L.I.L.Y Skrevet 28. oktober 2011 #1 Skrevet 28. oktober 2011 Babyen min er nå 10 uker og jeg opplever lite smil og ikke så ofte øyekontakt. Hvordan er det med deres små? Nårtid smilte din baby og hvor mye øyekontakt har dere?
littlemisstrouble Skrevet 28. oktober 2011 #2 Skrevet 28. oktober 2011 Min baby begynte og smile når hun var rundt 3 uker. Nå er hun 7 uker og veldig sosial. "Svarer" når vi prater og synger med henne, og vil ha mye kontakt...
Tired mama Skrevet 28. oktober 2011 #3 Skrevet 28. oktober 2011 Babyen min er 11 uker i morgen og er helt ekstremt sosial. Også så utrolig blid når han er våken. Smiler bare han ser meg, gliser, babler etc. Og når han ammes, er han ofte mer opptatt av å titte opp på meg og glise enn å spise. Storebror sov omtrent hele tiden de første tre måneder, så han var litt senere ute med akkurat det.
Gutt 08 Jente11 Skrevet 28. oktober 2011 #4 Skrevet 28. oktober 2011 Mine barn har hatt øyekontakt fra fødselen, men en gutt på barselgruppa mi hadde ikke øyekontakt før etter 2-3mnd, og han er en veldig blid og sosial gutt nå! (9mnd gammel) Det trenger med andre ord ikke å bety noe, men er du bekymret så snakk med helsesøster.
Galskapens overhode Skrevet 28. oktober 2011 #5 Skrevet 28. oktober 2011 Her var minsten som din. lite øyekntakt, smilte sjelden. Kunne heller overse, eller se gjennom folk. Dette løsnet litt ved 4-5 mndr.. Nå ved 9 mndr er han supersosial og ELSKER all kontakt. Spesielt fra andre barn.
Gjest Madolyn & Muffin Skrevet 28. oktober 2011 #6 Skrevet 28. oktober 2011 Muffin var overhodet ikke interessert i ansikter før han ble 3 mnd. Øyekontakten slapp han fort, han var minst interessert i å se på meg faktisk; pappaen var mer spennende Han begynte heller ikke å smile skikkelig (bevisst) før han var over 7 uker gammel Og det kom ikke store smil daglig før flere uker senere. Jeg syns det skjedde mye med kommunikasjonen hans når han var rundt 3 mnd, så ikke bekymre deg Ikke bekymre deg; plutselig så løsner det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå