jds28 Skrevet 28. oktober 2011 #1 Skrevet 28. oktober 2011 I går tok jeg en graviditetstest etter lunsj, siden jeg har alle symptomer på å være gravid. Denne var svakt positiv, så jeg ble jo selvfølgelig strålende glad. Jeg ville ta en til i dag morges, for å få en tydligere strek, men denne var negativ. Jeg er 3-4 dager over IKM, med ømme pupper, kvalme, tretthet, samt at jeg tisser hvert kvarter. Allerede i forrige uke, begynte jeg å få mistanke. Nå driver jeg og lurer på om dette er et regelrett salgstriks fra ClearBlue, å selge en pakke med to tester, hvor den ene fungerer mens den andre ikke gjøre det. Ergo vil de fleste kjøpe enda en ny test for å være sikker. Er paranoia et graviditetssymptom? Hehehehe
Blidogfornøyd:) Skrevet 28. oktober 2011 #2 Skrevet 28. oktober 2011 Vil nok si at du da er gravid, når du har fått en som er positiv Gratulerer... Vet ikke om det kan si noe i forhold til hvor mye du har drukket osv jeg...
Et nytt eplefrø <3 Skrevet 28. oktober 2011 #3 Skrevet 28. oktober 2011 Hei!! Huff, jeg skjønner frustrasjonen din! Hdde det slik selv i forrige pp. Den jeg tok på dagen var positiv, mens dagen etter , med morgenurin var negativ som bare det. Jeg tok faktsik 5 tester, der faktisk 3 av dem var svakt positive. (!) Men det endte med at tr kom til slutt. Skal alldeles ikke ta fra deg håpet. Men i mitt tilflle var det nok slik at egget festet seg, for så å slipp taket etter et par, tre dager.. Tr kom derfor nesten en uke for sent.. Dette er visst veeeldig vanlig, og med tester som oppdager Hcg helt nede i 25, er det ikke rart mange får falske positive, ettersom kroppen begynner produksjon av hcg så fort egget er festet. Veldig frustrerende greier.. Derfor ville jeg nok ventet et par dager til å se. Så sliper du å bli mere frustrert av halv positive. For er du gravid vil den være suuper positiv om et par dager. :-) Krysser fingren for deg!! :-)))) Klem!
Athina' Skrevet 28. oktober 2011 #4 Skrevet 28. oktober 2011 Jeg hadde en falsk positiv CB forrige pp, så ikke gled deg for mye - heller vent og da en digital om noen dager. CB er noe dritt spør du meg, og mange flere! Lykke til :-)
Et nytt eplefrø <3 Skrevet 28. oktober 2011 #5 Skrevet 28. oktober 2011 FISJ, så mye skrivefeil!! :-)
jds28 Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter #6 Skrevet 28. oktober 2011 Jeg hadde det sånn i juni. Kjente at jeg var gravid, og kjente det den natta det løsnet igjen. Sånn sett er det veldig dumt med disse testene som viser så tidlig, ja. Jeg får vel bare smøre meg med en berømte tålmodigheten. Men det er jo egentlig utrolig, at selv når kroppen gir klar beskjed, så vil vi fortsatt bare stole på en tisse-pinne
Et nytt eplefrø <3 Skrevet 28. oktober 2011 #7 Skrevet 28. oktober 2011 Enig med deg.. Men det er utrolig hva vi klarer å psyke på oss! Forrige pp hadde jeg ømme pupper, metallsmak i munnen, kvalme, tretthet, svimmelhet, tisset hele tiden.. +++, og dette bare et par dager etter EL. Hvilket er tull. :-) Vanskelig å vite hva som er ekte, når man så inderlig håper. Da kjenner man så ALT for godt etter.. Denne pp skal jeg ikke kjenne på tegn før jeg er laaaangt forbi tr, OM den skulle brillirere med sitt fravær. :-)
Tweak Skrevet 28. oktober 2011 #8 Skrevet 28. oktober 2011 Beklager å måtte gi deg dårlig nytt med min egen erfaring men jeg fikk svakt positiv test ene dagen og negativ neste dag den gangen jeg hadde kjemisk graviditet... Krysser fingrene for at det ikke er tilfellet med deg!
jds28 Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter #9 Skrevet 31. oktober 2011 Hmmm..... jeg syntes at jeg mistet de fleste symptomer i løpet av helgen, men nå er de tilbake og fortsatt ingen mens. Var helt sikker på at den skulle komme i dag morges, men den gang ei. Kjenner at jeg gruer meg til å teste, for jeg blir så irritert over all denne usikkerheten. Dumme, dumme tester
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå