Siss*40 Skrevet 28. oktober 2011 #1 Skrevet 28. oktober 2011 Heisann, vi holder på å kjøpe nytt hus. Der blir det åpent stue/kjøkkenløsning - og det vi lurer litt på er flg: Bør oppvaskmaskinen være hel-integrert eller halvintegrert? Typen min mener halvintegrert er best, for da ser vi hvor lang tid som gjenstår på vaskeprogrammet + at det vil være vanskeligere for jentene å åpne oppaskmaskinen. Jeg tror helintegrert er best, fordi jentene elsker å trykke på knapper (som vil være lett tilgjengelig på den halvintegrerte) - og det vil jeg helst unngå... + at vi kan ha en barnesikring så de ikke kan åopne maskinen. Blir veldig glad for synspunkt på dette!!
*Nøtta* Skrevet 28. oktober 2011 #2 Skrevet 28. oktober 2011 Når jeg leser over innlegget ditt så synest iallefall jeg at svaret sier seg selv. Spør dere selv: * Hvor ofte sitter vi og venter og lurer på hvor lenge oppvaskmaskinen har igjen til programmet er slutt? *Hvor ofte springer vi etter våre barn (fremtidige barn??) for å hindre de i å trykke på knapper,fingre på steder de ikke skal,åpne skapdører (oppvaskmaskindører) de ikke skal åpne..osv...osv.. ;-)
*LillaMeg* Skrevet 28. oktober 2011 #3 Skrevet 28. oktober 2011 Her har vi halvintergrert, fordi at det skulle matche komfyr og kjøleskap som og er halvintergrert.. Det blir faktisk ikke så mye trykking på oppvaskmaskinen her da, verre med komfyren.. Heldigvis kommer de fleste hvitevarer med barnesikring. han får uansett ikke til å trykke inn knappene, for de er harde. Tror igrunn det er samme hva dere velger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå