Gå til innhold

HVILKE rugedag er det egentlig man kan teste på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På tidligere forsøk har jeg testet på dag 8, 10, 12 og 15 å fått positivt.

Nå har jeg testet ALT for tidlig bare for å forsikre meg om at EL er ute. (å det kan jeg trygt si at NÅ er den ute).

Hvordan teller man rugedagene? jeg tror jeg har regnet fei? har jeg ruget i 6 eller 7 dager når jeg satte inn på lørdagen?

Skal ta blodprøve neste torsdag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk beskjed om å ta test 14 dager etter innsett,det har jeg fått beskjed om endten det har vært fersk eller fryseegg. Hvis du satt inn på lørdag er du på 6 dag idag,om de regner innsett dagen som dag 1 er jeg usikker på,mulig de ikke gjør det:-) Masse lykke til!

Skrevet

Jeg fikk beskjed om 14 dager fra uttak

Skrevet

Jeg testet negativt første gang på rugedag 12, alikevel var jeg gravid og alt gikk bra. i mai i år testet jeg positivt på rugedag 11, jeg ble hoppende glad, men hcg verdien var alt for lav da jeg tok blodprøve på sykehuset, noe som viste at at ja, jeg var gravid men mest sansynligvis uten for livmoren. da hadde jeg gått i flere dager å vært glad vet du,så det kom som et sjokk. tror dagens tester er veldig veldig følsomme for hcg, testene blir bare bedre og bedre. Nå er jeg imidlertid gravid igjen, denne gangen i livmoren, det er fantastisk bra. eneste er denne grusomme overstimuleringen, har du noe erfaringer der?

Skrevet

Nei har ingen erfaringer meg overstimulering. I morgen skal jeg ta blodprøve å er MEGET spent på resultatet. Testet positivt i går å fikk 2 streker, å i morrest fikk jeg positivt "GRAVID" på CB digital.

Skrevet

Gratulerer så mye :):):):) For en herlig følelse :)

Skrevet

det er jo kjempe bra! satser på at dette blir full klaff nå da. det er en spennende og nervepirrende tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...