Gå til innhold

Overtidskontroll - 5dager; ble strippet

Anbefalte innlegg

Skrevet

ha 1 cm åpning, livmortappen var ikke modent. For de som lurer synes ikkje jeg det var ondt å bli strippet av jm, litt ubehagelig. Fikk meg et lite sjokk da barnet er estimert til 3900 (av gynekologoen), ble rett og slett engselig!! Ingen av oss var store ved fødsel, jeg er lita av vekst... Hode var ikke festet.

Har ny time på mandag om jeg ikke har født. Jeg har hengt meg helt opp nå i den store babyen som ikke har kommet helt ned eller festet hode. Er ikke mentalt forberedt lengre på fødsel, ei heller til å gå langt over tid. Har et lite problem sånn sett ;) :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sist gang jeg fødte fikk jeg en gutt på 4520 og det gikk fint, var vondt men er like hel. Denne gangen har jeg fått beskjed om å forvente meg ei jente på ca 4100 ved termin så jeg håper ikke jeg går så lenge over.

Håper du snart er i mål og det kommer sikkert til å gå kjempe bra.

Masse lykke til :)

Skrevet

Jeg kjenner bare det går kalt ned igjennom ryggraden på meg... Nesten som jeg er litt barnslig opphengt i størrelse, mulig at det er fordi at alt annet er vel med snusken :)

Jeg er ikke innstilt på å føde f.eks slutten av neste uke, takler ikke tanken på at han er 200g ekstra. Er så redd for at babyen sitter seg fast i bekkenet.... Gråt når jeg kom for meg selv i dag, rett og slett av angst. Irriterer meg at jeg skal være slik|!!

Er helt utrøstelig når det kommer til dette :(

Tusen takk for lykkeønskninger, samme til deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...