diadora83 Skrevet 28. oktober 2011 #1 Skrevet 28. oktober 2011 Ble strippet på sykehuset i dag. Kom ut blod og blodklumper da jeg var på do isted.. Er det normalt? Kjenner ingen økning av kynnere eller rier enda. Men er bare 2t siden jeg ble strippa. Håper fødselen starter av seg selv. Vist ikke så blir jeg igangsett uti neste uke en gang. Andre som har erfaring med stripping? Ledet det til fødsel?
Blomstenogmeg Skrevet 28. oktober 2011 #2 Skrevet 28. oktober 2011 Det er normalt med litt blødning etter stripping. Bare ikke store mengder. Jeg har selv blitt strippet 3ganger. Sitter her like gravid. Moden og en cm åpning. Kynnere derimot har vært der jevnlig den siste uken.
septemberpiken Skrevet 28. oktober 2011 #3 Skrevet 28. oktober 2011 Her var det både blod, murringer og kynnere sist etter stripping, men ingen fødsel (ble uansett igangsatt dagen etter fordi baby ikke lenger kunne være i magen, så ventet bare et døgn etter strippingen, men da hadde det uansett roet seg igjen)... håper det blir mer effektivt i dette svangerskapet!
Blondie Skrevet 28. oktober 2011 #4 Skrevet 28. oktober 2011 jeg har blitt strippet to ganger. kom litt guffe og blødninger etterpå den samme dagen, men ga seg dagen etter. har termin imorgen og er like gravid hehe. er moden og har 2 cm åpning, så syns det kan starte snart! hehe
vi3 Skrevet 28. oktober 2011 #5 Skrevet 28. oktober 2011 Ble strippet for et par timer siden. Slimproppen kom, litt koagulert blod sammen med det gjennomsiktige proppen- Men ikke mye. Kjenner ingen murring eller kynnere nå. Kan vel bli gående slik en stund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå