Trilletrill Skrevet 28. oktober 2011 #1 Skrevet 28. oktober 2011 I går stresset vi litt med sex. Mannen min var uber frustrert (stakkars mann!) og vi ville ikke ha penetrerende sex så vi improviserte litt, noe om var slitsomt! Jeg var dødstrøtt og ble ganske slitn. Så sovnet vi og idag når jeg var på do så var det rosa utflod med noen tynne røde striper på papiret. Det kom litt mer også kom det litt Crinone rester som var brune. Fikk jo litt hetta siden jeg mista i sa forrige mnd på eksakt samme tidspunkt i svangerskapet. Men nå var det 0 smerte og det ga seg fort. Skjedde bare på morgenen og alt har vært "normalt" etterpå! Er dette p.ga stress og Crinonen som gir skjøre slimhinner? Sa'en utartet seg annerledes hvor rosa utflod økte til frisk blod med mensesmerter etterhvert! Jeg er egentlig ikke stressa nå men lurer bare! Er uansett ingenting jeg kan gjøre med det....unntatt å nyte en kebab...som jeg unnet meg idag;)
Peispå! Skrevet 28. oktober 2011 #2 Skrevet 28. oktober 2011 Hei på deg:-) Tror du kan ta det heeeelt med ro! Crinonen kommer ut i div farger, og gjerne mørk brun eller farge som gjør oss nervøse. Har mang en gang spekulert på om virkelig alt var som det skulle pga Crinone og spotting/småblødninger. Fikk tett oppfølging hver 14.dag med ul, og gyn måtte berolige meg mer enn en gang....:-) Kos deg videre med kebaben du, og tenk på at denne gangen skal det gå bra!! God klem!
Trilletrill Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2011 Takk for god svar Trønderline! Det har bare kommet ut litt Crinone rester. Håper ikke det er noe alvorlig men det kjennes ikke sånn ut. Vi får håpe alt er bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå