Hali Skrevet 28. oktober 2011 #1 Skrevet 28. oktober 2011 Fortsettelsen følger... Nå slipper vi å scrolle flere meter nedover siden.
Hali Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter #2 Skrevet 28. oktober 2011 Mandag, 7.11: - Cayenne72 - Ireyna ********** Tirsdag, 8.11: - ********** Onsdag, 9.11: -Dossa -Ballongmage ********** Torsdag, 10.11: - ********** Fredag, 11.11: - ********** Lørdag, 12.11: - Hali - Et nytt Eplefrø ********** Søndag, 13.11: -Babysyk -Harepus35 -Et nytt eplefrø<3 ********************************** ♥ Gravid ♥ ********************************** LYKKE TIL, JENTER!!
Et nytt eplefrø <3 Skrevet 28. oktober 2011 #3 Skrevet 28. oktober 2011 Mandag, 7.11: - Cayenne72 - Ireyna ********** Tirsdag, 8.11: - ********** Onsdag, 9.11: -Dossa -Ballongmage ********** Torsdag, 10.11: - ********** Fredag, 11.11: - ********** Lørdag, 12.11: - Hali ********** Søndag, 13.11: -Babysyk -Harepus35 -Et nytt eplefrø<3 ********************************** ♥ Gravid ♥ ********************************** LYKKE TIL, JENTER!! Hali
Athina' Skrevet 28. oktober 2011 #5 Skrevet 28. oktober 2011 Mandag, 7.11: - Cayenne72 - Ireyna ********** Tirsdag, 8.11: - ********** Onsdag, 9.11: - Dossa - Ballongmage - Athina ********** Torsdag, 10.11: - ********** Fredag, 11.11: - ********** Lørdag, 12.11: - Hali ********** Søndag, 13.11: -Babysyk -Harepus35 -Et nytt eplefrø<3 ********************************** ♥ Gravid ♥ **********************************
Athina' Skrevet 28. oktober 2011 #6 Skrevet 28. oktober 2011 Hali: Ja det er jo alltid ett håp, men når man er i den 30 pp, så er man mere realistisk og jeg tror intuitivt negativ også siden hadde jeg hatt 'flaks' så skulle det vært for en lang evighet siden for vi har truffet i hytt og revolver og ingenting skjer. Og denne gangen er det enda mindre svømmere der oppe og de er da så jævla flink til å fly unna egget når hun kommer tiltrekkende og sexy som hun er.... jaja jeg har vel vel homsespermer på besøk jeg eller sånne skikkelig beskjedne svømmere som bare kniser, rødmer og gjemmer seg i 'hårene' der inne for egget unngår de glatt :-p Prinsesse05: Samme følelsen her også og den er kjip å ha :-( Og man skulle tro at etter mange pp så glemmer man litt dette med prøvingen og blir litt sånn 'jada vi tar det som det kommer' men neida, blir jo bare mer og mer intens på let etter alt av symptomer og i hatmodus frem til ikm :-) Gleder seg ikke over noe på ett vis og alt henger på om man får tanta :-) Og selv om man sier til seg selv at jeg prøver ikke lengre, tar ting med ro, så gjør man egentlig ikke det da, like ille hver pp :-))
Hali Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter #7 Skrevet 28. oktober 2011 Athina: Skjønner etter så mange pp at man er mer realistisk enn optimistisk. Jeg håper virkelig at det er deres tur snart. Får dere hjelp (utredning)? Jeg husker for jævlig det var med første mann, brukte 8pp - men det er jo gjennomsnittlig. Så jeg unner ingen den lange ventetiden!! Jeg er fortsatt realistisk at det kan ta lang tid denne gangen òg. Men siden det klaffet forrige pp men som uheldigvis endte opp i sa - er jeg 10 ganger mer gira og kanskje altfor optimistisk. Så jeg regner med at jeg kommer til bli VELDIG skuffa dersom tr dukker opp.. Men da er det ikke så mye å gjøre enn å komme seg videre til neste pp.
Et nytt eplefrø <3 Skrevet 28. oktober 2011 #8 Skrevet 28. oktober 2011 Jeg gjorde det jeg Hali, tenkte jeg skulle vente lengst mulig med å ta en test denne gang, for å vite HELT sikkert. Me du skal nok se jeg ryker på en smell tidligere jah, med alle disse billigstrimlene som ligger i skapet å venter på meg. :-)) Kjøpte tester på Ebay, og fikk da 30 El-tester og 10 Graviditetstester for 4 dollar inkl frakt! 20 kroner! LITT billigere enn å sløse vekk 1000 vis på fucking CB tester. Guud, som jeg hater dem. :-/ Brukte vel faktisk 800-900 kroner forrige pp, med 5 svake positive tester, og en negativ digital.. Aldri mere CB! Athina: Jeg må le av innleggene dine, selv om jeg får forferdelig vondt av deg!! Det ser da ut som umoren fortsatt er inntakt!? Skjønner så forferdelig godt frustrasjonen din.. Hva pokker er det som skal være så vanskelig liksom!!! Har dere barn fra før forresten..? Jeg tror at vis man ar innstilt jernen på å lage barn, så er det ikke bare å sl av den bryteren, og liksom ikke tenke noe mer på det! Det er godt å være litt borte fra BiM,men så er det så inndelig godt å være her også! For HER er det maaange i samme situasjon. Og som vet hva du går igjennom! Men ikke gi opp!! Om det ikke smeller denne mnd, så vet du iallefall hvorfor, (bitter trøst...) Men, det hadde kanskje ikke vært dumt å bare sjekke at alt det funksjonelle? kanskje edt bare skal et lite dytt til for at dere i såfall klarer det neste pp? MEN, jeg har iallefall ikke gitt deg opp denne pp!!! Ønsker såååå inderlig for deg denne mnd. STOOOOOOR KLEM TIL DEG!!! Jeg er OVERLYKKELIG i dag, fått svar på blodprøvene trollet tok i går. Og han har verken leukemi, eller malingt lymfom, som jeg fryktet!! Phh... Legen fryktet likevel at det fortsatt styrt noe i kroppen hans, siden det ikke er bedring etter kur. Så vi skal på legevakten i kveld og ta en ny CRP. MEN, jeg vet iallefall at han ikke er dødsyk! Guuud, så mye syke tanker man får i hodet, og internett hjelper IKKE! Tvert om!! Han får i seg minimalt med væske og sover mye, så jeg blir ikke forundret om legen vil legge han inn. Men jeg tar alt som kommer med storm!! Dette går bra. :-) stor klem til dere alle! <3
Babysyk85 Skrevet 28. oktober 2011 #9 Skrevet 28. oktober 2011 Athina, selv om det ikke har klaffet de andre pp så betyr ikke det at det ikke gjør det nå (mtp spermienes ankomst oppi der i forhold til EL). Jeg har lest et sted at det kan være greit å ha sex også før El, sånn at spermiene venter på egget som vandrer nedover. Kanskje er det nettopp denne pp det klaffer. Er jo mange som kun har hatt sex en gang når de blir gravide. Da slapper man kanskje bittelitt mer av fordi man ikke ha noe tro. For mye sex er heller ikke bra. Da rekker ikke mannen å få ny ladning spermier, og det som kommer ut er bare sædvæske. Det vil jo på en måte lage en fortynning oppi der. Så jeg har troa på deg. Og dere andre som tror dere ikke har truffet helt, jeg har troa ;-) Har ikke fått sjekket tappen, så jeg vet ikke hvordan ståa er her i gården. La ihvertfall inn aksjer i går for sikkerhetsskyld! Kjenner jeg er lei av EL-tid nå! Det begynte jo søndag, og jeg var med godt mot og glad for at EL hadde kommet før forventet. Men NEIDA! Eplefrø, godt å høre at han ikke var dødssyk! Håper du kan slappe litt mer av. Ikke noe gøy når de små er syke! Håper det går bra på legevakta!
ArtAug Skrevet 28. oktober 2011 #10 Skrevet 28. oktober 2011 Mandag, 7.11: - Cayenne72 - Ireyna ********** Tirsdag, 8.11: - ********** Onsdag, 9.11: -Dossa -Ballongmage ********** Torsdag, 10.11: - ********** Fredag, 11.11: -ArtAug ********** Lørdag, 12.11: - Hali - Et nytt Eplefrø ********** Søndag, 13.11: -Babysyk -Harepus35 -Et nytt eplefrø<3 ********************************** ♥ Gravid ♥ ********************************** LYKKE TIL, JENTER!!
Hali Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter #11 Skrevet 28. oktober 2011 Nå mistet jeg òg troa..hehe..hatt for mye sex.. Nå har jeg iallefall ingen EL-slim eller vannete sekret, den er nå kremet. Så er nok ikke fruktbar lenger. Jaja, jeg har iallefall gjort nok denne pp, og nå er det bare å vente og se. Kan iallefall ikke skylde på for lite sex. Ikveld er jeg alene hjemme. Og nå er lillmann til sengs. Nå er det vel mammatid med snacks, Private Practice, Grey's Anatomy og dere
Babysyk85 Skrevet 28. oktober 2011 #12 Skrevet 28. oktober 2011 Takk ArtAug, lykke til du også! Høres ut som vi trenger det alle sammen! Noen har hatt for lite sex, andre for mye og noen kommer seg aldri videre fra EL!!! Kjenner jeg blir irritert nå!!! Sjekket tappen istad, den var fortsatt åpen!!! Og jeg "fant" EL-slim nå også. Ikke i store mengder, men det var der! Så når dere nærmer dere IKM og testing, så sitter jeg her med EL, åpen tapp og EL-slim!! Jada!! Har en slags strekk følelse rundt den ene eggstokken, men er sikkert bare støl fra igår! Ellers har jeg det ganske bra!! Og det er jo HELG og FRI!!!
Et nytt eplefrø <3 Skrevet 28. oktober 2011 #13 Skrevet 28. oktober 2011 Babysyk: Duuuu daaa.. Kan du ikke knalle i vei med en EL test i moregn da, så ser du jo om du fortsatt har løpetid eller ei? JEG tipper at du er ferdig jeg da. Er jo ikke umulig at du har litt slimete utflod etter EL vel? Og HVIS det nå er sånn at egget ikke slapp første gang, så har du jo dobbelt sikra deg, om du faktisk har EL i dag. Du ska se detta blir så bra!!! :-))) Ja, det skal ikke mer enn en liten celle til! Og det virker som om de fleste her har god greie på når El har vært, sånn ca, så da har vi gjort hva som gjøres kan, helt perfekt! Så her sitter det nok mange spermier i sikringsboksen! :-) Gikk så bra på legevakten, CRP var fin, også fikk vi litt slimløsende astmamedisin, som sikkert gjør susen! Så jeg er i et stråålende humør! Så her ligger jeg og stoorkoser meg på soffan med Idol og en stoor pose snax!! Ha en herlig kveld damer! :-))
Minimikro Skrevet 28. oktober 2011 #14 Skrevet 28. oktober 2011 Mandag, 7.11: - Cayenne72 - Ireyna ********** Tirsdag, 8.11: - ********** Onsdag, 9.11: -Dossa -Ballongmage ********** Torsdag, 10.11: - ********** Fredag, 11.11: -ArtAug ********** Lørdag, 12.11: - Hali - Et nytt Eplefrø ********** Søndag, 13.11: -Babysyk85 -Harepus35 -Et nytt eplefrø<3 - minimikro ********************************** ♥ Gravid ♥ **********************************
Hali Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter #15 Skrevet 28. oktober 2011 Babysyk: Jeg syns du skal slutt å tafse på tappen. For det kan av og til skape forvirring. Du har sikkert hatt EL eller kanskje idag, men uansett har du fått lagt inn aksjer. Dessutten er det slik at tappen forandrer gjennom dagen. Det anbefalles å ha 2 tidspunkter hvor man kan sjekke tappen - for å slippe forvirring. Tappen min er for det meste lukket om morningen, så jeg sjekker fast på kveldstid, og av og til på dagtiden. Men idag er siste tafse dag, etter EL sjekker ikke jeg tappen så ofte - kanskje hver 4. eller 5. dag. Nå kan vi bare slappe av og nyte at det er kanskje en lite spire som utvikler seg i oss Slapp av, jeg sa kanskje (for dere som ikke så optimistisk). Eplefrø: Godt å høre at det gikk bra på legevakten. Håper mdisinen gjør susen!! God bedring til lillemann Nå skal jeg sette på Grey's Anatomy (sesong 8). Og kose meg med snacksen Håper på nye innlegg når jeg kommer tilbake...hehe..alltid kjekt! Ha en fin kveld, alle sammen!
Babysyk85 Skrevet 28. oktober 2011 #16 Skrevet 28. oktober 2011 Greit da, så har den vel vært siden dere sier det ;-) Super å ha dere snupper å snakke med. Samboer blir litt småsprø når jeg prøver å forklare! Er ikke så fryktelig interresert i å høre heller. Det meste går vel inn det ene øret og ut det andre ;-) Men ikke misforstå, han gleder seg til jeg blir gravid da!! Klarer ikke la vær å tafse, så da kan jeg like gjerne gjøre det hver dag for å følge utviklingen.Har alltid vært så og si tørr etter el, og hatt en dag med mye utflod ca en uke etter el, så det blir jo spennende å se når den kommer da! En liten dobbeltkontroll. Men planene er å ikke teste før godt over IKM dagen, sånn at jeg slipper disse svaaaakt positive - kanskje skyggestrek - testene!! Kan ikke helt si at jeg kommer til å slappe av de neste to ukene da!! Hehe! Her går det i Idol ;-) Godt å høre at Lillemann ikke hadde høy CRP! Det gjorde nok godt i mammahjertet.
LillL Skrevet 28. oktober 2011 #17 Skrevet 28. oktober 2011 Mandag, 7.11: - Cayenne72 - Ireyna ********** Tirsdag, 8.11: - ********** Onsdag, 9.11: -Dossa -Ballongmage ********** Torsdag, 10.11: - ********** Fredag, 11.11: -ArtAug ********** Lørdag, 12.11: - Hali - Et nytt Eplefrø ********** Søndag, 13.11: -Babysyk85 -Harepus35 -Et nytt eplefrø<3 - minimikro -LillL ********************************** ♥ Gravid ♥ ********************************** Fint med ny tråd! jeg er virkelig ikke flink til å henge med! Skravles jo så mye at jeg går i surr! Jeg skrev her på forrige tråd at jeg ikke fulgte med på noe som helst (slim,tapp osv.) men allerede nå kjenner jeg at jeg er nysgjerrig og må oppdateres! Så jenter! Dagens spørsmål! Hvordan ser el slimet ut?! Antageligvis er vel dette kommet og gått for meg denne gang? Eller? Blæ så dum jeg føler meg Pernille.info er stedet å sjekke har jeg hørt! Får gjøre det jeg!
Hali Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter #18 Skrevet 28. oktober 2011 Mannen er heller ikke så veldig interessert i disse EL-slim, tappen og tempen osv. Tror ikke han skjønner noe av de heller. Husker vi hadde en samtale for ikke lenge siden om at det å prøve å bli gravid var litt tidskrevende til tider, klarer liksom ikke å slappe av helt. Og svaret jeg fikk fra han er: "trenger ikke være så vanskelig, det er bare å ha sex 2-3 ganger i uken, og så ser man liksom" - han tar det helt med ro, og får sex i tillegg, så får han er det en helt avslappende prosess. Mens jeg er en nervevrak - spesielt etter EL! Men han er jo søt da, her om dagen sa jeg at det nærmet seg EL, og da sa han "da må vi vel sette i gang".. hehe..han stiller opp når det trengs Hvordan er deres mann i prosessen?
Babysyk85 Skrevet 28. oktober 2011 #19 Skrevet 28. oktober 2011 Se der ja LillL, ikke sunt å henge med oss ;-p Du som har vært så flink og avslappet. Er vi som skal lære av deg ;.-) EL-slim kan vel sammenlignes litt med eggehvite. (rå). Og så kan man strekke det. Hvis du har det mellom to fingre, så kan det strekkes ganske langt. Annet "greier" gjør ikke det. En god regel er at EL er samme dag eller dagen etter siste dag med EL-slim. Trenger ikke føle deg dum! Vi har alle vært der! Er ikke så lenge siden jeg fant ut av ting. Men har hengt her veldig lenge mens jeg ventet på at samboer skulle bli klar ;-) Hali, jeg og samboer har blitt enige om at jeg ikke skal si helt når el er. Ble litt vanskelig å holde det skult egentlig, når jeg sier at NÅ har du å stille opp, hehe. Vi snakker ikke så veldig mye om det, bare når det nærmer seg IKM. Eller, jeg prøver å forklare, og han prøver å komme med noe fornuftig. Men han er litt sånn som ditt, at vi bare skal ta det som det kommer. Det skjer når det skjer. Skulle ønske vi også kunne vært sånn!! Men er jo litt spennende også da! Varer jo kun en kort periode av livet, og sikkert morsomt å tenke tilbake til ;-)
LillL Skrevet 28. oktober 2011 #20 Skrevet 28. oktober 2011 Her tror han nok at det er litt enklere enn det er, og at en sprut er nok!! han tar gjerne en runde hver dag han, men i dag hadde han tydeligvis lyst på en "blowjob"! Men det kan han se langt etter ja! Jeg maser ikke så høyt til han om det heller! Til det har jeg dere og et par venninner! Og ja! Her går jeg rundt og prøver i all hemmelighet trodde jeg ( med unntak av mine nærmeste venner) og så plutselig viser det seg at samboeren min ikke hadde de samme sperrene der! Han sier pokker meg til alle han møter at han skal hjem å lage barn!,.... (MIN mamma ringte i dag og lurte på dette for hun hadde hørt... Osv.) Ble litt sur jeg mulig jeg må skjerpe kommunikasjonen mellom oss litt (ler litt av det også! Bittelitt søtt at han er så ivrig på det selv om han er machoman utad! Men skulle ønske dette var litt mer privat). Dette er ikke tiden for å krangle! da blir det ingen aksjer!
Babysyk85 Skrevet 28. oktober 2011 #21 Skrevet 28. oktober 2011 Hehe, må le litt Hali, selv om jeg skjønner frustrasjonen! Syns jeg ser ansiktsuttrykket ditt!! Godt EL har passert og ikke begynner nå ;-p Tror jeg har sagt til samboer at dette er hemmelig, at jeg ikke vil at noen skal vite det. Men jeg snakket litt om hvordan jeg ville si det til foreldrene våre, og at mamma kom til å skjønne det med en gang sikkert. Han mente at vi bare kunne si det til dem med en gang, men jeg vil vente til uke 12, eller så lenge som mulig!! Vil gjerne at vi skal ha en liten hemmlighet sammen ;-) Nå er det senkveld på skjermen her!!
Babysyk85 Skrevet 28. oktober 2011 #22 Skrevet 28. oktober 2011 Ops, og da ser jeg at det var LillL som hadde skrevet det innlegget. Er deg jeg skrev forrige innlegg til ;-)
LillL Skrevet 28. oktober 2011 #23 Skrevet 28. oktober 2011 Hehe jeg får ta en liten prat sånn at hvis jeg blir gravid at han ikke roper det ut til alle da! Forrige gang var det nemlig vår lille hemmelighet, så jeg tok det vel litt for gitt at det var sånn denne gangen også
Hali Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter #24 Skrevet 28. oktober 2011 Takker for meg ikveld, jenter! Skal på jobb imorgen TIDLIG, så på tide å få litt søvn. Snakkes mer imorgen!!
Hali Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter #25 Skrevet 29. oktober 2011 God mornings, jenter! Jepp, jeg er oppe så tidlig - skal på jobb snart. Men jeg fikk oppdatere tempen idag, og i følge FF så hadde jeg egentlig EL på dag 16, altså på tirsdag - så da er jeg egentlig 4 dpo. Det gjør ting bare enda mer spennende. Men det kan faktisk stemme for da hadde jeg EL-slim og EL-smerter og den typiske hodepine jeg får når EL er i gang. FF sin utregning har som regel stemt på meg. Men vi får se! Ha en fin dag, jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå