi henger alle med til tanta kommer, ingen gir seg uten kamp :-))
Hali Skrevet 1. november 2011 Forfatter #150 Skrevet 1. november 2011 Etter en lang og utfordrende kveld på jobb gleder jeg meg til å komme hjem og finne senga. Babysyk: Ja, jobber på sykehuset. En del utfordringer men ganske greit arbeidsplass - interessant. imorgen finner jeg boblen igjen:-) god natt jenter! Sweet dreams
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå