Mamma'n og englebaby'n Skrevet 28. oktober 2011 #1 Skrevet 28. oktober 2011 Ja, nå er vesla mi snart ett år! Om bare litt over en uke. Stooor jente nå Lurer veldig på hva hun skal få av oss i presang, og spør derfor dere som har passert den store dagen Vet heller ikke helt hva vi skal ønske oss av familien, hun har mange tanter og onkler, 5 besteforeldre og 4 oldeforeldre Vet at hun får lekekjøkken i tre av farmor og farfar, dukkevogn i tre av oldemor og wheelybug fra mormor og bestefar. Litt vanskelig når hun har bursdag så nært opptil julen merker jeg. Sandkasse, huskestativ osv fikk hun jo i sommer, for det var da vi hadde behov for det. Takker hjertligst for alle tips
*LillaMeg* Skrevet 28. oktober 2011 #2 Skrevet 28. oktober 2011 Jeg har et vårbarn, så her fikk vi litt uteleker og en sånn trehjulsykkel, med stang til oss, den er veldig populær hos han. Hva med å ønske seg kjelke, eller akebrett til hun? Er jo snart vinter. Ellers fikk han klær, matboks og sekk til barnehagestart, uteleker, badebasseng. osv..
Mamma'n og englebaby'n Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2011 Ja, glemte å skrive at vi har kjøpt akebrett til jul Hva slags trehjulssykkel fikk dere? Klarer han å sykle på den selv? Jenta mi er ganske langt fremme i den fysiske utviklinga, lærte å gå når hun var 9 mnd. Så det kan jo hende hun har glede av en sykkel. Uansett er det ikke noe bursdag til våren igjen, og da er den helt sikkert fin å ha
Mamma'n og englebaby'n Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 28. oktober 2011 Takk for tips forresten!
*LillaMeg* Skrevet 28. oktober 2011 #5 Skrevet 28. oktober 2011 http://www.br.no/MERKER/CARS%20the%20movie/CARS%20trehjulssykkel.aspx?id=617548&vid=591168 Han fikk noe ala denne, bare en litt rimeligere versjon, og som har sånn setestøttegreie.. Man kan ta den av etterhvert.. Han rakk ikke ned på pedalene i begynnelsen, men var sånn fotstøtte han kunne ha bena på. nå kan han ha bena på pedalene, men klarer ikke sykle alene, vi bruker mest å dytte med stanga da.
neel3 Skrevet 28. oktober 2011 #7 Skrevet 28. oktober 2011 Vi kjøpte brio gåvogn. Datteren vår hadde ikke begynt å gå. Men leker mye med den nå også. Triller rundt i stua med dukken sin, andre leker eller triller storesøster på 5 år rundt i den.
Jayz Skrevet 29. oktober 2011 #8 Skrevet 29. oktober 2011 Jenta mi fikk: Hund som bjeffer og "går" (den er hun redd for) Bamser Litet keyboard med masse forskjellige knapper og musikk Egen liten stol til å ha i stua Gyngehest Ullklær Rosa kåpe Boblejakke Egen sånn hagemøbel et bord med parasoll og benk som sitter fast i bordet på hver side i barnestørrelse Gåbil Dukke Stoff dukke som synger nattasang Fingermaling Lego med masse dyr(det ELSKER hun) Ny bilstol Noen kjoler, bodyer, strømpebukser, gensere...ja en god del ting.. Kanskje du fikk noen tips her..hadde selv ikke peiling på hva jeg skulle ønske til henne men folk er kreative noen ganger også tok jeg meg en tur på Toys r us å sjekka ut hva som finns og så ønsket vi oss ting vi trengte.
Mamma'n og englebaby'n Skrevet 3. november 2011 Forfatter #9 Skrevet 3. november 2011 Tusen takk jenter Flott med litt inspirasjon!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå